کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرور آپدیت رایگان محصولات Kaspersky توسط سافت گذر راه اندازی شد

بعد از راه اندازی سرور آپدیت رایگان محصولات ESET شامل NOD32 و Smart Security همان طور که قبلا وعده هایی داده بودیم و تست هایی انجام دادیم و به نتیجه نرسید بالاخره توانستیم این کار بی نظیر را به لطف خدا به ثمر برسانیم.

 

این سرور به گونه ای است که تمامی نسخه های 7 تا 11 محصولات Antivirus و Internet Security و همچنین 2 نسخه Pure را پشتیبانی می کند. همچنین به درخواست کاربران امکان اضافه کردن پشتیبانی از محصولات دیگر کاسپراسکی وجود دارد.

 

دلیل اصلی راه اندازی این سرور و فرق عمده آن با سرورهای کاسپراسکی سرعت دریافت آپدیتهاست. با توجه به اینکه درخواست به سرورهای آپدیت کاسپراسکی بسیار بالاست و در نتیجه پاسخگویی به این درخواستها کاهش سرعت دریافت آپدیت را در پی دارد، از این رو سافت گذر برای اولین بار یک سرور مخصوص ایرانی ها برای این کار راه اندازی کرده است.

 

روش استفاده از سرور آپدیت(بر اساس نسخه 2011):

در نرم افزار خود با کلیک بر روی Settings به تنظیمات برنامه بروید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Source کلیک کنید. بر روی Add کلیک کنید. در قسمت Source آدرس زیر را بنویسید و OK کنید:

http://www.softgozar.com/kas_upd_softgozar

گزینه Kaspersky Lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید. به قسمت Update Center برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید. فایلهای آپدیت دریافت شده و تاریخ آپدیت به روز می شود.

 

این روش با تغییرات مختصری برای نسخه های قدیمی تر قابل انجام است.

 

نکات:

1- سرور آپدیت سافت گذر هر 3 ساعت یک بار به روز می شود. این زمان ممکن است در آینده کم یا زیاد شود.

2- دقت کنید که آدرس سرور آپدیت تماما با حروف کوچک است و در صورتی که از حروف بزرگ استفاده کنید ممکن است سرور شناسایی نشود و آپدیت انجام نگیرد.

3- سروری که فایلهای آپدیت روی آن نگهداری می شوند دارای Uptime نزدیک به 100 است و همیشه در دسترس می باشد.

4- اگر در حین آپدیت خطا دریافت کردید یک بار دیگر این کار را انجام دهید. یکی از دلایل خطا می تواند آپدیت شدن سرور در زمان دریافت آپدیتها توسط شما باشد.

5- احتمال تغییر آدرس سرور در آینده وجود دارد که در سایت اطلاع رسانی می شود. برای اطلاع از تغییرات مرتبا به این صفحه مراجعه کنید.

6- استفاده از سرور آپدیت سافت گذر از بلک لیست شدن Key جلوگیری نمی کند. البته در حال کار برای پیدا کردن راه حلی هستیم که در صورت استفاده از سرور آپدیت سافت گذر Key شما بلک لیست نشود.

7- این سرور فعلا در حالت آزمایشی راه اندازی شده است و در صورتی که کاربران با آن مشکل داشتند یا تغییر سرعت محسوسی نسبت به سرورهای کاسپراسکی نداشت و یا به دلیل درخواست بالای کاربران تامین هزینه سرور مشکل شود احتمال قطع آن وجود دارد.

8- سرور آپدیت کاسپراسکی به صورت رایگان ارائه شده است و سافت گذر هیچ تعهدی در ارائه دائم این سرویس و بدون اشکال بودن آن ندارد. البته سافت گذر تمام تلاش خود را برای نگهداری این سرور انجام می دهد.

9- در آینده نزدیک و با مهیا شدن شرایط لازم، تغییری در این سرور خواهیم داد که مزیت مطلق و برتری کامل به سرورهای کاسپراسکی پیدا خواهد کرد و تمام کاربران محصولات Kaspersky در کشور، یقینا این سرور را برای به روز رسانی نرم افزار امنیتی خود استفاده خواهند کرد.


قابل توجه دارندگان لایسنس معتبر(Key خریداری شده) محصولات Kaspersky:

در صورت استفاده از Key خود بر روی چندین سیستم و به روز رسانی نرم افزار خود توسط سرور آپدیت رایگان سافت گذر، شرکت Kaspersky متوجه استفاده از Key بر روی چندین سیستم نمی شود و Key شما بلک لیست نخواهد شد.

 

این دفعه از تقلید کننده ها و کپی کننده ها حرفی به میان نیامد ولی بگوئیم که هنوز دلمان از دست سایتهای این چنینی پر است و اوضاع بهتر نشده که بدتر هم شده و اکثر سایتهای بزرگ و کوچک، از دولتی گرفته تا خصوصی، از اولین ها گرفته تا آخرین ها، جدیدها و قدیمی ها، تا آنهایی که با درآمد بی نهایت و فضای هاست نامحدود و پشتوانه مالی مشکوک سعی در زمین زدن سافت گذر به انحاء مختلف(بماند) را دارند، به گونه ای (اصل نرم افزارها، توضیحات، عناوین جدید و جالب، سبک کاری، ساختار و طراحی و ...) کارهای سافت گذر را تقلید می کنند اما به هوشیاری کاربرانمان دلخوش و امیدوار و به واسطه حمایتهای مالی و معنویشان، خستگی ناپذیر ادامه می دهیم. ان شاء الله

ویرایش:

این سرویس به دلایلی غیر فعال شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3953 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1389/09/16 تعداد مشاهده: 3729
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

امین 1394/02/30 11:04
سلام نسخه end point رو میشه آپدیت کرد؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
سید موسوی 1392/05/09 00:34
سلام
باتشکر از زحمات بی دریغتون که از کاربرای تحریم زده ! ایرانی حمایت میکنید
اگه امکان داره پشتیبانی از نسخه 2013 رو نیز انجام بدید
amin javadi 1391/04/31 08:12
آیا سرور از نسخه 2012 کاسپرسکی هم پشتیبانی میکند؟
آرش اسماعیل بیگی 1391/03/07 12:55
آیا سرور از نسخه 2012 کاسپرسکی هم پشتیبانی میکند؟
سهیل 1390/12/06 13:12
سرور شما فعال هست ؟
هر کاری میکنم از سرور شما دانلود نمی کنه