کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316088 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
2.3 / 5
896 رأی
ناشر / تولید کننده:
Oxford
هزینه دانلود: رایگان برای اعضای ویژه
سیستم عامل / حجم فایل: 3/29 GB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 27629 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Oxford Advanced Learners Dictionary 9th Edition

دانلود دیکشنری کامل آکسفورد ویرایش 9

Oxford Advanced Learner's Dictionary ابزاری کامل برای رایتیگ (نوشتن) و اسپیکینگ (صحبت کردن) است . این مجموعه پرفروش ترین فرهنگ لغت در سراسر جهان است . اکنون به کمک iSpekear شما می توانید مهارت خود را بالا برده و به حدی برسانید که بتوانید امتحانات زبان را با موفقیت پاس کرده و امکان برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را داشته باشید .

Oxford Advanced Learner's Dictionary یا به اصطلاح OLAD توسط اساتید و دانشجویان پیشنهاد و توصیه شده است ؛ زیرا در این فرهنگ لغت ، کلمات تعریف می شوند و با استفاده از جملاتی که برای این تعریف استفاده شده است به بهبود یادگیری هر چه بهتر دانشجو کمک می کند .

این مجموعه بیش 100 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که در نسخه 9 این برنامه امکانات جدیدی نظیر iSpekear و iWriter افزوده شده است که به یادگیری بسیار کمک می کند .

=================

Oxford Learner's Dictionary of Academic English به همراه iWriter

Oxford Learner's Dictionary of Academic English  نگارش دانشگاهی را به دانشجویان ، از طریق آموختن لغات و عبارات آموزش می دهد و به آن ها یاد می دهد که چگونه از آن استفاده کنند.

این فرهنگ لغت توجه زیادی به بر روی آکادمیک آموختن زبان انگلیسی دارد و به گونه طراحی و توسعه داده شده است که موارد مورد نیاز برای یک دانشجو برای تحصیل در دانشگاه را فراهم آورد . این مجموعه بیش از 85 میلیون کلمه و لغات را گرد آوری کرده و دانشجو با داشتن چنین حجمی از اطلاعات باید روی توانایی نوشتن خود وقت بگذارد و آن را ارتقا دهد .

شایان به ذکر است که 85 میلیون لغتی که در بالا ذکر شده تمامی آن ها از کتب ، جزوات ، نشریات علمی و ... در زمینه های مختلفی نظیر ، فیزیک ، پزشکی ، زندگی شناختی ، ارتباطات و .... گردآوری شده است .

در این مجموعه ابتدا لغات مهم و ضروری برای یک دانشجو که لازم دارد آورده شده است تا آموزش را ابتدا با کلمات مهم و پرکاربرد شروع کرده و به خواندن بقیه لغات بپردازد .


نکته:

- نحوه نصب برنامه در فایل Readme همراه برنامه می باشد.

- دستور العمل های نصب را به دقت مطالعه نمایید و برای نصب درست دقیقا مطابق آن عمل نمایید.

- نسخه های برنامه در تاریخ 1394/10/14 تست شد.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه