کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4 / 5
128 رأی
مدت زمان:
00:20:33
زبان / قیمت(تومان): فارسی / دانلود رایگان
فرمت / حجم فایل: 2/45 MB / mp3
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 1725 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود شهادت مظهر عشق به جمال بی نهایت الهی

دانلود شهادت؛ مظهر عشق به جمال بی‌نهایت الهی از زبان آیت الله مصباح یزدی

در این عالمی که ما زندگی می کنیم و البته به تدبیر الهی ایجاد شده و مدیریت می شود و برای آن هدفی که خداوند این عالم را آفریده و حتما نائل خواهد شد، حوادثی در این عالم بر اساس تدبیر حکیمانه الهی اتفاق می افتد که جهات ابهام زیادی دارد و برای طبقات مختلف مردم سؤال ایجاد می کند.

کسانی هستند که وقتی مشکلات این عالم را می بینند، مشکلات مانعی می شود از اینکه ایمان به خدای متعال پیدا کنند و با خود فکر می کنند که اگر این عالم تحت تدبیر خدای حکیمی بود، نباید این مشکلات ایجاد می شد؛ مشکلاتی مانند حوادث طبیعی سیل و زلزله و... یا مشکلاتی که توسط انسان های فاسد به وجود می آید و جنگ ها و جنایت های نامطلوبی را ایجاد و به وقوع می آورند. انعکاس این حوادث و مشکلات در برابر یک دسته از انسان ها اینگونه است. در مقابل کسانی هستند که از وقتی که خودشان را می شناسند که معمولا از زمان تکلیفشان هست، از همان نوجوانی عاشق شهادت هستند و عاشق اینکه در راه خدا جسم و روح خود را ایثار کنند. این هم یک نوع انعکاس حوادث و مشکلات است. بین این دو نقطه قطبی، گرایش های مختلفی وجود دارد که بعضی به این طرف و بعضی به آن طرف گرایش دارد.

در تاریخ برخی پیامبران و به خصوص در زمان رسول خدا (ص) نکته ها و تکه های تاریخی از برخی اصحاب بیان شده است که به سختی می توانستیم آن را باور کنیم؛ مانند داستان حنظله غسیل الملائکه که در جنگ احد به شهادت رسید که شاید در طول تاریخ قضیه ایشان دومی نداشته باشد. تا اینکه نگاه می کنیم به دوران جنگ تحمیلی علیه ایران که حوادثی به صورت روزانه اتفاق می افتاد که داستان حنظله را به حاشیه و فراموشی می سِپُرَد.

اوج همه این داستان ها و حوادث داستان کربلاست. ما بعد از رسول مکرم اسلام، انسانی دوست داشتنی تر از حسین بن علی (ع) در عالم نداریم. بعد چنین انسانی را خود مسلمانان به شهادت می رسانند که جنایاتی را مرتکب می شوند. این چه حسابی است؟ قرآن در صدد بازگو کردن این راز و سر هست. هدف اصلی خدای متعال از آفرینش انسان یک مقامی است که هیچ موجود و مخلوقی جز با اختیار خودش به آن مقام نمی رسد. برخلاف ملائکه که از اول فقط برای رکوع و سجود آفریده شدند و همیشه همینگونه بودند،‌ خدا یک مقامی برای مخلوقی به نام انسان قرار داد که از مقام الوهیت گذشته هیچ موجودی به آن مقام نمی تواند برسد مگر انسان و آن هم از راه اختیار انسان است. انسان در لحظه ها و دو راهی های زندگی اش باید آن راهی را انتخاب کند که خدا بیشتر آن راه را دوست دارد.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه