کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
Viber%20Desktop
نظرات کاربران


Viber%20Desktop تعداد نظرات (32)
نظر بدهید
کاربر: مهمان
تاریخ: 1399/04/11
نظر کاربر: حالا خواندن نظرات دوستان متوهم درباره وایبر، واتساپ و تلگرام جالب و خنده‌دار به نظر می‌رسه..

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/07/17
نظر کاربر: اینجا دیگه جای بحثای سیاسی نیست خداییش! شماها همتون اطلاعاتتون بالاست بابا من قبولتون دارم. خودتونو کنترل کنید. خواهشا راجع به نرم افزار بحث کنید

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/05/16
نظر کاربر: من اینو روی کامپیوتر نصب کردم ولی اجرا نمی شه . جهت اطلاع ویندوزم XP هست.
می خواستم بدونم امکانش هست کاری کنید که روی xp هم نصب بشه ؟

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/11
نظر کاربر: « و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین»
رفقا بله Viber و امثال اون صهیونیستی و جاسوسین و نباید استفاده کنیم اما این که اینقدر منفعلانه راجع به قدرت یهود و صهیونیزم و این مسائل بگید هم درست نیست. ایجاد توهم قدرت دشمن با استفاده از جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی-روانی دشمن خودش یکی از نقشه های اوناس
یهود و صهیونیزم هیچی نیستن و هیچ وجود و هیچ قدرتی ندارن. منتها خود مردم جهان هستن که به نوعی صهیونیستها رو در آستین پرورش دادن و اجازه دادن تا صهیونیستها با توطئه گری و جاسوسی در زندگی بشر دخالت کنن.
وقتی ما خودمون سستی کردیم و به دشمن راه دادیم.
خب کافیه اون دشمنان ترسوی متهور ناتوان فقط یک مقداری حیله گر هم باشن ( مثل صهیونیستها و آمریکاییها و انگلیسیها که بیشتر از یک مقداری حیله گرن) تا پررو بشن و برای ما شاخ و شونه بکشن و توطئه کنن و مشکل ایجاد کنن.
درسته که محافل صهیونیستها ثروت حرام زیاد جمع کردن و توطئه میکنن و جاسوسی و ... اما اونها ناچیز تر و بی وجود تر و عاجز تر و ناتوان تر از اونی هستن که هرکاری بخوان بتونن انجام بدن. فقط چون از وقت و سرمایه و بودجه های خودشون برای توطئه میگذارن و به نوعی فعالیت و زحمت میکشن و برنامه ریزی میکنن و تلاش میکنن تا به ما آسیب بزنن خب طبیعت قانون آفرینش خدا اینه که تلاش انسانها(چه انسان خوب و چه بد) به یک نتیجه ای منجر میشه (چه نتیجه مطلوب و چه نامطلوب) پس ما هم باید در مقابل تلاش بد دشمنان تلاش دفاعی و مقابله داشته باشیم.
نکته مهم در بحث نرم افزارها اینه که سرویسها و نرم افزارهای ارتباطی اونها رو (خصوصا موارد رایگان که زود و زیاد رایج میشن) استفاده نکنیم. اگه مردم مثلا از Viber استفاده نکنن کارهای مهم کشور میخوابه؟ جایگزینی برای Viber و دیگر سرویسهای ارتباطی صهیونیستی وجود نداره؟ واقعا چه ضرورتی داره که حتما نرم افزار خارجی وایبر و امثال اونو نصب کنیم اما مثلا سرویس ارتباطی "سلام" رو که ملی و بومی هست فراموش کنیم ؟
رفیق محترمی که میگه بزن ویندوز و CPU رو پودر کن توجه داشته باشه که وقتی اینها خریداری شدن و به وفور در کشور موجود هست چرا خرابشون کنیم و استفاده درست و ضروری ازشون نکنیم. مهم اینه که در خریدهای بعدی تا جایی که امکانش هست سعی کنیم دنبال مثلا جایگزین به جای CPU های اینتل باشیم مثلا از CPU های AMD و مادربردهای سازگار با اون خریداری کنیم. و قس علی هذا.
قرار نیست چون حالا که CPU کامپیوتر ما از برند صهیونیستی Intel هست پس ما تسلیم بشیم و همه سخت افزارها و سرویسها و نرم افزارهای صهیونیستی - خصوصا موارد اینترنتی و ارتباطی که اساسا کمک به جاسوسی هست- رو بریزیم رو گوشی و کامپیوتر و استفاده کنیم و فایلهامونو در فضای آنلاین سرورهای خارجی آپلود کنیم و از سرویسهای ایمیل آنها و سرویسهای ابری آنها استفاده کنیم و ...
قرار نیست اینطوری بپریم تو دره.
مثلا اگر ما از استفاده از ابزارها و نرم افزارهای "ارتباطی" و پیامرسان ساخت اونها خودداری کنیم یک راه راحت و مهم جاسوسیو بستیم انشاالله.
البته صرفنظر از بحثهای امنیت اطلاعات و مقابله با جاسوسی و توطئه و این مباحث دو مساله کلی "خریداری" و "استفاده" از سخت افزارها و نرم افزارها و حالات مختلفی که پیش میاد از لحاظ احکام شرعی یک تفاوت هایی دارن. طبیعتا جنبه شرعی قضیه از همه چی برای ما مهمتره اگر عاقل باشیم.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/06
نظر کاربر: یهودی ها نسبت به جمعیت مسلمین و مسیحی ها؛ در اقلیت هستند، اما اقلیت تاثیر گذار و کلیدی هستند.
نود درصد اقتصاد و ثروت دنیا در دست همین اقلیت است، بنابر این کاری نمی شود کرد و فقط مدارا لازم است که آن هم توسط یک رئیس جمهور سیاستمدار و آشنا به علوم سیاست و .... به منحصه ظهور می رسد.
احمدی نژاد آدم خوبی بود، اما لیاقت ریس جمهوری را نداشت ، زیرا زبان سیاست سازگار با دنیای سرمایه داری را نداشت و با زبان تند و ... موجبات تحریمهای فلج کننده را برای کشور و اقتصاد فراهم آورد و کشور را به ورطه نابودی و فلاکت کشاند.
اگر بخواهید که از تکنولوژی ساخت یهودی ها(تماما متصل به اسرائیل هستند!) استفاده نکنید، باید جمیع وسایل ارتباطی و روزمره را کنار بگذاریم و خودمان آنها را تولید کنیم که در این صورت تخصص و سواد لازم را نداریم و از عهده اینها بر نمی آیم.
بگذار بگویم: همه وسایل .... ممکن است در جهت جاسوسی و .... به نفع اسرائیل به کار گرفته بشوند.
حتی یهودی ها بر آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان نیز مسلط هستند و د جهت رسیدن به اهدافشان از انها کمک و یاری می جویند
اینها واقعیت انکار ناپذیر جامعه امروز جهانی هستند .
همه در خدمت یهودی ها، همه دنیا مستعمره یهودی ها،
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند
تا یهود نعمتی به چنگ آورد و به غارت ببرد!

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/06
نظر کاربر: همه ثروتمندان تراز اول دنیا، یهودی هستند.
صنعت درجه اول و مهم و استراتژیک دنیا، در دست یهودیهاست...
کارخانجات مهم و حیاتی دنیا، در دست یهودیهاست...
اکثر نرم افزارهای پیشرفته دنیا و نرم افزارهای جاسوسی؛ توسط یهودیها نوشته و اجرا می شود
چون پول و ثروت نامحدود دارند، همه انسانها و جنیان و شیاطین(!!!) را می توانند تطمیع و تهدید نمایند...
این محدود به زمان ما نبوده و از زمان صدر اسلام، یهودیان منطقه خیبر ؛ خیلی افکار پیشرفته و .... نسبت به مسلمانان داشتند و از آنها سر تر بودند و فقط علی(ع) توانست بر آنها غلبه نماید و متاسفانه امت اسلام قدر علی را ندانست و توسط خودشان، به شهادت رساندند
اگر یهودی ها، فردی مثل علی(ع) داشتند، (مثلا، ...) الان کارهای خدا را نیز انجام می دادند(نعوذبالله)
آنها به وسیله وسایل پیشرفته جاسوسی و استراق سمع( فوق العاده کوچک در ابعاد میکرو و تعبیه شده در داخل وسایل معمولی) از هر کس که اراده کنند و در هر مکان و زمان، می توانند این کار را انجام دهند؛ اگر بخواهیم با آنها مقابله کنیم باید از آنها خیلی پیشرفته تر و مجهز تر باشیم که در واقعیت، غیر ممکن است با این سیستم ایران به آن دست پیدا کنیم
قضیه مخالفت و فیلتر بعضی از نرم افزارها و سایتها توسط دولت، به نقش اینها در دانستن ملت و ایجاد شورشها و اغتشاشات در کشور؛ مربوط می شود و لا غیر

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/06
نظر کاربر: سلام چرا سافت گذر نظر مرا نمی گذلرد تلگرام کجا اسراییلی است باز وایبر و واتساپ بله اسرائیلی است اما تلگرام و لاین اسرلئیلی نیستند

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/06
نظر کاربر: سلام
جواب این دوست عزیز اولا تلگرام مال اسرائیل نیست
هم اولین باری که سایت دانا این مطالب رو منتشر کرد وقت گذاشتم.
در مورد وایبر و واتزاپ شخصا تحقیق کردم و چون یقینا به صورت مستقیم به رژیم اسراییل مربوط میشه هر دو نرم افزار رو کنار گذاشتم.
طبق استفتای حضرت آقا استفاده از برنامه هایی که به اسراییل سود میرسونه {مالی یا اطلاعاتی یا هر شکل دیگری} حروم هست.
طبیعتا با این حکم، اگر تلگرام هم اسراییلی باشه یقینا حذفش میکنم.



متاسفانه دست من به جایی بند نیست که مطلبم رو منتشر کنم و به نوشته سایت دانا جواب بدم. حتی دو مقاله ای که در مورد اسراییلی بودن وایبر و واتزاپ هم نوشتم فقط تونستم بذارم توی وبلاگ خودم، اما به صورت خلاصه برای دوستان مینویسم چیزهایی که بهش رسیدم. شما هم اگر خواستید توی جاهای دیگه منتتشر کنید.
ضمنا! نتایج تحقیقاتم 80درصد با یقین هست و به خاطر 20 درصد


این توضیحات رو هم دادم که بگم من مثل بسیاری از کسانی که به اسراییلی بودن وایبر یقین دارن، ولی استفاده میکنن، هیچ علاقه ای به هیچ نرم افزاری ندارم و اگر یقین پیدا کنم بلافاصله نرم افزار رو حذف خواهم کرد.

اما بعد:



1- مدیر و موسس نرم افزار تلگرام دو برابر به اسم پاول و نیکلای durov هستن.
پاول رو به عنوان زاکربرگِ روسیه میشناسن. به این دلیل که شبکه اجتماعی به نام VK طراحی کرد که به شکل بسیار زیادی گسترش پیدا کرد. طرفدارانش در روسیه بیشتر از طرفداران فیسبوک شدند و به این خاطر به زاکربرگ روسیه معروف شد.
این موسسه تا سال 2011 توسط یه عده حمایت میشد. حمایت مالی دو گروه بیشتر از بقیه بود. اول فردی به اسم میخاییل میریلاشویلی و پسرش که یه یهودی-گرجستانی هستن و تاجر محسوب میشن و گروه دوم فردی به اسم عثمانوف که به ولادیمیر پوتین نزدیک بوده.
سه سایت دیگه مثل {telegram.com} یا نیویورک تایمز معتقدن حامی مالی او دولت بوده و دولت روسیه از طریق عثمانوف اینکارو انجام میداده و کس دیگری حامی نبوده.
سال 2011 و بر اثر اتفاقات سیاسی خاصی در روسیه، کرملین {یعنی در واقع پوتین} از این اقا درخواست میکنه اطلاعات یه سری کاربر رو به ریاست جمهوری بده، اما ایشون این کارو نمیکنه و همین باعث اغاز اختلاف میشه. سهام این فرد رو میخرن و از موسسه اخراجش میکنن.
با پولی که این آدم میخره، برنامه Telegram رو برای رقابت با واتزاپ ایجاد میکنه.

نکته1: اون یهودی-گرجستانی که اسم بردم فقط در دو سایت غیر معتبر عنوان شده که از طریق شرکتی به اسم digital fortress با این دو برادر {مالکان شبکه اجتماعی VK} در ارتباط بودن و در سود شریک بودن.

نکته 2: نشریه معتبر نیویورک تایمز برخلاف ادعای برخی سایتها در خصوص عدم فروش اطلاعات این آدم به ولادیمیر پوتین، ادعا کرده که اتفاقا این کار انجام گرفته و شرکتهای آمریکایی هم به همین خاطر علیه این آدم شکایت کردند و مدعی است فروختن سهام VK به خاطر فشار از سوی دولت نبوده، بلکه میخواسته نرم افزار Telegram رو طراحی کنه و نیاز به پول داشته.

http://www.nytimes.com/2014/03/11/opinion/the-kremlins-social-media-takeover.html?_r=0



2- تلگرام
در رسمی ترین اطلاعاتی که از نرم افزار به دست می آید میخونیم که این نرم افزار توسط برادران Durov طراحی شده و یک سیستم کدگذاری قوی با یک پروتکل جدید روی این نرم افزار نصب میشه. همچنین ادعا شده این نرم افزار با هیچ کدوم از عوامل قبلی در ارتباط نبوده.

نکته مهم: برخلاف اینکه همکاری اون تاجر یهودی در دو سایت در شبکه اجتماعی VK اعلام شده، هیچ سایتی اطلاعاتی مبنی بر همکاری اونها با این دو برادر در نرم افزار تلگرام قرار نداده. من با کلیدواژه هایی که اصطلاحا seo شده هم هست سرچ کردم و هیچ چیزی مبنی بر همکاری با این دو نفر، همکاری با اسراییل و ... ندیدم.

3- پدر و پسر یهودی:
اسحاق و میکاییل میریلاشویلی یک پسر و پدر یهودی-گرجستانی هستن که تجارت میکنن. توی اسراییل سهام زیادی در جاهای مختلف دارن. پدر عمدتا توی کار خرید و فروش ملک و ... است و پسر هم در کار خرید ملک هست با این تفاوت که تنها خرید نرم افزاری رسمی و ثبت شده این دو نفر، سهامی بوده که اون هم نه به صورت مستقیم، بلکه غیرمستقیم با VK و برادران Durdov در دورانی که توی روسیه بودند، داشتند.
ادمی به اسم Brunei OldBanknotes توی فیسبوک مطلبی نوشته و مدعی شده که پدر یک تورات به IDF {وزارت دفاع} اسراییل اهدا کرده و در لینکی که توی مطلبش گذاشته عنوان میکنه که اسحاق میریلاشویلی یک صندوق سرمایه گذاری جدید در اسراییل ایجاد کرده.


http://rusbase.com/news/author/zorantrevisan/vkontaktes-co-founder-mirilashvili-opens-new-venture-fund-israel/

http://jewishbusinessnews.com/2013/12/30/yitzhak-mirilashvili-buys-penthouse-in-ritz-carlton-project-at-herzliya-marina/



اگر بخواهیم نظر این آدم در نوشته اش در فیسبوک رو ملاک قرار بدیم، او در تاریخ 15ام آگوست سال 2014 یعنی تقریبا 6 ماه قبل نوشته که سهام تلگرام توسط فردی به اسم alishir usmanov علیشیر عثمانوف که مسلمان هست و اصلیت ازبکی داره و در روسیه است {گفتیم با پوتین همکاری میکنه} خریداری شده و این آدم داره نرم افزار رو کنترل میکنه.
خود این آدم نوشته: «در اصل برادران دوروف و خانواده میریلاشویلی سهام خودشون رو به آقای عثمانوف مسلمون دادن.

اطلاعات دیگری هم در این مورد هست که زیاد مهم نیست، اما من یه جمع بندی میکنم:
اولا در خصوص ارتباط اون پدر و پسر با این دو برادر، اختلافاتی هست. {در صورتی که در مورد واتزاپ و وایبر ما هیچ جای شک و شبهه ای حتی در متون انگلیسی سایت های رسمی مثل یاهو، گاردین، نیویورک تایمز و ... نداریم}
دوما در صورتی که فرض کنیم اون پدر و پسر با اینها همکاری داشتند، هیچ سایتی نگفته این همکاری در برنامه تلگرام بوده، بلکه ادعاها در خصوص همکاری در نرم افزار VK بوده. vk به دولت روسیه واگذار شده.
من هنوز منبعی که همکاری اون تاجرهای یهودی رو با این برادرها در کار تلگرام تایید کنه ندیدم و نهایتا باتوجه به شباهت برخی حرفها، اگر منبع حرفهای سایت دانا رو نوشته های اون کاربری توی فیسبوک بدونیم، اولا خیلی مطلب ضعیفی است، دوما همون آدم اعلام کرده این نرم افزار هم توسط عثمانوف مسلمون خریداری شده!


و نهایتا نکته پایانی:
فضای سایبری مدلی است که خیلی باید ساده لوحانه به این قضیه نگاه کنیم و معتقد باشیم نرم افزارهای پیام رسان برای خدمت به خلق ایجاد شده. اکثر نرم افزارها و شرکت ها مثل گوگل و خدماتش، فیسبوک، واتزاپ، وایبر و چند نرم افزار دیگه به صورت مستقیم زیر نظر امریکا و اسراییل اداره میشه.
ما تا جایی که امکان استفاده از چیزهای دیگه داریم، باید اینکارو انجام بدیم. اگر نداشتیم اونوقت بحث دیگری مطرح میشه.
در مورد تلگرام، لاین و هایک هنوز بحث متقنی وجود نداره که اینها رو اسراییلی بدونیم و همونطور که دیدید، یه سری مطلب بیان میشه و فرضیاتی هم ارائه میشه و جمع بندی ارائه شده توی مطلب سایت دانا به نظر بنده خیلی عجیب غریبه. سایت دانا نوشته سیب زرده، خیار سبزه، پس گوجه قرمزه. در صورتی که این دلیل نمیشه که گوجه قرمز رنگ باشه و باید دلیل مهمی بر این حرف داشته باشیم.

عکسهایی که سایت در مورد میریشلاوی با نظامیان اسراییل منتشر کرده صحیح هست، اما همونطور که نوشتم هنوز دلیل متقنی در سایت‌های معتبر خبری و سایت‌هایی که مقاله می‌نویسند مبنی بر همکاری این شخص با تلگرام یا شریک بودن این آدم در سهام تلگرام و ارتباط غیرمستقیم با اسراییل درج نشده. من باز هم تقاضا میکنم اگر کسی مطلبی پیدا کرد که بیان کنه شرکت تلگرام به این یهودی {میریلاشویلی} متصل هست و به این شکل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به اسراییل سود میرسونه، حتما اعلام کنه که من نظرم رو عوض کنم.

http://rumafia.com/person.php?id=113


سایتی به اسم راشن مافیا (مافیای روسی} اطلاعاتی در مورد این ادم نوشته و اینکه چطور به عنوان یه ژورنالیست از اسراییل به روسیه برمیگرده.

من فکر میکنم صبر کنیم تا دلایل بهتر و منابع معتبرتری از چند سایت و وبلاگ و ایدی فیسبوک پیدا بشه.
ضمن اینکه اگر به سایت دانا دسترسی دارید، اطلاع بدید که برای مطلبشون منابع رو مثل نوشته بنده بذارن. اونوقت بررسی کنیم ببینیم درست میگن یا نه.

ثانیا بیسفون اصلا ایرانی نیست یک کار کپی بردلری شده و سلام هنوز نسخه رسمی اش ارایه نشده است سوما نرم افزار پیام رسان ایرانی لز لحاظ پشتیبانی افتضاح هستند ضمنا کسی امروز بدلیل پشتیبای ضعیف استفده نمس کنه منیکه پیام رسان بیسفون را نصب کنم یک دانه مخاطب نداشته باشم چه فایده داره

ادعای شما در مورد وایبر شاید صحیح باشه در مورد لاین و کاکو تالک و تلگرام کاملا غلط است سایت های دنا فقط بدنبال فضای جامعه را مسموم کنند

منبع :
http://nucleader.ir.domains.blog.ir/post/89

حتما دوستان بخوانند
با تشکر از سافت گذر

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/06
نظر کاربر: دوست عزیز شما لطفا به جز سیستم عامل ویندوز که کاملا جاسوسی است CPU کامپیوتر خودتون رو هم خارج کرده و پودر نمایید چون آن هم ساخت اسرائیل است.و ممکن است از شما جاسوسی کند..Intel یکی از سهامداران بزرگ صهیونیسم است. از تلفن همراه خود اگر نوکیا یا دیگر شرکت های بزرگ حامی اسرائیل است هم غافل نشوید توهم توطئه همین است.فعلا ما نمی توانیم این ها را جایگزین کنیم نیازی هم نیست. آنها جنگ خود را علنا به صحنه برده اند ما گیر واتس اپ و وایبر و تلگرام هستیم. قبول دارم که باید مواظب اطلاعات خود در این فضاها خصوصا وایبر باشیم. ولی توهم توطئه هم نداشته باشید. بیسفون وقتی با خارجی ها مقایسه بشه وضع بهتر از این هم نمیشه. نرم افزاری که معلوم نیست ایرانیه خارجیه کجاییه. اسرائیل رو به رسمیت میشناسه توی لیست کشورها. هزاران مشکل داره. این صنعت اصلا برای ما نبوده که شما دارید بومی سازیش میکنید.(که البته کپی برداری یبش نیست).
خواهشا بیرون هم نروید چون ماهواره ها دنبال شما هستند.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/05
نظر کاربر: با سلام.
دوستان عزیز! "Viber "، "تلگرام" ، واتسآپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر پیامرسان رایگان خارجی در خدمت سرویسهای اطلاعاتی-جاسوسی صهیونیزم جهانی و متحدانش هستند و حتی بعضیهاشون مستقیما بنا بر سفارش و سرمایه گذاری آنها طراحی و در کمپانیهای مطرح فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان توسعه داده شده اند و همگی بخشی از پروژه های اطلاعاتی سازمانهای جاسوسی صهیونیزم بین الملل هستند.شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، و... هم همچنین.
...
" سرویسهای ارتباطی رایگان و منحصر به فرد و نرم افزارهای مربوطه ، شبکه های اجتماعی کاربر پسند و..." طعمه های فریبنده ای هستن برای به دام انداختن مردم کشورهای جهان در راستای:
1- تشکیل جوامع مجازی بزرگ از آنها و
2- کسب آگاهی از رفتارهای اجتماعی آنها و
3- شناخت دقیق جریانات فکری آنها و
4- محاسبه آمارهای آنها و تحلیل اطلاعات آنها و
5- نفوذ و تاثیرگذاری هدفمند بر عقاید، باورها و فضای فکری-فرهنگی آنها و
6- طراحی دقیق عملیات جنگ روانی و جنگ نرم(و حتی افزایش آمادگی برای جنگ سخت) ، بر مبنای نتایج تحلیلهای آماری-اطلاعاتی حاصل شده و
7- کسب درآمد از طرق مختلف از قبیل سرویس تبلیغاتی در شبکه های پیامرسانی-اجتماعی و...
و...
این شبکه های اجتماعی خارجی و سرویسهای ارتباطی رایگان خارجی مثل یک سم و زهر هست که از طرف سلطه طلبان جهان یعنی اعضای شبکه سرمایه داری صهیونیزم جهانی آماده شدن.
دوستان گرامی در حال حاضر فرصت تایپ توضیحات کامل ندارم اما همینو عرض کنم که ما در عصری زندگی میکنیم که «آمار و اطلاعات»(حتی آمارها و اطلاعاتی که در نگاه اول، مهم و ارزشمند به نظر نمیرسند) تبدیل به یک گنج و منبع مهم و یک دارایی ارزشمند و یک برگ برنده برای دارنده آن شده اند و این همون گنج مهمیه که سرویسهای اطلاعاتی-جاسوسی صهیونیزم برای به دست آوردنش به فکر نفوذ به کمپانیهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و نفوذ به سرویسهای جهانی آنها افتادند و پروژه ایجاد سرویسهای ارتباطی رایگان و شبکه های اجتماعی کاربر پسند رو طراحی و دنبال کردند تا در نهایت یک بانک اطلاعاتی بزرگ درباره مسائل فردی-اجتماعی-اقتصادی-اعتقادی-فرهنگی-سیاسی-علمی-امنیتی و... از اطلاعات مربوط به مردم کشورهای مختلف جهان ایجاد کنن و از طریق روشهای پیشرفته تحلیل اطلاعاتی-آماری ، به نقشه های دقیق و مطمئنی جهت طراحی عملیات نرم و سخت و پیشبرد اهداف شوم خودشون در جوامع هدف دست پیدا کنن. چون مدیریت سرویسهای ارتباطی مطرح خارجی توسط صاحبان صهیونیست یا متحدان آنها انجام میشه پس کاملا در جهت خدمت به اهداف خائنانه صهیونیزم جهانی عمل میکنند و دز این هیچ شکی نیست. این ما هستیم که باید هوشمند باشیم و از پذیرش هدیه خطرناکی که دشمنان کشور ما برای ما پیشکشی میکنند خودداری کنیم و از نگاه سطحی به پدیده ها پرهیز کنیم.
باید از سرویسهای جایگزین خوبی مثل شبکه های ارتباطی و پیامرسانی "سلام" و "بیسفون" و... که ملی و وطنی هستند و حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم هستند استفاده کنیم.
حق نگهدار
م. ح.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/04
نظر کاربر: با سلام .
من خیلی دنبال این برنامه توی وب سایت های مختلف گشتم ولی فقط یدونه سایت کندو بود که این نرم افزار رو روی سایتش گذاشته بود ولی اونم یه مدت بود که از لیست برنامه هاشون حذفش کرده بودن و خیلی جاها رو گشتم تا اینکه سافت گذر یادم اومد و به راحتی تونستم توی این سایت دانلودش کنم . ممنون از مدیر سایت و تمام بررررروبچه های سافت گذر . دستتون درد نکنه بازم ممنون.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/04/04
نظر کاربر: لطفا در صفحه اول توضیحات کامل قرار بدید
این نسخه روی ویندوز xp نصب نمیشه!

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/03/28
نظر کاربر: سلام به مدیر عزیز......خسته نباشید. یه سواال داشتم...من متوجه نبودم و متاسفانه اکانت وایبرم رو غیر فعال کردم...حالا که میخوام دوباره ثبت نام کنم و یا وارد بشم با این شماره دیگه وارد نمیشه... و همش خطا میده...میشه راهنماییم کنید؟؟؟ اصلا راهی هست واسه فعال کردن مجدد؟؟؟؟

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/03/14
نظر کاربر: سلام ببخشید این برنامه وایبر را دانلود کردم ونصب هم شد ولی اجرا نمیشود

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/02/04
نظر کاربر: سلام بر عزیزان : اگر کسی میتونه راهنکائیم کنه خیلی ممنون میشم.
وایبر بر روی گوشیم نصب میباشد. پیام مبادله میشود . اگر کسی از طریق وایبر به من زنگ بزنه ، گوشیم زنگ میخوره ، ولی وقتی میخوام جواب بدم قطع میشه . مشکل کجاست ؟

کاربر: مهمان
تاریخ: 1394/01/11
نظر کاربر: آقایی که گفتید فقط یکبار میشه استفاده کرد اگه وایبر رو گوشی نداشته باشی باید بگم نیاز نیست غیرفعال کنی وایبر رو. کافیه که بری تو اطلاعات اپلیکیشن و کش و دیتای وایبرو پاک کنی تا صاحب اصلی گوشی بدون اینکه اکانت شما پاک بشه بتونه ازش اکانت خودش استفاده کنه

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/12/24
نظر کاربر: ...!!! تعجب میکنم از شما که توضیح شفاف و دقیق نمی دهید!! این کار فقط در صورتی ممکن است که دوست شما اکانت وایبر خود را غیر فعال کند تا بتواند اکانت وایبر را روی سیم کارت شما ایجاد کند. حالا نکته اینجاست که شما (فقط برای بار اول!!) گوشی دوست خود را قرض کرده اید و باید گوشی را به او پس بدهید اما وایبر شما روی گوشی اوست و دوست شما برای اینکه بتواند وایبر خود را روی گوشی خودش داشته باشد مجبور به Deactivate کردن اکانت شماست!! با این کار وایبر نسخه دسکتاپ شما هم دود خواهد شد!!! یعنی شما فقط برای بار اول(!!) به وایبر خود دسترسی دارید!!
از توضیحات ناقص شما اینجور برداشت میشود که کسانی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند بیان و حال وایبر رو ببرن!! در صورتی که اصلا اینطور نیست!! این کار جز پریدن کامنتها و گروه های دوست شما و غرغر او هبچ نتیجه ای ندارد!!
لطفأ برای برنامه هایتان توضیحات دقیق و شفاف بنویسید و نسخه ای از وایبر دسکتاپ را بگذارید که بدون نیاز به گوشی هوشمند نصب شود، چون چنین نسخه ای موجود است!

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/11/29
نظر کاربر: با سلام خدمت شما.من این نرم افزار رو دانلود کردم ولی اجرا نمیشه و همش زده دوباره امتحان کنید و تنظیمات کانکشن رو چک کنید در حالی که نتم کاملا سرعتش بالاست.چه کنم من؟؟؟؟

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/11/21
نظر کاربر: با سلام و عرض خسته نباشید
در جواب اون دوست عزیزی که فرمودند ما از سافتگذر توقع نداشتیم این نرم افزار جاسوسی و برای دانلود تو سایت بزاره
باید عرض کنم که
1-کدوم برنامه هست که ابزار جاسوسی نیست$
2-عقل و خدا داده به انسان برای اندیشیدن
اصلا گیرم سافت گذر بد اگه واقعا مشکل داره چرا وزارت ایکس و ایگرگ پشتشه
3-سعی کن اگه میخواید به دشمن لطمه بزنید دوست دشمنتون باشید نه دشمنش.
به قول استاد
چه دعایی به از این که خدا پنجره باز اتاقت باشد
یاعلی
سرباز گمنام

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/27
نظر کاربر: با تشکر بی دریغ از مسئولان سایت که نرم افزارهای سالم را به رایگان در اختیار عموم قرار داده اند

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/16
نظر کاربر: من نمیدونم جاسوسی میشه یا نه. ولی میدونم حداقل از خود ایران کنترل میشه. وگرنه مثل ویچت فیلتر میشد. هروقت فیلتر شد ...

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/15
نظر کاربر: در جواب مهمان:
سلام دوستان
بفرمایید من رو ارشاد کنید
واقعا می خوام بدونم امثال وایبر چه سودی به سازندگان آن می رسانند
البته به احتمال قریب به یقین براشون سود آورند ولی مصادیق این سود چیست؟


لطفا این لینک ها را با دقت مطالعه فرمایید:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=208205

http://tnews.ir/news/83FC28458035.html?h=1

http://makeh.persianblog.ir/page/viber

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/15
نظر کاربر: سلام
من نمی دانم استفاده کنم یا نه ولی یک چیز را خوب می دانم توی خارج وقتی چیزی گرون میشه یا کیفیتش میاد پایین تمام مردم نگم بیشتر شون اون کالا را نمی خرند تا قیمتش معقول شود و یا کیفیتش بالا برود ، ولی اینجا همه با کله میرن می خرند تا یک وقت سرشون بی کلاه نماند . یکی دو تا هم نمی خرند و دیگران را ارشاد می کنند ولی دیگران بی توجه به نصیحتشان و بدون کوچکترین تفکر رفتارشون را ادامه می دهند . بعضی ها هم از در بی ادبی وارد میشن و آنها را بدجور نقد می کنن مثل دوستمون که نوشته :

(((( حالا گیرم که متعلق به هرکی باشه،ما نباید ازش استفاده کنیم ؟؟؟ شما دوست نداری استفاده نکن دوست عزیز.حق نداری بگی نباید هیچکس استفاده کند از این برنامه. (((( نمیدانم ما مردم کی درست میشویم خدامیداند و بس . ))))

آره یکجورایی درست هم میگه : وقتی خارجی ها که تعدادشونم کم هم نیست مثلا ما را تحریم می کنند و عوض اینکه ما هم باهم بشیم و یک صدا یشیم و به هم کمک کنیم تا تحریم ما را اذیت نکند آتیش بیار میشیم و خودمون را هزار برابر اون خارجیه تحریم می کنیم مثلا نفت گرون میشه یا ارزون ما قیمت کالا هامون را بالا و بالا تر می بریم چون تحریمیم بعد به بعضی ها فهش می دیم که بیا اصلا بلد نیستن کار کنن . بابا خودمون وقتی به خودمون رحم نمی کنیم چه انتظاری از دشمن میشه داشت ؟ اسمش روشه دشمن این را می فهمید ؟ یا ......... اگر خیلی ناراحتین خودتون یکی درست کنید بهتر از اون خارجیه و مجانی بدین هم وطنا استفاده کنند . من به سافت گذر اعتماد دارم چیزی بد نمی گذارد ولی حرفهای دوستان که اطلاع رسانیی عالی کردن مرا دودل کرده و تا اطلاع ثانوی استفاده نمی کنم به امید اون روزی که کالا هامون برای خودمون مجانی یا حد اقل با قیمت مناسب و برای دیگران تحریم باشد یا گرون .
سخن آخر من یک ایرانیم ، ایران خاویارش در جهان تکه ولی من در طول زندگیم از نزدیک خاویار را ندیده ام چه برسد به اینکه . . .

بیایین خودمون را تحریم نکنیم و همه مشکلات را روی دوش بعضی ها نیندازیم اونها پنجاه درصد مشکل اداره کردن دارن بابا پنجاه درصد دیگر ماییم ، ما .
ممنون ، امیدوارم پیامم ثبت بشه .

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/14
نظر کاربر: سلام دوستان
بفرمایید من رو ارشاد کنید
واقعا می خوام بدونم امثال وایبر چه سودی به سازندگان آن می رسانند
البته به احتمال قریب به یقین براشون سود آورند ولی مصادیق این سود چیست؟

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/07
نظر کاربر: برنامه بسیار عالی و کاربردی است و از امکانات خوبی برخوردار است از سافتگذار بابت آن تشکر می کنم

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/07
نظر کاربر: مردم ما ( جمهوری اسلامی ایران ) در روز 9 دی ثابت کردند که خیلی وقته درست شده اند و به کمک خداوند و یاری حضرت ولی عصر(عج) ریشه شیطان منطقه و جهان را از جا در خواهند آورد. راه قدس از کربلا میگذرد "امام خمینی(ره)"

در عاشورا کسانی بودند که از دور فقط نظاره کردند و با امام حسین نجنگیدند.اینان سیاهی لشگران سپاه کفر شدند.دشمن از تجمعشان سودها برد و خواست کثرت را دلیلی برای برحق بودنشان بیاورد. من نیز چون نمی خواهم سیاهی لشگر این رژیم سفاک باشم، اکانت وایبر را حذف کردم.

Death to Israel
Death to America

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/07
نظر کاربر: آیا می‌دانید هر کلیک شما به تل آویو ارسال می‌شود؟


آیا به غیر از جاسوسی، وایبر منفعت دیگری برای اسرائیل دارد؟


سوال اینجاست که اگر شخصی در وایبر صرفا گیرنده باشد، یعنی هیچ مطلبی را در وایبر برای دیگران ارسال نکند(از بیم جاسوسی)، آیا باز هم استفاده از وایبر کمک به اسرائیل است؟ بله! اصولا نرم افزارهایی مثل وایبر تمامی ارزش سهام خود را مدیون تعداد کاربران خود هستند.
هر چقدر گستره ی شناخت و استفاده ی کاربران از یک نرم افزار بیشتر باشد، ارزش سهام آن بیشتر است. ارزش فیس بوک به این است که بخش اعظمی از کاربران اینترنتی در آن عضو اند، مگر نه شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بلکه بهتر در دنیا زیاد اند! فلذا حتی نصب بودن و استفاده نکردن از وایبر کمک به اقتصاد دولت قاتل کودکان است.


آیا حذف وایبر کافی است؟

خیر! با حذف (uninstall) وایبر شما کماکان به عنوان یک عضو وایبر شناخته میشوید. شما باید با رجوع به بخش تنظیمات(Settings)، حریم خصوصی(Privacy) ، غیرفعال کردن حساب کاربری (Deactivate) را انتخاب کنید تا دیگر به عنوان یکی از سودرسانان به این شرکت اسرائیلی نباشید!


کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/07
نظر کاربر: حالا گیرم که متعلق به هرکی باشه،ما نباید ازش استفاده کنیم ؟؟؟ شما دوست نداری استفاده نکن دوست عزیز.حق نداری بگی نباید هیچکس استفاده کند از این برنامه.نمیدانم ما مردم کی درست میشویم خدامیداند و بس .

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/07
نظر کاربر: بسمه تعالی
حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام : «دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.»

با سلام
با توجه به اینکه برند و نرم افزار "وایبر Viber " نرم افزاری متعلق به اتاق فکر معاندین و محاربین ضد قرآن و اسلام بوده
و در خدمت اهداف سرمایه داران و سیاستگذاران و مدیران فکری-تجاری-فرهنگی صهیونیسم جهانی میباشد و سود
حاصل از استفاده کاربران از این سرویس پیام رسانی مستقیما به سرمایه داران صهیونیسم جهانی میرسد ، بنابراین
اکیدا از تبلیغ و ترویج این برند و نیز قرار دادن نرم افزار مربوطه آن (و همچنین برندها و نرم افزارهای صهیونیستی دیگر
که ضرورتی ندارند) خودداری کنید و آن را از سایت حذف کنید. با تشکر
م.د.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/06
نظر کاربر: ""وایبر نرم‌افزای صهیونیستی""


مراکز اصلی وایبر در سرزمین‌های اشغالی بوده و موسس آن‌ یک صهیونیست است. آن هم نه صهیونیستی عادی، بلکه فردی که در اطلاعات ارتش اسرائیل کار می‌کند.


موسس این شرکت فردی آمریکایی-اسرائیلی به نام "تالمون مارکو" Talmon Maroc است.
تالمون مارکو Talmon Marco یک تاجر آمریکایی-اسرائیلی است. وی در سرزمین‌های اشغالی بدنیا آمده و به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است.


از شما بعید بود سافت گذر عزیز!!!!!!!!!

کاربر: مهمان
تاریخ: 1393/10/06
نظر کاربر: باسلام
توی نسخه ویندوز چرا نمیشه ویدئو فرستاد؟

کاربر: amirkia
تاریخ: 1393/10/06
نظر کاربر: منتظر بودم یک سایتی نسخه ی آفلاین وایبر رو بذاره که طبق معمول سافت گذر پیشگام بود. تشکر