کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
5 / 5
384 رأی
مدت زمان:
00:44:25
زبان / قیمت(تومان): فارسی / دانلود رایگان
فرمت / حجم فایل: 20/12 MB / mp3
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 1599 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود چگونه فرزندان خود را عاقل تربیت کنیم

دانلود سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی با موضوع چگونه فرزندان خود را عاقل تربیت کنیم؟

امروزه ما عقلانیت کمتری را در جوانان نسبت به گذشته شاهد هستیم. این بچه‌های باهوشی که اطلاعات عمومی بالایی هم دارند در بزنگاه خودکنترلی، حیا و عفاف نمی‌توانند خشم، شهوت و هوای نفس خود را کنترل کنند. نوجوان باید ادب داشته باشد تا بتوان روی او تأثیر گذاشت. حافظه بچه‌های ما بالا رفته ولی نمی‌تواند این اطلاعات بالا را پردازش کند و تحمل صبر در برابر مشکلات را ندارد و متأسفانه فضای مجازی هم باعث شده است که فرزندان ما عجول بشوند و انسان عجول می‌خواهد سریع به همه چیز برسد و نمی‌تواند غرایز خود را کنترل کند.
والدین برای دادن گوشی و تبلت به بچه‌ها جلوگیری از عقده حقارت را بهانه می‌کنند. اولین عامل در ایجاد عقده حقارت غفلت از نیازهای عاطفی بچه‌ها است؛ پدر و مادری که یکبار به فرزند خود نگفته‌اند دوستت دارم باعث عقده حقارت در آنها می‌شود، دومین عامل نقص عضوی است که نتواند با آن کنار بیاید و سومین عامل لوس کردن بچه‌ها است.

روانشناسان می گویند بچه باید از کودکی با ناکامی بهینه مواجه شود. ناکامی بهینه یعنی همه خواسته‌های بچه برآورده نشود و بچه طعم ناکامی و تأخیر در برآورده شدن خواسته‌هایش را بچشد تا صبر پیدا کند. دلیل کم طاقتی بچه‌های امروز مواجه نشدن با ناکامی در کودکی است. ما متأسفانه بچه‌های خود را عاقل بار نمی‌آوریم زیرا بچه ای که عاقل باشد ادب، حیا و مهارت حل مسأله را هم دارد بنابراین باید راهکارهایی را پیدا کنیم تا در فرزندان ما عقل را پرورش دهیم. عقل با خودکنترلی، حیا و ادب ارتباط دارد و همه خوبی‌ها در عقل و همه بدی‌ها در جهل است. در روایت داریم که تا ۱۸ سالگی بین جنود عقل و جهل در فرزند ما ستیز است و در ۱۸ سالگی یا عقل حاکم می‌شود یا جهل و خدا نکند که در این سن جهل حاکم شود.

فرزندان خود را چگونه عاقل بار بیاوریم. مغز ما به تدریج رشد می‌کند و صد میلیارد سلول عصبی دارد و سلولهای عصبی را که از دست بدهیم جایگزین نمی شود و ما از میان سالی به بعد سلولهای عصبی را از دست می‌دهیم و اگر زیاد این سلولها را از دست بدهیم مبتلا به آلزایمر می‌شویم و در افراد دو زبانه احتمال آلزایمر را کاهش می‌دهد. پدر و مادرها باید هر دو در تربیت فرزند سهیم باشند و مدل کار تربیتی پدر و مادر متفاوت است و این درست نیست که کار تربیت فرزند را فقط بر عهده مادر بگذاریم زیرا پدرها کارکرد اعتماد بخشی دارند و بازی های جنبشی حرکتی را انجام می‌دهند که قدرت استدلال مغز را افزایش می‌دهد و پدرها غیر قابل پیش بینی هستند که این عقل فرزند را رشد می‌دهد. محیط پرورشی بچه‌ها باید غنی باشد. اسباب بازی‌های متنوع، بازی‌های مختلف مربوط به حواس پنج گانه و گروه همسالان در رشد فیزیکی عقل بچه ما تأثیر مثبت دارد.

خداوند در قرآن ۹۱۹ بار سؤال پرسیده و طرح سؤال کرده است. تحقیقات امروزه نشان داده است که سؤال قدرت تفکر را رشد می‌دهد و نباید از سؤالات بچه‌های خود فرار کنیم و آنها را به خاطر سؤال مؤاخذه کنیم بلکه باید دنبال پاسخ به سؤالات بچه‌ها باشیم. دیندار کردن بچه‌ها با زور امکان پذیر نیست. دینداری با استدلال و دلیل و منطق در کنار محبت، عاطفه و احساس اتفاق می‌افتد بنابراین ما باید برای بچه ها از کودکی سؤال طرح کنیم، داستان تعریف کنیم و بازی کنیم زیرا این سه ابزار تعقل و تفکر بچه‌ها را رشد می‌دهد.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه