کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی 4.3 اینچی «گالکسی اس4 مینی» به دنیا معرفی شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ سامسونگ در حالی از گوشی جدید خود یعنی گالکسی اس4 مینی پرده‌برداری کرد که با توجه به اشتباه یکی از فروشگاه‌های رسمی این کمپانی در اضافه کردن پیش از موعد این گوشی به لیست محصولات پشتیبانی‌شده‌اش، کم‌تر کسی از دیدن گالکسی اس4 مینی هیجان‌زده شد.

 

سامسونگ بالأخره از «گالکسی اس4 مینی» برادر کوچک‌تر پیشرفته‌ترین نسل از گوشی‌های سری گالکسی، رونمایی کرد. گرچه خود این کمپانی، گوشی جدید خود را «گالکسی اس4 در قالبی کوچک‌تر» توصیف می‌کند؛ اما مشخصات کاملاً معمولی این گوشی خلاف ادعای سامسونگ را ثابت می‌کند.

 

 

سامسونگ بالأخره گالکسی اس4 مینی آخرین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند خود را به دنیا معرفی کرد. اما برادر کوچک پیشرفته‌ترین گوشی این کمپانی هم مثل اس3 مینی، بسیاری را ناامید کرد؛ انتظار می‌رفت که این گوشی با اس4 اصلی برابری کند و صرفاً در قالبی قابل‌حمل‌تر ارائه شود؛ اما اس4 مینی عملاً مشخصاتی بسیار پایین‌تر از اس4 اصلی دارد.

 

اس4 مینی دارای پردازنده ضعیف‌تر (نسبت به اس4 اصلی) دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، 1.5 گیگابایت حافظه رم و باتری 1900 میلی‌آمپری است. دوربین پشت این گوشی 8 مگاپیکسلی و دوربینی هم که در جلوی گوشی به شما خیره می‌شود، 1.9 مگاپیکسلی است. بدنه 8.94 میلی‌متری و جرم اندک 107 گرمی باعث می‌شود تا این گوشی بهترین گزینه برای افرادی باشد که قابل‌حمل بودن گوشی را به داشتن مشخصات بالا ترجیح می‌دهند. البته اگر نسخه دو سیم‌کارت 3G گوشی را بخواهید، باید جرم 108 گرمی آن را هم تحمل کنید؛ البته مسلماً یک گرم اضافه‌تر مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

 

صفحه 4.3 اینچی این گوشی دارای وضوح qHD و فناوری سوپر آمو ال‌ای‌دی است؛ ظاهراً نسبت کنتراست این صفحه نیست 800:1 است. اس4 مینی فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته تنها 5 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده است. با این حال، می‌توانید از کارت‌های حافظه تا حجم 64 گیگابایت هم استفاده کنید تا فضای بیش‌تری برای موزیک‌ها، ویدیوها، برنامه‌ها، بازی‌ها و سایر فایل‌های خود داشته باشید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ دلیل ناامیدی برخی افراد پس از معرفی گالکسی اس4 مینی این بود که این دسته از کاربران انتظار داشتند تا گوشی جدید سامسونگ تمام مشخصات و امکانات گالکسی اس4 اصلی را داشته و صرفاً اندازه‌اش کوچک‌تر باشد. این در حالی است که عرضه چنین محصولی توسط سامسونگ از منظر تکنیک‌های بازاریابی بی‌معنی بود.

 

اس4 مینی همه سنسورها و امکانات اتصالی را دارد که می‌توان از یک گوشی هوشمند مدرن انتظار داشت؛ از جمله، شتاب‌سنج، قطب‌نمای دیجیتال، فاصله‌سنج، وای‌فای a/b/g/n ، جی‌پی‌اس، بلوتوث 4، LTE، NFC و کنترل مادون‌قرمز از راه دور برای کار با تلویزیون. این مشخصات برای گوشی‌ای که به اندازه اس4 مینی باریک و سبک باشد، کاملاً مناسب است؛ اما ترفندهای نادرست سامسونگ در بازاریابی برای گوشی‌های هوشمند کوچک‌تر (نظیر آن‌چه بر سر اس3 مینی آمد) موجب شده تا کاربران تصور کنند که قرار است همه مشخصات مدل بزرگ‌تر را در قالبی بسیار کوچک‌تر دریافت کنند؛ که طبیعتاً محصول تبلیغ شده این‌گونه نیست.

 

«جی کی شین» مدیرعامل و رئیس بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه سامسونگ درباره گالکسی اس4 مینی این‌گونه می‌گوید: «ما از تقاضای بی‌سابقه برای گالکسی اس4 تقدیر می‌کنیم، و این گوشی را با این هدف تولید کردیم که بتوانیم یاری همراه را به زندگی کاربران وارد و یک زندگی کامل‌تر، غنی‌تر و ساده‌تر را به آن‌ها هدیه کنیم. و اکنون می‌خواهیم با معرفی گالکسی اس4 مینی، گزینه‌های بیش‌تری را در اختیار مردم قرار دهیم؛ این گوشی همان ظاهر و احساس کار با گالکسی اس4 را به کاربران هدیه می‌کند و در عین حال کوچک‌تر و کاربردی‌تر است. گالکسی اس4 مینی راهی جدید را در اختیار مشتریان می‌گذارد تا از تجربه کار با پیشرفته‌ترین گوشی سری گالکسی یعنی اس4، لذت ببرند.»

 

محصول جدید سامسونگ دارای اندروید 4.2.2 جلی‌بین است و همه ویژگی‌های صرفاً تبلیغاتی «تاچ‌ویز» را نیز دارد که در اس4 اصلی دیده می‌شوند. کمپانی سازنده، این گوشی را در دو رنگ «سیاه تیره» و «سفید برفکی» (که برای من و شما همان سیاه و سفید است) عرضه می‌شود و هنوز قیمت و محل عرضه آن نیز مشخص نشده است. گفته می‌شود ویژگی‌های این گوشی در مراسم این غول کره‌ای دنیای فناوری در تاریخ 20 ژوئن در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد؛ این مراسم برای معرفی محصولات جدیدی از سری‌های گالکسی و «آتیو» برگزار می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15186 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/11 تعداد مشاهده: 2522
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/03/11 20:36
تولدت مبارک غول کوچول سامسونگlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung