کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر ارتباطات: موفقیت ما در گرو حل مشکلات مردم با خدمات فناورانه است

وزیر ارتباطات با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را می‌توان با راهکارهای فناورانه حل کرد، موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در گرو گره‌گشایی از مشکلات مردم با خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده دانست.

«عیسی زارع‌پور» با حضور در جمع هیئت عامل، مدیران و معاونان سازمان فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت فناوری اطلاعات گفت:

«این روزها اهمیت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست چراکه در حال حاضر همه شئون زندگی روزمره مردم به این حوزه گره‌ خورده است. در دولت سیزدهم این اعتقاد وجود دارد که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را با راهکارهای فناورانه می‌توان حل کرد. بر همین اساس در دوره جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه رفیعی پیدا کرده و به‌نوعی اکنون ما پذیرفته‌ایم که راهبر این حوزه شناخته شویم.»

زارع پور با بیان این که در دولت سیزدهم نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بالطبع سازمان فناوری اطلاعات خیلی پررنگ است تاکید کرد بایستی خود را متناسب با این نقش، آماده کنیم: «موفقیت ما زمانی رقم می‌خورد که خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده به مردم بتواند گره‌ای از مشکلات آن‌ها را باز کند. همه ما باید تلاش کنیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به این نقطه برسد که تبدیل به پیشران خدمات‌رسانی فناورانه شود.»


وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت بازنگری در ماموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید، اظهار داشت در این دوره که ماموریت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، حتما باید توجه کرد که برای سازمان فناوری اطلاعات در این طرح کلان ملی جایگاه ویژه در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات اعتقاد دارد سازمان فناوری اطلاعات بازوی اصلی در لایه‌های غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات است: «سازمان فناوری اطلاعات باید متولی -نه لزوما متصدی- بسیاری از اقدامات در حوزه غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات باشد.»

در ابتدای این دیدار، «محسن نادری منش»، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های سازمان ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت‌مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خود را ارائه کردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49331 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1400/06/31 تعداد مشاهده: 27285
کلید واژه ها:
سافت گذر