کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار به نصب حفاظ امنیتی کارت در عابر بانک‌ها

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اشاره به لزوم نصب حفاظ امنیتی کارت «آنتی‌اسکیمر» در عابر بانک‌ها گفت: در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل، مسؤولیت پرداخت خسارت به مشتریان زیان‌دیده بر عهده بانک سهل‌انگار است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ ناصر حکیمی اظهار داشت: مدتی است از طرف بانک مرکزی به تمامی بانکها بخشنامه و دستورالعملی ارسال شده و آنها را موظف به نصب «آنتی اسکیمر» بر روی دستگاه‌های عابر بانک کرده ایم .
وی افزود البته هر بانکی که نسبت به نصب آنتی اسکیمر بر روی دستگاههای عابر بانک (ATM) خویش کوتاهی کرده باشد و به این دلیل سوء استفاده‌ای از همان بانک صورت گرفته باشد ، به طور قطع آنها موظف به پرداخت خسارت به مشتری می باشند .
Skimming در اصطلاح به معنای کپی کردن غیر قانونی داده های نوار مغناطیسی کارت بانکی روی یک کارت دیگر است.
دستگاه‌هائی برای خواندن کارتهای بانکی وجود دارند که توسط عده ای از مجرمین از پیش در دستگاه های خودپرداز بانکها نصب شده و داده های نوار مغناطیسی کارت را کپی می‌کنند.
بر این اساس معمولاً کد PIN توسط دوربینی مخفی فیلمبرداری شده یا روی صفحه کلیدی بدلی به نام پین‌لاگر ضبط و این داده ربوده شده روی یک کارت خالی کپی می‌شود.
با توجه به اینکه در کشورهائی غیر از کشورهای اروپائی از تراشه یا چیپ برای کارت بانکی استفاده نمی‌شود، کپی نوار مغناطیسی روی یک کارت خالی امکان برداشت از حساب بانکی را فراهم می‌کند.
یکی از مکانهایی که همواره برای مردم جایگاهی امن جهت نگهداری نقدینگی به حساب می آید ، بانکها هستند. لذا بانکها نیز موظفند کمال امانتداری نسبت به اموال مردم را بجا بیاورند تا حسن اعتماد عمومی نسبت به آنها از بین نرود ولی متاسفانه چند وقتی است این اعتماد در برخی بانک‌ها در حال از بین رفتن است .
یکی از دارندگان کارت بانک .... در همین زمینه اظهار داشت: هفته گذشته در حالی که در بانکی در لواسانات مشغول عملیات بانکی بودم، دقایقی بعد متوجه شدم، شخص دیگری با یک کپی از عابر بانک بنده در خیابان جمهوری از یکی از دستگاهای کارتخوان حدود چهل میلیون ریال خرید کرده و ساعتی بعد نیز از یک عابر بانک در همان حوالی دو میلیون ریال برداشت کرده است.
وی تصریح کرد: با وجود مراجعه به بانک مذکور، هیچ گونه همکاری با بنده صورت نگرفت.
به گفته وی، برای پیگیری مسئله با مدیر فناوری آن بانک (آقای ص) تماس گرفته و جریان را از جویا شدیم که وی ضمن تکذیب خبر ، گفت: بنده اطمینان خاطر می‌دهم که با وجود دارا بودن ایزو در این بانک، اینگونه سوء استفاده امکان پذیر نیست.
به گزارش فارس این در حالی است که پلیس فتا چندی پیش اعلام کرده بود باندی در کشور وجود دارد که با گذاشتن اسکیمر به روی دستگاههای عابر بانکها به راحتی به رمز 24 رقمی کارتها دسترسی پیدا کرده و به وسیله کارتهای خامی که ( البته معلوم نیست از کجا تهیه کرده اند) می توانند از کارتهای عابر بانک مشتریان بانکها سوء استفاده و حسابهایشان را خالی نمایند .
پلیس فتا اعلام کرده بود: مدتها است به بانکها هشدار داده ایم تا از عابر بانکهای خویش به خوبی مراقبت کنند تا از نصب اسکیمر توسط افراد سودجو، جلوگیری شود.
با این تفاسیر، معلوم نیست چرا بانکها به جای اطلاع رسانی به مشتریان، از بیان حقیقت خودداری می‌کنند و اینکه چرا بسیاری از این بانکها با وجود هشدار پلیس فتا و بخشنامه بانک مرکزی از نصب آنتی اسکیمر بر روی دستگاهای عابر بانک خویش خودداری کرده اند؟


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13071 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/11/01 تعداد مشاهده: 1993
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1391/11/01 23:15
چند روز پیش من رفتم 20 هزار تومن پول بگیرم(از عابر بانک) ، ولی18 هزارتومن بم پول داد.تازه توی رسیدی هم که داد نوشته بود 20 تومن.2 تومنش و خوردن.2 هزار تومن پولی نیست.ولی 2 هزار تومن 2 هزار تومن خیلی پول میشه.
هیچ باندی در کار نیست.بانکها خودشون این کارا رو می کنن.برای همین از گفتن حقیقت خود داری می کنن.