کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید اپرا:سرعت بیشتر و سیمایی جدید

شرکت اپرا نسخه جدید و آزمایشی مرورگر خود یعنی نسخه ۱۰٫۶ را منتشر کرد.

 

این نسخه جدید که برای استفاده کاربران قابل بارگذاری است بر افزایش سرعت مرور اینترنت تاکید بسیار کرده است بنا بر ادعای شرکت اپرا ،حداقل ۵۰ درصد سریعتر از نسخه قبلی این مرورگر یعنی نسخه  ۱۰٫۵ است که این افزایش سرعت با اعمال  تغییراتی در موتور جاوا اسکریپت حاصل شده استو مسئولان اپرا با قاعیت می گویند که این نسخه سریع‌ترین مرورگر اینترنتی جهان است.

از جمله ویژگی‌های جدید و اضافه شده می توان به “geolocation” اشاره کرد که می تواند موقعیت کاربر را با توجه به نقشه‌ها شناسایی کند و همچنین دارای گزینه‌هایی برای بومی سازی نتایج جستجو بوده و در ضمن پشتیبانی از فرمت ویدیویی اوپن سورس WebM نیز به آن اضافه شده است  و اینترفیس و رابط کاربری ارتقاء یافته از دیگر مهمترین ویژگی های اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های جالب اضافه شده می توان به گزینه پیدا کردن همکار برای Speed Dial و جعبه جستجو اشاره کرد که امکان به اشتراک گذاری این موارد را با دوستان و همکاران به کاربران امکان پذیر می کند.

افزودن قابلیت “Appcache” در HTML5 به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از برنامه‌های خود مرورگر به ویرایش تصاویر و ویدیوهای تصویری استفاده کنند و توسعه دهندگان نیز می‌توانند ویجتها و ابزارهای جالبی را مبتنی بر HTML5 برای این مرورگر طراحی کنند.

موتور جستجوی این مرورگر طبق توافقات قبلی با مایکروسافت Bing قرار داده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2520 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/03/27 تعداد مشاهده: 1374
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر