کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316159 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باگ جدید مایکروسافت دیفندر و ساخت هزاران فایل بلا استفاده

به گزارش سافت گذر، در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله Reddit و انجمن رسمی مایکروسافت پیام هایی منتشر شده اند که دال بر باگ جدید مایکروسافت دیفندر و به سبب آن پر شدن درایور راه اندازی ویندوز هستند. در حالی که برخی از کاربران مدعی شده بودند فایل های 2 کیلوبایتی ایجاد شده اند ولی بعضی ها می گویند که چندین فایل چند گیگابایتی در پوشه مایکروسافت دیفندر قرار گرفته اند. این فایل ها همچنین، در آدرس programData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Store نیز نمایش داده می شوند تا فایل های بکاپ بسیار حجیمی تشکیل گردد.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت مایکروسافت دیفندر آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر

با توجه به پاسخ هایی که در انجمن مایکروسافت و Reddit دیده می شوند، این باگ بیشترین تأثیر خود را در سیستم های دارای ویندوز سرور 2016 یا 2019 داشته است. حتی برخی از کاربران مدعی شده اند که نتوانسته اند خودِ فولدر مایکروسافت دیفندر را اجرا کنند زیرا درایور مربوط به راه اندازی ویندوز پر شده و سرعت کامپیوتر را کاهش داده است. در حالی که برخی از متخصصین پیشنهاد غیرفعالسازی گزینه محافظت آنی را ارائه کرده اند ولی برخی ها با اشتراک گذاری کدهای دستوری حذف فایل ها را یادآور شده اند.

بر اساس دیگر پاسخ های دریافت شده از سؤالات موجود در Reddit، یکی از کاربران می گوید که تیم پشتیبانی مایکروسافت این مشکل را تأیید کرده و در حال حاضر دارد روی فایل برطرف کننده آن کار می کند. حتی شخص دیگری نیز بر این ادعا صحه گذاشته است. به نظر می رسد این مشکل در مایکروسافت دیفندر نسخه 1.1.18100.5 قرار دارد و با آپدیتی که برنامه را به نسخه 1.1.18100.6 ارتقا خواهد داد، از بین خواهد رفت. این به روزرسانی همچنین، به زودی در اختیار کاربران معمولی قرار می گیرد و از تاریخ 6 می 2021 هم به دست همه افراد خواهد رسید.

مطمئناً به خاطر کاهش سرعت و مشکلات مربوط به بکاپ گیری، این باگ یکی از بدترین باگ های مایکروسافت دیفندر به شمار می رود. چنان چه شما هم با این مشکل روبه رو شده اید، می توانید از طریق بخش Windows Update تنظیمات ویندوز، نسبت به دریافت به روزرسانی اقدام کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48965 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/16 تعداد مشاهده: 2963
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین 1400/02/16 14:39
سلام برای من هم اتفاق افتاد حدود یک هفته قبل
اون موقع نفهمیدم چرا فکر کردم ویروسه و ویندوز عوض کردم