کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکس / غوغای نوکیا با گوشی همراه 41 مگا پیکسلی!

اشتباه تایپ نشده و شما هم اشتباه ندیده‌اید؛ نوکیا امروز گوشی جدید خود را با نام "Nokia 808 Pureview " معرفی کرد. گوشی هوشمندی با دوربین فوق‌العاده 41 مگاپیکسل!!!

به گزارش سافت‌گذر ؛ "کنفرانس جهانی گوشی‌های همراه"، همیشه با رخدادهای جالب و جدیدی همراه بوده است؛ اما این بار شرکت بزرگ نوکیا یک سورپرایز باورنکردنی را معرفی کرد.

امروز نوبت نوکیا بود که در کنفرانس مطبوعاتی این همایش شرکت کند. نوکیا به معرفی محصولات جدید خود و برنامه‌های این شرکت برای آینده پرداخت.


نوکیا در این مراسم جانشین گوشی همراه موفق  N8را معرفی کرد. این گوشی جدید با دوربین عالی خود مورد ستایش کارشناسان و علاقه‌مندان گوشیهای همراه قرار گرفت. این گوشی جدید دارای یک دوربین 41 مگا پیکسلی است. بله درست است: دوربین چهل و یک مگاپیکسلی!



این دستگاه اولین گوشی همراه دارای ویژگیی است که نوکیا آن را "مشخصات فن‌آوری‌های تصویربرداری" می‌نامد که در اصل ترکیبی از کیفیت بالا و لنز کارل زایس است. سنسورهای با رزولوشن بالا و نرم افزار پیچیده.

نوکیا همچنین ادعا می‌کند که 808 عملکردی فوق العاده در نور کم دارد (اگر چه دارای یک فلش زنون برای زمان مورد نیاز است).

این دوربین می‌تواند با کیفیت 1080 پیکسلی و فول اچ دی تصاویر ویدئویی را ضبط و پخش کند. این گوشی همچنین از ویژگی پلاس دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.



به گزارش سافت‌ گذر ؛ این گوشی در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید عرضه خواهد شد. رزولوشن آن نسبت به سایر ویژگی‌ها پایین‌ است: 360*640. دارای 16 گیگابایت مموری داخلی است که با کارت حافظه تا 48 گیگابایت قابل افزایش است.

فقط یک سئوال مهم در مقابل نوکیا قرار دارد، که چرا چنین تکنولوژیی را وارد گوشی‌های هوشمند این شرکت که دارای سیستم عامل ویندوز هستند، نمی‌کند؟

هرچند که مدیر عامل نوکیا در جواب این سئوال در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که برنامه‌های آینده این شرکت برای وارد کردن این تکنولوژی در سایر گوشی‌های همراه این شرکت است؛ با این حال نباید منتظر یک گوشی با سیستم عامل ویندوز و دوربین 41 مگا پیکسلی در آینده نزدیک بود. نوکیا نشان داده است که همه ویژگی‌ها را در یک گوشی جمع نکرده و نخواهد کرد.

گفتنی است که نوکیا اعلام کرده است که این گوشی را در ماه می – اردیبهشت 91- و با قیمت حدود 450 یورو ( 605 دلار ، 381 پوند) ابتدا در اروپا و سپس در سایر مناطق عرضه خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7983 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/12/08 تعداد مشاهده: 4281
سافت گذر
نظرات بینندگان

غیر ناشناس 1393/03/17 13:27
مفتیه؟ آخه رنگش قشنگه بچه خواهرم پسندیده 6 سالشه یکی بهش بدید بازی کنه
علی بی خدا 1393/01/15 23:59
راستش من دو ماهه گلکسی 4 نکسوس 11 چراغ خریدم و واقعا هم ازش راضیم .فقط تنها مشکلم باهاش اینه که دوربین نداره و اندروید نیست و لمسی نیست و اصلا گوهه گوشی نیست.
خر نشین یوقت بخرین
درضمن برند فقط جی ال ایکس
چی بهتر ازاین که راحت از جیب در میاد و راحتم میره تو جیب؟
درضمن یه پله هم بالاتر از رویای ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
حالاببین رویای ما چقدر چرته که جی ال ایکس یه پله از اون بالاتره
با خداحافظی
سازنده اولین گوشی هوشمند جهان علی بی غم
ناشناس 1392/02/21 10:44
همش علکی اصلاوجودنداره
بهروز 1391/08/21 16:48
همش فتو شاپه:))))))))))))))))))))))))))
حسین (یه موبایل فروش) 1391/02/15 19:51
آقایون


نوکیا کم کم داره ورشکست میکنه

چند تا سوال میپرسم .


شما گوشی نوکیا دیدید هنگ نکنه؟

شما گوشی نوکیا دیدید وقتی حجمش از 8 گیگ بالاتر میره سرعتش کم نشه؟

آقایون. سامسونگ -اچ تی سی سرعت -کیفیت مانیتور-کیفیت دوربین -قیمت خوبی توی ایران داره

نمیدونم گالکسی مینی دید یا نه با قیمت 240000 از نظر نرم افزاری از تمام نوکیا ها بهتره چون سیستم عامل اندروید با ورزن 2.3 روش هست

البته اپل از همه ی اینها بهتره که به دلیل نداشتن نمایندگی در خاور میانه قیمت بالایی داره

اگه سیستم عامل اندروید رو تجربه نکردین حتما تجربه کنین تا بدونید نوکیا ما رو مسخره میکرده

در مورد این گوشی باید بگم عکسش واقعا عالیه ولی فیلمش با دورین 8 s2یکی هست(کیفیت1080)

در مجموع نوکیا خیلی عقبه مونده تا به اندروید برسه.

فردین 1391/01/30 10:11
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایول نوکیا حرف نداری تو دنیا تکی تک
ناشناس 1390/12/10 14:16
نه بابا نوکیا داره از گوشی های دیگه میزنه بالا!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
سجاد 1390/12/10 08:14
سلام دوستان
آآقا محمد میگه دوستان چرا اپل رو گنده میکنید . و من سامسونگ خریدم و چنین است و چنان . من خودم هم طردار سامسونگ هستم و تو این مدت شاهد پیشرفت های زیادی از سامسونگ بودیم و به جرات میتونم بگم که از تمام برندها جلو زده و داره تکنولوژی رو به روز و به سرعت در اختیار مردم قرار میده . هر کسی وقتی یه مدت با یه وسیله کار میکنه براش تکراری میشه و وقتی یه چیز جدید میخری برات تازگی داره و کر میکنی بهتره . چون تکنولوژی جدید داری و امکانات تازه تر . ولی آیا با همون کیفیت ؟
دوربین 41 مگاپیکسلی وجود نداره مگر به صورت نرم افزاری . آخه با عقل جور در نمیاد که یه لنز حالا محصول بزرگترین شرکتهای سازنده اونم با اینن سایز کوچیک بتونده این تعداد پیکسل رو تولید بکنه . من یه دوربین آلفای سونی خریدم با دویست هزار تومن لنز و اون هوا اندازه لنز تازه 14 مگاپیکسل تولید میکنه . این خیلی خوبه که اونا تونستن عکس رو به اون اندازه برسونن و حتما خیلی هم تلاش کردن و دستشون درد نکنه ولی بهتر بود یه مقدار رو سیستم عاملشون کار میکردن که یه مقدار کاربر پسندتر باشه .
میلاد 1390/12/09 23:57
منم می خوام...

دوربینش خوراکه منه بوار کنید اگه 2 سیم کارت باشه اخرش و من هرطور بشه یکی میگرم.
crysis 1390/12/09 17:58
باسلام نظر همه دوستان رو خوندم اما باید بگم همه در اشتباه هستین چشم انسان به طور دقیق 128 مگا پیکسل توانایی داره و از کیفیت 4k بیشتر رو نمیتونه تشخیص بده.
در مورد دوستانی هم که با بغض صحبت میکنن باید بگم که اپل واقعا یه گوشی اشغاله و بدرد نمیخوره.توهین نکنین به لیست گوشی های اینجانب مراجعه نمایید.
خوب این یه حرکت جالبه از سوی نوکیا که باید بهش تبریک گفت چون همه ما میگیم گلکسی ها خوبن چون 4 هسته پردازنده دارن ولی غافل از اینکه سامسونگم مارو گول زده و اندروید توانایی استفاده بیش از یک هسته رو نداره(به تازگی امکان استفاده از 2 هسته در ورژن 4 محیا شده)حال اونک حتی همه ما ندونسته سامسونگو یه قهرمان میدونیم.
من گوشی های n900 n9 iphone4s SGS2 GOOGLE NEXUSE ONE و غیره رو تست کرده ام و بینشون واقعا باید بگم ان 9 با تمامی اونا فرق داشت و بهتر بود.
محمد 1390/12/09 14:39
من نمیدونم بعضیا واقعا چرا این اپل رو گنده میکنن!
من ایفون4 داشتم و راضی بودم ازش.
الان Galaxy Nexus دارم و باید بگم که واقعا بی نظیره.کار با آندروید 4 خعلی جالبه.اپلم رو دوست دارم اما واقع داره گول مارکشو میخوریم.
بدون تردید سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفن همراه تو دنیاست.انواع مختلفی از گوشیها برای سلیقه های مختلف و با قیمتهای مختلف(قیمتهای داخل ایران رو ولش!) داره.
در ثانی خدمات پس از فروششم عالیه!
لطفا اینقد اپل رو گنده نکنین.همین طور سایر برندها رو...
کاظم محمدشریفی 1390/12/09 13:48
به نظر من نوکیا احمق نیست که بیاد توی همچین کنگره بین المللی خفن موبایل که سالی یه بار برگزار میشه همچین دروغی بگه به نظر من یکم فکر کردن و نظر دادن خیلی خوبه یه سر به سایت gsmarena بزنین
mehdi 1390/12/09 11:41
سلام
دوستان با دقت خبر این گوشی رو در بلاگ ایرانی نوکیا مطالعه کنید این دور بیشتر به یک سیستم نرم افزاری قوی مجهزه تا یک دوربین با پیکسل بالا
دوستان واقعا بر اساس اطلاعات نظر بدید تا براساس اینکه شما هم خواسته باشید یک نظری داده باشید
مسعود 1390/12/09 09:29
گوشی من N 1100 هستش!!
تا حالا نه هنگ کرده نه فلش زدم
خدا پدر نوکیا رو بیامرزه
Zloger 1390/12/09 07:42
من روش تحقیق کردم سنسور دوربین این گوشی بطور واقعی 41 مگاپیکسل نیست بلکه بصورت نرم افزاری عکسها را مثل پانوراما بهم می چسباند و در نهایت یک عکس به اندازه 41 مگاپیکسل خروجی می دهد. ولی نوکیا کار قشنگی نکرد این کار یک جور فریبکاری حساب میشه.
ستاري 1390/12/09 07:27
با سلام!
همه می دونن کیفیت دوربین های موبایل با اون چیزی که روی موبایل خورده خیلی تفاوت داره مثلا 8 مگاپیکسل کیفیت 2 مگاپیکسل عکس می گیره پس 41 مگاپیکسل حدود 12 مگاپیکسل واقعی کیفیت داره. پس اینقدر گندش نکنید. ممنون
اکبر @xk 1390/12/09 04:36
ببینید دوستان کلا من فن هیچکدوم از برندها نیستم. طرفداری هم لازم نیست کنید . اما بنظرم نوکیا داره دروغ میکه . با تلکنولوژی های الان هنوز زوده که گوشی موبایل بیاد با چنین پیکسلی عکس بندازه . راحت میشه با یه نزم افزار ساده تعداد پیکسل ها رو بالا بردو یعنی اینکه مثلا گوشی قادره 18مگا عکس بگیره و گوشی بیاد با یه نرم افزار داخلی تعداد پیکسل ها رو به 41 مگا برسونه همون کاری که تو فوتو شاپم میشه انجامش داد. والا الان دوربین دیجیتالا توش موندن با اون همه لنزای فوق العاده ای که داردن اما گوشی با یه لنز فسقلی می خواد اینکارو کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
control 1390/12/09 01:45
سلام
1- هر وسیله رو برای کاری ساختن وقتی موبایل کارش رتباطات هستش چرا بیخودی چسبیدین به دوربینش پس دوربین مهم نیست
بخوام عکس با کیفیت بگیرم خوب میرم دوربین عکاسی شرکت هایی رو میگیرم که از هر نظر سال ها تو این زمینه کار کردن نه یه موبایل که معلوم نیست چجوری سرهمش کردن شاید اصلا کارایی بالا داشته باشه یا نداشته باشه
2- اونی که میگه همه برندا خفه فقط اپل مگه کارخونه اپل مال باباته که اینجوری کلاس میای تو که یه مصرف کننده بیشتر نیستی
تازه خیلی از امکانات اپل تو ایران کاربرد نداره یعنی پول بیخودی میدی اونم فقط برا کلاس گذاشتن که برا بعضیا مهمه برا بعضیا هم اهمیتی نداره بستگی به شخصیت خودت داره
حالا ادم یه ماشن گرون بگیره دلش خوشه میگه قدرت موتورش زیاده نه یه موبایل که شاید سالی یک بار هم باهاش عکس نگیری
نوکیا خیلی ادعاش میشد یه انتن قوی تر ارائه میکرد که پشت کوه هم انتن بده !lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
mehran 1390/12/09 01:01
نوکیا از اونجایی که چیزی برای رقابت با اندرویید و علی الخصوص ios نداره میاد اینجور امکانات عوامفریبانه رو معرفی میکنه تا شاید رکودی که براون حاکم شده رو شاید به چرخش بیاره و تنها کسانی فریب این دوربین رو میخورن که از سیستم عامل و ... برندهای دیگه خبر نداشته باشن ولی نوکیا باید بدونه فقط دوربین تنها قضیه در دستگاه های موبایل نیست بلکه سیستم عامل قوی، پشتیبانی، بازار یا مارکت و جنس و ... هم باشه
سیامک قدرتی 1390/12/09 00:34
41 مگا پیکسل دروغه ؟
حاضرم قسم نخورم و بگم شاید هم راست باشه!!!
آخه مگه میشه؟؟؟
ناشناس 1390/12/08 23:49
همش چرت .....
شرکت های بزرگ دوربین سازی مـثل نیکون تازه دوربین 36 مگا پیکسلی ساختن اونم با قیمت خیلی بالا !
هالا نوکیا بیاد دوربین 41 مگا پیکسلی بزاره رو مبایل
سيد محمد 1390/12/08 22:08
با سلام.
دوربین 41 مگا پیسل چه کاربردی دارد؟
چرا اینقدر پول بابت یک گوشی بدهیم؟
آیا خرید این گوشی به مشکلات مادی و معنوی ما کمکی میکند؟
آیا خرید این گوشی باعث پیشرفت ما میشود و ما را به هدف مورد نظرمان میرساند؟
با پول این گوشی چه کارهای دیگر میتوان کرد؟
اگر این گوشی را بخریم تا چند وقت برای ما تازگی دارد؟
فرض میکنیم این گوشی را خریدیم.خب بعدش چی؟
ما به دوربین چند مگا پیکسلی راضی میشویم.90 یا 100 یا 150 مگاپیکسل؟
اگر این گوشی را از ما بدزدند یا تو آب بیفته به خودمان چه چیزی میگوییم؟
اگر فردا یک بیماری نا علاج بگیریم باز هم به فکر خرید این گوشی هستیم؟
و ...
رفقا از این سوالات زیاد از خودتون بپرسید.و روی آنها فکر کنید و جواب منطقی به خودتان بدهید.
این یعنی.....
امام على علیه‏السلام :

هر که در آنچه آموخته است ، بسیار اندیشه کند ، دانش خود را استوار گرداند و آنچه را نمى‏فهمیده‏است ، بفهمد .

غرر الحکم : 8917 منتخب میزان الحکمة : 454
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
رضا 1390/12/08 22:00
آخ سامسونگیا دارن میسوزن :)
حالا اکه نوکیا ترکونده همه ساکت شدن. همه میگن دوربینش چرته!!!!!!!!!!!
حالا اگه سامسونگ 41 مگاپیکسل میزد همه تعریف میکردن و میگفت دوربینش واقعیه!!!
دوستانی که دوربین این گوشی رو قبول ندارن میتونن از لینک زیر سمپل های عکس این گوشی رو دانلود کنن و فقط مواظب باشن غش نکنن:
http://cdn.conversations.nokia.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/02/Archive2.zip
جواد 1390/12/08 21:16
میخوام چیکار !!
1100 هم کارمو راه میندازه!!!!!!!!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
me 1390/12/08 20:58
فکر کنم اشتباه نوشتید 14 مگاپیکسل آخه 41 مگا دوربین هم نداریم چه برسه به موبایل ...
مهرداد 1390/12/08 20:31
علی جان تو سایت dpreview مقاله ای برای چشم انسان نوشته.اگه اون رو مطالعه کنید نوشته که با زاویه ی 180 درجه در چشم انسان کیفیت بینایی انسان بین 500 تا 1 گیگا پیکسل برای هر چشم هستش که روی هم رفته میشه حدود 2 گیگا پیکسل و حساسیت چشم انسان هم یعنی ایزو، +100.000 تخمین زده شده .اونی که میگن چشم انسان نمیتونه تشخیص بده نمایشگرهای 4k هستن که پیکسل هاشون ریزه و ربطی به کیفیت بینایی نداره به بزرگنمایی بینایی برای تشخیص پیکسل های ریز مربوطه. پاینده باشینlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
bikhiyalesh 1390/12/08 20:29
با عرض سلام. باید 2 تا نکته که یکی از یکی مهم تر هستش رو بگم : 1-این که اگه کسی مثل آقای طاهری هیچی بارش نیست صحبت نکنه!!!! 2- من هم مثل میلیون ها طرفداره اپل دیگه با حرف آقا حامد و آقا سهند گنجی کاملا موافقم !؟!؟!؟ در ضمن یه چیز دیگه بهتره دوستان قبل از نظر دادن کمی فکر کنند که بعدش این قد ضایع نشن چون اینجا فروم نیستش که هر کی یه چی بگه اینجا رو بروبچه های باحال ساین گذاشتن که درباره ی خبر نظر بدین !!!!
Reza_jolie 1390/12/08 20:24
ای کاش نوکیا به جا دوربین یه فکری به حال سیستم عامل عصر حجرش می کرد!
تا کی میخواد اینقدر سردرگم کار کنه! یه گوشی با سیمبین، یکی با Maemo، یکی ام با ویندوز فون...!
ناشناس 1390/12/08 20:10
چه فایده وقتی یه گوشی هوشمند نیست
علی 1390/12/08 19:50
سلام بچه ها.در جواب آقای طاهری باید عرض کنم که سواد شما معلومه خیلی کمه.مطالعه نداری.از دنیای روز خبر نداری.چشم انسان 20 مگاپیکسل نیست بلکه 135 مگاپیکسله.چیزی رو نمیدونی درباره اش اظهار نظر نکن.
ali 1390/12/08 19:38
آخه نوکیا هم شد گوشی !
نوکیا فقط بلده گوشی های مزخرفشو به مردم بندازه.
عشق است فقط گوشی اپل.اونم آیفون 5.
سهند گنجی 1390/12/08 19:35
به قول د.ستمون حامد:تمامی برند ها خفه شید !!!!!

اپل کجا اینه کجا
واقعا هم درست میگه
هیچ کدوم از این شرکت ها به گرد پای اپل هم نمیرسند
دمت گرم حامد
شما یه گوشی رو بیار که توش SIRI باشه
Siri همان چیزی هست که اپل در آیفون 4S گذاشت
قابل توجه اونهایی که طرفدار سامسونگ آشغال هستند
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مير مهدي موسوي 1390/12/08 19:14
میشه یه دونشو برام بفرستین ببینم واقعیه یا نه . :-o!
طاهری 1390/12/08 18:22
آخه وقتی چشم انسان قادر نباشه تصاویر بیش از 20 مگاپیکسل را درک کنه دوربین 40 مگا به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1390/12/08 18:10
دوستان توجه داشته باشند که کیفیت دوربین را مگاپیکسل تعیین نمی کند مگاپیکسل بالاتر برای چاپ عکس در اندازه بزرگتر به درد می خورد که اصولا عکس بزرگتر از 30در 40 چاپ نمیشود که آنهم با 10 مگاپیکسل کفایت میکندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
JAVAD 1390/12/08 17:37
شما دیگه مگه نمیدونید سامسونگ چه توهینی به ایرانی ها کرد
I Dr 1390/12/08 17:16
هنوز دوربین عکاسیم با این کیفیت نداریم وجدانن روتوت میشه اسم گجتای دیگرو بیارین وجدانا نوکیا ثابت کرد هنوزم سره
ناشناس 1390/12/08 17:02
ایوال به نوکیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ترکوندییییییییییییییییییییییییییییییی
b-3 1390/12/08 16:56
سامسونگ با همون گوشیه wave که خیلی هم جدید نیس همه گوشیهای نوکیا رو قورت داده!نوکیا هنوز مونده به s2 و note برسه...! :))
ناشناس 1390/12/08 16:38
به نظر من که چرته غیر ممکن که 45 میگا پیکسل واقعی باشه
سهند گنجی 1390/12/08 16:30
فکر کنم شرکت نوکیا فقط و فقط روی دوربین این غول کار کرده
آخه خیلی هست دوربین 41 مگاپیکسل
بهترین دوربین های جهان هم که فقط دوربین هستند نه گوشی همچین دوربینی ندارند
دمش گرم نوکیا
روی سامسونگ رو کم کرد
سامسونگ فقط با SII و SIII معروف شد
هیچی نداره
کیانوش عرفان 1390/12/08 16:23
باور نمیکنم نوکیا یه همچین کار احمقانه ای بکنه!!!!!!!!!!!!!!!!! عجیبه چون هیچ چیزی هم درز نکرده بود. خیلی شاخه ولی شایعه ای درز نکرد
mohammadmahjob 1390/12/08 16:17
با سلام و خسته نباشید.این سایت که واقعا عالیه.این مدل گوشی نوکیا 41 مگا پیکسلی چی بگم. جانشین خوبی می تونه واسهN8 باشه
حامد 1390/12/08 16:01
تمامی برند ها خفه شید !!!!!

اپل کجا اینا کجا
محسن 1390/12/08 15:42
تورو چه به نوکیای اسرائیلی............! که اینقدر طرف داریشو میکنی.!
آخه نوکیا یا سامسونگ چه خوب یا بد برای منو تو چه سودی داره.....؟
حالا معلوم نیست این گوشی جدید وقتی اومد چه قیمتی میخواد داشته باشه بخصوص تو ایران.lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
ناشناس 1390/12/08 15:41
هه هه هه
نوکیا فقط بلده دوربین بزنه پیز دیگه ای که گوشیاش ندارند تنها قدرت مانورش تو دوربینه و از نظر بقیه امکانات تعطیله!!!
ایمان 1390/12/08 15:38
من نمیدونم چرا بعضی ها هی دوست دارن طرفداری کنن!!! نه از سامسونگ چیزی به ما میرسه نه از نوکیا مثلا سامسونگ با این همه گوشی که به ما ایرانی ها فروخته اندروید مارکت رو واسه ما تحریم و غیر قابل دسترسی کرده.در ضمن به نظر من دوربین یه موبایل مهم نیست و کاراییش مهمه و کسایی که توی مبایل به دنبال دوربین هستن بهتره یه گوشی ساده بگیرن و به جاش بقیه پول رو صرف خریداری یه دوربین هوشمند بکنن که 100 برابر قدرتش بالاتر از مبایل هست،در آخر باید اضافه کنم فقط ایران و ایرانی رو عشق است ،نه سامسونگ نه نوکیا و نه . . . به نظر من آدم یه گوشی ساده ساخت داخل دستش بگیره بهتره تا اینکه بری مثلا 500 000 تومان بدی گوشی بخری آخرش هم امکاناتش رو واست تحریم کنن
ناشناس 1390/12/08 15:37
نوکیا هم فقط رو دوربین کار می کنه ، مگه میخوایم دوربین عکاسی بخریم ، تاره دوربین عکاسی هم بخوام بخرم میرم Canon , Nikon , Sony میخرم نه این چون کیفیت و امکانات اون ها واسه عکاسی خیلی بیشتره
پیشنهاد من به نوکیا : یکم روی طراحی و زیبایی گوشی کار کن ، یکم فکر سیستم عامل بهتر باش یکم سخت افزار هاتو قوی کن
آخه نیگا هیکل ناموزونش
من هیچوقت از نوکیا خوشم نمیومد حالا هم نمیاد و نخواهد آمد به دلایل بالا
من حرف های زیادی در این مرد برای زدن دارم تا از گفته خودم دفاع کنم ولی اینجا جای این چیزا نیست
ناشناس 1390/12/08 14:59
قابل توجه علاقه مندان سامسونگ!!!!!!!!1
سامسونگ کجا نوکیا کجا؟
سامسونگ با چند مدل گوشی فکر کرده خبریه؟؟؟؟؟؟