کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دیگر نگران عکس‌های تار گرفته‌شده با دوربین خود نباشید

بارها پیش آمده که تصویرگرفته شده توسط دوربین‌های دیجیتال کدر و غیرواضح هستند، شرکت ادوب ادعا کرده است که می‌تواند تا حدود زیادی به ترمیم این تصاویر بپردازد.

به گزارش سافت‌گذر؛ اگر شما درباره ابزار "Adobe’s magical de-blurring " تردید دارید که در "Adobe MAX 2011 " گنجانده‌شده است، شاهد کار شگفت‌انگیز "جوئه وانگ" - پژوهشگر ارشد ادوب – که به مقایسه یک تصویر مات، قبل و بعد از آن در فتوشاپ CS6  پرداخته توجه کنید.



تصویر بالا نمایی از پارک "هاوانا" هنگام طلوع آفتاب در "پوهانگ" کره جنوبی است .

همانطور که شما مشاهده می‌کنید، تصویر سمت چپ کاملا بد، که احتمالا در اثر لرزش دوربین بوجود‌آمده است، اما تصویر سمت راست با بهبود جزئیات، نمایی خوب از سقف و حتی خط بین کاشی‌های روی زمین را به نمایش درآورده است.

ابزار "Adobe’s magical de-blurring " با تجزیه و تحلیل تصویر، چگونگی حرکت دوربین و در جریان قرارگرفتن آن را در معرض تاری بررسی می‌کند.

این اطلاعات، با نشان‌دادن مسیر دوربین، موقعیت مکانی آن را به حالت اولیه برمی‌گرداند.

ابزار "Adobe’s magical de-blurring " تنها برای عکس‌هایی طراحی‌شده که توسط  لرزش دوربین بوجود آمده‌اند؛ اما سایر تصاویر مات که توسط حرکات دیگر، به عنوان مثال لرزش برگ در باد و یا در اثر فوکوس مات‌شده کارایی ندارد.

"وانگ" همچنین اشاره می‌کند که مواردی وجود دارد که یک تصویر تار است و هرگز واضح نمی‌شود؛ زیرا این برنامه نمی‌تواند با تشخیص کنار و گوشه سوژه‌ها شالوده عکس را تشخیص بدهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6506 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/08/07 تعداد مشاهده: 2122
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر