کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مراقب ایمیل‌ها و دامنه‌های جعلی منتسب به دانشگاه آکسفورد باشید

یک گروه هکری به نام OilRig از طریق پرتال جعلی VPN متعلق به Juniper و سایت‌های جعلی منتسب به دانشگاه آکسفورد اقدام به توزیع بدافزار می‌کند. هدف اصلی این گروه کشورهایی هستند که در منطقه خاورمیانه قرار دارند. موسسه‌های مالی، دولتی و فناوری از اصلی‌ترین اهداف این گروه هکری به شمار می‌روند.

مراقب ایمیل‌ها و دامنه‌های جعلی منتسب به دانشگاه آکسفورد باشید

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ دو شرکت فایرآی و پالوآلتو اعلام داشته‌اند: «این گروه هکری از سال 2015 میلادی کار خود را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون این گروه را تحت نظر قرار داشته‌اند.» حملاتی که این گروه به تازگی آن‌ها را سازمان‌دهی کرده‌اند عمدتا سازمان‌های مرتبط با خدمات مالی و سرویس‌های پست الکترونیک را هدف قرار داده‌اند. در جدیدترین حمله این گروه یک پرتال جعلی Juniper Networks VPN را راه‌اندازی کرده و از حساب‌های ایمیلی به ظاهر مرتبط با تولیدکنندگان فعال در عرضه فناوری‌اطلاعات به منظور ارسال ایمیل‌های مخرب برای کاربران استفاده کرده‌اند. کارشناسان امنیتی هنوز به طور دقیق اعلام نداشته‌اند، این گروه کل شبکه مربوط به این شرکت را آلوده کرده‌اند یا آلودگی تنها محدود به حساب‌های ایمیلی این شرکت بوده که هکرها همراه با لینک‌های مخرب آن‌ها را برای کاربران ارسال کرده‌اند. زمانی که کاربر به سایت جعلی Juniper وارد می‌شود به او گفته می‌شود، برنامه کلاینت VPN را نصب کند. نرم‌افزار فوق یک قطعه نرم‌افزاری معتبر متعلق به شرکت Juniper بوده که بدافزار این گروه از آن استفاده می‌کند.

کارشناسان امنیتی گفته‌اند فایل‌های آلوده همراه با گواهی‌نامه‌های معتبر امضا شده‌اند. این گواهی‌نامه‌های معتبر از سوی سیمانتک برای یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در ایالات متحده به نام AI Squared صادر شده است. بدافزاری که کارشناسان امنیتی موفق شده‌اند آن‌را شناسایی کنند از گواهی‌نامه‌های متفاوتی که برای این شرکت امضا شده است استفاده می‌کنند. کارشناسان امنیتی می‌گویند: «هکرها ممکن است شبکه مربوط به شرکت AI Squared را آلوده ساخته و در ادامه به کلیدها دست پیدا کرده باشند.»

در تازه‌ترین حمله این گروه چهار دامنه در ظاهر وابسته به دانشگاه آکسفورد را ثبت کرده‌اند. دامنه‌های oxford-careers[.]com ،symposia[.]com ،oxford-employee[.]com و oxford[.]in توسط این گروه به ثبت رسیده است. دامنه جعلی اول مشابه با صفحه ثبت‌نام دانشگاه آکسفورد طراحی شده است. در این سایت به کاربر توصیه شده است ابزاری که در مراحل بعدی ثبت‌نام به آن نیاز خواهد داشت را روی کامپیوتر خود نصب کنند. این ابزار از گواهی‌های معتبر شرکت AI Squared استفاده کرده و به کاربر اعلام می‌دارد که در فرم پیش ثبت‌نام اطلاعات مختلفی در ارتباط با خودش وارد کند.

در ادامه به کاربران گفته شده است فرم مربوطه را به آدرس ایمیلی که روی دامنه جعلی دوم قرار دارد ارسال کنند. دامنه جعلی دوم oxford-careers[.]com نام دارد. در دامنه جعلی دوم لینکی به دامنه بعدی oxfod[.]in وجود دارد. در این دامنه فایل‌های مختلفی وجود دارد. اما کارشناسان امنیتی هنوز موفق نشده‌اند از ماهیت و محتوای این فایل‌ها اطلاعی به دست آورند، به واسطه آن‌که پس از شناسایی این سایت‌های جعلی هکرها به سرعت فایل‌ها را از دسترس خارج کردند. دامنه جعلی آخر oxford-employee[.]com نام دارد که همانند یک سایت کاریابی طراحی شده است. این سایت به کاربران اجازه می‌دهد رزومه خود را به شکل رسمی برای دانشگاه آکسفورد ارسال کنند. در این دامنه نیز یک ابزار جعلی برای دریافت اطلاعاتی از کاربران قرار گرفته شده است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35155 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/10/21 تعداد مشاهده: 1376
سافت گذر