کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مزایای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین‌های مداربسته است. با نصب این دوربین مداربسته در بیرون خانه و یا محل کار خود می‌توانید از آن محافظت کنید و از سرقت و ایجاد مزاحمت جلوگیری کنید. امروزه رشد روزافزون پیشرفت فناوری در زمینه تولید و طراحی سیستم‌های امنیتی نظارتی، موجب افزایش روز افزون استفاده از دوربین‌های مداربسته شده است. دوربین‌های  امنیتی با بهره‌گیری از آخرین فناوری به شما این اجازه را می‌دهند تا از طریق تبلت یا گوشی هوشمند خود، هرگونه حرکت در خانه یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید. حتی با کوچکترین محرکی، دوربین فوراً به دستگاه تلفن همراه اطلاع رسانی می‌کند.

ویژگی‌‌های دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی برای استفاده در مناطقی که منبع تغذیه مناسب و کابل‌های شبکه برق در دسترس نیستند ساخته شده‌اند. انواع دوربین مداربسته خورشیدی همچنین برای رفع وقفه‌های نظارتی ناشی از قطع برق، برق پشتیبان را در منبع تغذیه معمولی تامین می‌کنند. این کیت‌های دوربین پیشرفته برای استفاده در فضاهای باز از قبیل مزارع و جنگل‌ها، پروژه‌های زیرساختی چالش برانگیز و رویدادهای ورزشی یا فرهنگی موقت ایده‌آل هستند.

معمولاً در دوربین مداربسته خورشیدی اسلات ویژه رم تعبیه شده است و اطلاعات و تصاویر بر روی آن ذخیره  می‌شوند. تشخیص حرکت هوش مصنوعی و صدای دو طرفه یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین مداربسته خورشیدی است که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود توانایی تشخیص انسان و کاهش هشدارهای نادرست از حشرات و شاخه‌ها استفاده می‌کند.

 بدون نیاز به سیم کشی برق و کابل شبکه!

دوربین مداربسته خورشیدی با انرژی خورشیدی کار می‌کند و بدون سیم‌کشی برق راه اندازی می‌شود. باتری داخلی از مدیریت هوشمند انرژی و ذخیره انرژی طولانی مدت پشتیبانی می‌کند. دوربین مداربسته خورشیدی به کمک این باتری به کاربران این امکان را می‌دهد که حتی در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و نبودن نور مستقیم خورشید، تا 7 روز شاهد عملکرد مداوم و بی‌وقفه آن باشند.

تنظیم راحت و ساده دوربین

دوربین مداربسته خورشیدی به راحتی و به صورت بی‌سیم از طریق شبکه‌های تلفن همراه به اینترنت متصل می‌شوند. پنل خورشیدی انرژی خورشیدی را برای شارژ باتری به برق تبدیل می کند باتری ماژولار ذخیره و تأمین انرژی مورد نیاز دوربین را بر عهده دارد. طراحی ماژولار دوربین مداربسته بیسیم  ، راه اندازی و حمل و نقل آن را آسان و راحت کرده است. به دلیل اینکه در طراحی و ساخت دوربین مداربسته خورشیدی از تجهیزات مکانیکی کمتری استفاده شده است، فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا دوربین‌های امنیتی فضای باز با انرژی خورشیدی را در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید. همچنین این ویژگی به کاهش زمان و هزینه نصب کمک بسیاری کرده است.

در دوربین مداربسته خورشیدی قطعات و تجهیزات اضافی حذف شده است. در واقع شما می‌توانید به جای خرید و مونتاژ سیستم‌های امنیتی پیچیده، از نصب ساده و راحت دوربین خورشیدی مداربسته لذت ببرید. اغلب سیستم امنیتی نظارتی اجزای مختلف زیادی به طور جداگانه دارد، و نصب آن برای کاربر دشوار، وقت گیر و هزینه آور است و لازم است بخشی و یا تمام مراحل نصب را به یک متخصص محول کند. مجموعه سایت کارپیما چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و نصب سیستم‌های امنیتی نظارتی دارد. مراجعه به این سایت و استفاده از امکانات آن می‌تواند گزینه مناسبی برای اقدام باشد.

