کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4 / 5
128 رأی
تعداد صفحات:
200
زبان / قیمت(تومان): فارسی / دانلود رایگان
فرمت / حجم فایل: 2/94 MB / PDF
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 90678 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود آموزش دامین های Active Directory

دانلود مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته دامین های اکتیو دایرکتوری

در این کتاب الکترونیکی می توانید به طور کامل و از ابتدا با تمامی مفاهیم مختص به دامین های Active Directory آشنا شوید و دید بسیار مناسبی را در همین رابطه به دست آورید، بررسی مفاهیم متعددی که به شما کمک می کند شناخت عمیق و در عین حال کاربردی نسبت به این مبحث بسیار مهم در شبکه پیدا نمایید، شیوه بیان مطالب به صورتی است که حتی اگر پیش تر آشنایی زیادی با مباحث شبکه نداشته اید باز هم بتوانید به درک مناسب و کاربردی از مطالب بیان شده دست پیدا نمایید.

برپاسازی یک دامین از ابتدا و بیان همگی توضیحات و پیش نیازهای مورد نیاز و همچنین پیاده سازی گام به گام تمامی مطالب به طور کامل در تمامی قسمت های این کتاب الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است، بعد از مطالعه مفاهیم بیان شده این امکان را خواهید داشت که یک شبکه بر اساس مدل دامین را ایجاد نمایید، اقدام به نصبActive Directory  تحت Windows Server 2003نمایید و بسیاری از تنظیمات مورد نیاز را به طور کامل در همین رابطه انجام دهید.


می توانید در دو سناریو متفاوت اقدام به نصب Additional Domain Controllerهای اضافی در دامین نمایید و تنظیمات مربوط به Functional Level را برای دامین خودتان مشخص نمایید، در سایر قسمت های کتاب آشنایی مناسبی با سخت افزارهایی که سیستم عامل های خانواده سروری ماکروسافت از آنان پشتیبانی می نمایند پیدا خواهید کرد و با نگارش های متفاوت سیستم عامل Server 2003به طور کامل آشنا خواهید گشت، سعی شده در تمامی قسمت های کتاب از عکس هایی مربوط به تنظیمات و Settingsها برای پیاده سازی مفاهیم استفاده گردد تا به این ترتیب مطالب کاربردی تر و به طور کامل تری عنوان گردد.

 
در قسمت اول:
این کتاب با اصول اولیه مربوط به مدل شبکه ایی Server Base که مایکروسافت نام آن را Domain نامیده است آشنا خواهید گشت و خواص مربوط به این مدل حرفه ایی از شبکه را به طور کامل فرا خواهید گرفت، همچنین با تمامی اصطلاحات (Terminology) هایی که در همین رابطه وجود دارد به طور کامل آشنا خواهید گشت.
در قسمت دوم:
به توضیح ساختار Active Directory و دامین های مایکروسافت پرداخته شده است و شما می توانید با مفاهیم متعددی از قبیل، Forest, Tree, Child و بسیاری دیگر در همین رابطه آشنا شوید.
در قسمت سوم:
بعد از آنکه آشنایی مناسبی با دامین و مفاهیم آن را پیدا کردید، نوبت به نصب گام به گام Active Directory می رسد و بررسی پیش نیازهای مورد نیاز در همین رابطه و چگونگی نصب کامل بر روی Sever 2003 و تمامی موارد از ابتدا تا انتهای پیاده سازی به صورت عملی مورد بررسی قرار گرفته است.
در قسمت چهارم:

ببه معرفی سیستم عامل های خانواده سروری ماکروسافت و بررسی نسخه های مختلف و قابلیت های سخت افزاری و پشتیبانی آنان از Hardware پرداخته شده است که شما را در انتخاب نسخه مناسب ویندوز سرور کمک خواهد نمود.
در قسمت پنجم و ششم:

شما با سناریوهای مختص به نصب Additional DC های اضافه در شبکه آشنا خواهید گشت و چگونگی نصب و پیاده سازی DC های اضافه را تحت دو حالت مختلف نصب و به صورت گام به گام و تماماً عملی فرا خواهید آموخت.
 
 
عنوان های مربوط به قسمت های مختلف کتاب را در زیر مشاهده می نمایید:

قسمت اول: معرفی دامین
قسمت دوم: معرفی ساختار Active Directory
قسمت دوم: نصب گام به گام Active Directory
قسمت چهارم: معرفی سیستم عامل های سروری خانواده مایکروسافت
قسمت پنجم: معرفی نصب Additional DC در Server 2003 قسمت اول
قسمت ششم: معرفی نصب Additional DC در Server 2003 قسمت دوم

 
 
مطالعه مفاهیم این کتاب برای تمامی کسانی که آشنایی مقدماتی با مفاهیم شبکه دارند و در عین حال می خواهند مدل شبکه ایی حرفه ایی را ایجاد نمایند ولی آشنایی در این زمینه ندارند توصیه می گردد.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
دانلود آموزش مفاهیم دامین دانلود آشنایی با مفاهیم دامین دانلود عملکرد دامین دانلود تنظیمات دامین دانلود امکانات دامین دانلود برنامه های دامین دانلود آموزش ساده دامین دانلود کتاب آشنایی با دامین دانلود آموزش فارسی دامین دانلود ای بوک دامین دانلود نحوه استفاده از دامین دانلود مفاهیم دامین دانلود آموزش مفاهیم Domin دانلود آشنایی با مفاهیم Domin دانلود عملکرد Domin دانلود تنظیمات Domin دانلود امکانات Domin دانلود برنامه های Domin دانلود آموزش ساده Domin دانلود کتاب آشنایی با Domin دانلود آموزش فارسی Domin دانلود ای بوک Domin دانلود نحوه استفاده از Domin دانلود مفاهیم Domin دانلود آموزش مفاهیم Active Directory دانلود آشنایی با مفاهیم Active Directory دانلود عملکرد Active Directory دانلود تنظیمات Active Directory دانلود امکانات Active Directory دانلود برنامه های Active Directory دانلود آموزش ساده Active Directory دانلود کتاب آشنایی با Active Directory دانلود آموزش فارسی Active Directory دانلود ای بوک Active Directory دانلود نحوه استفاده از Active Directory دانلود مفاهیم Active Directory دانلود اکتیو دایرکتوری دانلود اکتیودایرکتوری
برنامه های مشابه