کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقض حریم خصوصی توسط گوگل، این بار در اکسپلورر

گوگل با بکارگیری روش‌های مشابه در سافاری، فعالیت کاربران اکسپلورر را دنبال می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل از پارسیک;شرکت مایکروسافت اعلام کرد که شرکت بزرگ گوگل، حریم شخصی کاربران اینترنت اکسپلورر را نادیده می‌گیرد.
دین هاش امویچ، مدیر مرکز اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت، در یادداشتی در وبلاگی، گوگل را متهم به نقض حریم شخصی کرد و اعلام کرده است که با این شرکت تماس برقرار کرده و خواستار توقف این عمل شده اند.

آقای هاش امویچ، توضیح داد که این امر پس از گزارشاتی صورت گرفت که شرکت گوگل حریم شخصی مرورگر شرکت اپل، سافاری، را نادیده گرفته است.
وی در این یادداشت نوشته است، پس از آنکه ما متوجه شدیم حریم شخصی سافاری توسط گوگل نقض شده است، از خود پرسیدیم که آیا ممکن است مرورگر اکسپلورر نیز دچار این امر شده باشد. پس از بررسی‌های اولیه، متوجه شدیم که گوگل با بکارگیری روش‌های مشابه، فعالیت کاربران اکسپلورر را دنبال می‌کند.
گوگل پیش از این، حریم مرورگر سافاری را نقض کرده بود. سافاری، یکی از معروف‌ترین مرورگرهای موبایل می‌باشد که در تمام مدل‌های اپل و آیفون استفاده می‌شود.

 

 

 

به گزارش سافت گذر به نقل از پارسیک;گوگل با نادیده گرفتن تنظیمات مرورگر سافاری، کاری کرده بود که ردگیری عملکرد کاربران مرورگر سافاری در حین استفاده از خدمات گوگل ممکن شود.
آقای هاش امویچ می‌گوید: اینترنت اکسپلور 9 دارای ویژگی اضافه‌تری نسبت به موارد قبلی به نام Tracking Protection می‌باشد که کاربران را در برابر فضولی‌های گوگل محافظت می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7916 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: پارسیک تاریخ خبر: 1390/12/04 تعداد مشاهده: 1838
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

سام 1390/12/05 13:17
بس کن بابا حال نداریم!!!
روزی سه چهار خبر ضد گوگل می ذاری اینجا اونم از خبرگذاری های نامعتبر!!!
می خوای با این کار فضا رو برای جست و جوگر یاحق اماده کنی؟؟؟؟؟
زرشک!!!!
اره گوگل فقط میخواد جاسوسی ایرانیا رو بکنه نه که سرعت اینترنتمون ترکونده!!!
hehe 1390/12/05 13:01
من از بینگ در کنار جستجو گر گوگل استفاده میکنم و همینطور از هات میل و یاهومیل در کنار جیمیل باید بگم خدماتی که گوگل میده یه چیز دیگست . خیلی ساده تر و بهتر و در مورد جیمیل هم باید بگم خیییییییلی امن تر (اگه با امکانات جدید امنیتیش اشنایی داشته باشین متوجه منظورم میشین) کرومش که .... و من یکی فعلا (تا وقتی شرکتهای دیگه بتونن همچین خدماتی بدن ) اصلا نمیتونم فکرش و بکنم که اصلا از گوگل و خدماتش استفاده نکنم. حالا شما هم همچین بزرگش میکنین که با این نقض امینتی چی شده .. همه گیری که به گوگل میدن به اینه که با این کاراش میتونی یه اطلاعاتی رو بدست بیاره و بدونه که مشتریاش بیشتر از چی خوششون میاد و غیره و تبلیغات همسو با تورو بهت نمایش بدن و در آینده هم برای کاربرانش بتونه بهتر خدمت کنه . که حالا برگیرده به دست گرفتن بازار از رقبا و تهش پول .... که همه ی ما و شرکتهای دیگه هم هدفاشون همینه . هیچ گربه ای به رضای خدا ماهی نمیگیره... این دعوا ها هم بیشتر برای کل کل بین شرکتها و شکایتهای مزخرفشون بین همدیگه خوبه ... در ثانی این کاری که الان گوگل در مرورگرهایی این شرکتها از جمله سافاری اپل و اینترنت ایکسپلورر مایکروسافت کرده رو اونها خودشون با کاربرانشون میکنند . و اینجا میبینند که گوگلم دستون تو کاسشونه صداشون در اومده... در ضمن گوگل به همه ی کاربرانش اعلام کرده که با اطلاعات شخصیتون چه میکنند... در کل حرفامو قبول نداری باهم کل کل نکن . نظر خوتو بده منم با هیچ کس کل کل نکردم و نظر خودم و گفتم..
اين گوگل چي هست حالا؟ 1390/12/05 00:58
آهان خیلی از گوگل خویتون میاد؟
از نتایج بسیار مربوط جستجوش معلومه که چیه
الحق که به درد جماعت حرفه ای میخوره
یه موقع اشتباهی از یاهو یا بینگ یا موتورای دیگه استفاده نکنین ها
سر باید تو برف باشه تا اون گوگل هم از تمسخر نژاد و کشور ایران پول و لذت ببره
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حسین 1390/12/04 23:48

چه خبر شده بابا ؟ روزی دو سه تا خبر ضد گوگل می‌زارید . آآآآآآآهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ناشناس 1390/12/04 13:07
این کاراش کاربران گوگل بهش بی اعتماد میشن
farhad maleki 1390/12/04 12:59
Google Spyware
ali 1390/12/04 12:13
ایول به گوگل روی ماکروسافت و اپل رو کم کرد