 

آیا استفاده از دوربین در هوای بد ممکن است؟

به طور کلی دوربین مداربسته خورشیدی برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌ است. بنابراین طراحی آن‌ باید به گونه‌ای باشد که شرایط آب و هوایی شدید مانند بادهای شدید و طوفان باران را تحمل کند. اغلب دوربین مداربسته خورشیدی به اندازه کافی پایدار هستند تا در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت کنند.

 

دوربین مداربسته خورشیدی

آیا استفاده از دوربین‌های سولار در دمای بسیار پایین امکان پذیر است؟

دمای سرد زمستان به ویژه در ارتفاعات بالاتر می‌تواند باعث شود باتری‌های معمولی قدرت خود را از دست بدهند و یا به طور کامل از کار بیفتند. پنل خورشیدی و باتری برخی از انواع دوربین سولار به گونه‎ای طراحی شده‌اند که در دماهای بسیار سرد کار کنند. در این دوربین‌های خورشیدی باتری هایی طراحی شده‌اند که در دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد کار می‌کنند.

مکان‌های قابل استفاده دوربین مداربسته خورشیدی

زمین‌های کشاورزی و مزارع شامل زمین‌های وسیع و بدون مرز مشخصی است که مراقبت از کل ملک را دشوار می کند، به خصوص زمانی که برق و سیم کشی اینترنت وجود ندارد. راه اندازی دوربین خورشیدی به کشاورزان کمک می‌کند تا متجاوزان را زیر نظر داشته باشند.

بیشتر رویدادهای ورزشی و فرهنگی یک بار در سال رخ می‌دهند و ممکن است برای روزها ادامه داشته باشند.

راه‌اندازی دوربین مداربسته خورشیدی برای چنین مواقعی با استقرار سریع و حرکت بی نظیر ایده‌آل است.

بزرگراه‌ها جاده‌هایی هستند که ممکن است تا زمین‌های روستایی و دورافتاده کشیده شوند. همین امر موجب می‌شود بازرسی در محل بسیار پرهزینه باشد. با این حال، زیرساخت‌هایی مانند بزرگراه ها مستعد خرابکاری و سرقت هستند.

 

دوربین مداربسته خورشیدی

 دوربین مداربسته خورشیدی به‌عنوان یک نگهبان عمل می‌کند و به صورت خستگی‌ناپذیر از جاده مراقبت می‌کند و عملکرد آن را تضمین می‌کند.

در جنگل‌ها معمولاً به دلیل وجود رودخانه و درختان زیاد، استقرار سیستم‌های مبتنی بر کابل و سیم دشوار است. علاوه بر این استفاده از اینگونه سیستم‌ها ممکن است زیست بوم جنگل را تحت تأثیر قرار دهد.

 استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی ردپای کوچکی بر روی محیط می‌گذارد. همچنین جدای از پاسخگویی به سایر نیازهای امنیتی، در عین حال محافظت از حیوانات و تشخیص آتش‌سوزی از راه دور را تسهیل می‌کند.

انواع مختلفی از دوربین مداربسته خورشیدی در بازار وجود دارد که شناسایی تمامی موارد و انتخاب یک دوربین که مناسب با نیاز و بودجه شما باشد کار سختی خواهد بود. با مراجعه به سایت کارپیما ما با انواع دوربین‌های مداربسته آشنا شوید؛ با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت هر یک به کمک مشاورین این سایت دستگاه مناسب را خرید کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49588 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: رایامارکتینگ 1401/11/06 تاریخ خبر: 1400/11/06 تعداد مشاهده: 7761
کلید واژه ها:
سافت گذر