کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه عمومی اندروید استودیو با شماره 4.2 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اندروید استودیو ابزار جامع ساخت نرم افزارهای اندرویدی است و به همین دلیل گوگل مدام آپدیت هایی برایش منتشر می کند تا کاربران راحت تر از مشکلات آن آگاه شوند و پیش از اینکه نسخه نهایی آن به دست همه افراد برسد، باگ های موجود از بین بروند.

گوگل اندروید اندروید استودیو سیستم عامل سیستم عامل اندروید

گوگل در ماه اکتبر 2020 نسخه 4.1 اندروید استودیو را منتشر و به وسیله آن بیش از 2000 باگ را حذف و چندین ویژگی جدید را اضافه کرد. حالا اما، نسخه 4.2 این برنامه به صورت عمومی منتشر شده است.

کمپانی مالک اندروید می گوید که برخی اوقات آپدیت کردن نرم افزارها به آخرین نسخه کار سختی است به همین دلیل یک دستیار بروز کننده قرار داده که افراد بتوانند با بهره مندی از APIهای جدید Android Gradle Plugin برنامه هایشان را بروز کنند. ابزار Apply Changes نیز بهبود یافته تا بتوان تغییرات کدنویسی را در یک برنامه تولید شده برای اندروید 11 و جدیدتر ایجاد کرد. Android Gradle Plugin 4.2 منابع جدیدی دارد که باعث بهبود عملکرد برنامه در ویندوز خواهد شد. زبان برنامه نویسی معمولی نیز حالا به نسخه 8 جاوا ارتقا یافته است.

اندروید استودیو 4.2 همسو با آپدیت های موجود در IntelliJ IDEA Community Edition 2020.2 می باشد و در آن پنجره ای هست که رابط کاربری مرکزی برای گیت هاب دارد تا از طریق آن درخواست ها مطرح شوند. IDE همچنین، از Safe Args پشتیبانی می کند تا وقتی داریم از JetPack Navigatio بهره می بریم، داده ها فشرده شوند. به علاوه، قابلیت پر شدن خودکار کدها برای Direction Args نیز در دسترس قرار گرفته است. پروژه و مراحل نصب مختلف نیز از نظر ظاهری تغییراتی داشته اند تا راحت تر نوع دستگاه ها شناخته شود.

Database Inspector آپدیت شده تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین برنامه ای که ساخته اند را بررسی کنند و پس از اینکه هنگ کرد، باگ های آن را بشناسند. یک ابزار تاریخچه نمایش درخواست ها نیز به وجود آمده است. Retrace Commandline هم حالا به عنوان یک ابزار مستقل در نظر گرفته شده تا به کاربران کمک کند روش های نامگذاری پروژه ها را آن طور که خودشان می خواهند مشخص نمایند.

برای آزمایش برنامه ها هم دوباره قابلیت اتصال چند دستگاه به اندروید استودیو 4.2 آمده است. خودِ سیستم هم آپدیت شده تا در آن نحوه استفاده از CPU و شمارنده های RSS مموری نمایش داده شوند.

شما می توانید اندروید استودیو 4.2 را از اینجا دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48964 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/16 تعداد مشاهده: 2453
سافت گذر