کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316230 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وضعیت صادرات گیم و بازی ایران چگونه است؟

مدیر انستیتو بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با حضور در کافه خبر بخشی از صحبت هایش را به موضوع صادرات گیم اختصاص داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛  به عقیده آقای بهفر اینکه بخواهیم در گام اول طراحی یک بازی به دنبال صادرات آن باشیم اشتباه است. البته این بدان معنا نیست که ما در صادرات ضعیف هستیم، بلکه موضوع اینجاست که هنوز اول راهیم و موانع زیادی پیش رو خواهیم داشت.
البته بازی هایی هم بوده اند مثل گرشاسب وشبان که با قیمت های 10 دلاری در خارج از کشور به فروش رسیده اند و تقاضای به نسبت خوبی هم برایشان وجود داشته، ما در این مرحله نباید توقع داشته باشیم که بازی هایمان با قیمت های 70 دلاری و برابر با بازی های خارجی به فروش برسند.
حسین صافی ، کارشناس ارشد انیمیشن و کاریکاتوریست برجسته کشورمان هم عقیده داشت که در مسئله صادرات وضعیت گیم خیلی بهتر از انیمیشن است، به گفته ایشان بیزینس مارکتینگ ما در صنعت انیمیشن بسیار ضعیف است و با وجود اینکه انیمیشن های خوبی هم داریم که خواهان زیادی در خارج از کشور دارند ولی در بازاریابی چندان موفق نبوده ایم.
اما واقعیت این است که فعالان صنعت گیم در ایران عموما افرادی هستند که آشنایی خوبی با زبان انگلیسی دارند و به راحتی می توانند با کمپانی های خارجی ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل گرشاسب با اینکه با یک دهم قیمت بازی های مشابه خارجی فروخته شده ، اما فروش خوبی داشت.
آقای بهفر هم در ادامه اضافه کردند که در حال حاضر بازی های خیلی خوبی داریم که حتی می توان آنها را با قیمت 3 دلار ( یعنی برابر با قیمت ایران) در خارج از کشور به فروش رساند و مسلما با این قیمت پایین مخاطبین فراوانی را جذب خواهد کرد. و خبر خوب اینکه بنیاد صادرات چنین بازی هایی را هم در برنامه دارد .
(مشروح مصاحبه با آقای بهفر در روزهای آتی در صفحه فناوری منتشر خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11090 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/06/27 تعداد مشاهده: 2292
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1391/06/27 16:35
تنها بازی که میتونه از بین این همه بازی ساخت داخل در خارج به فروش برسه گرشاسب هست تازه آن هم گرشاسب 2
(راز اژدها)،بقیه بازی ها کیفیت خوبی نداشته اند.
صفامنش 1391/06/27 13:31
اره تا وقتی تفکرات مثل تفکر شما باشه تا 10 هزار ساله دیگه هم نمیرسن. از خودتون شروع کنید که چه کردین بعد برای دیگران نظر بدین. اکثر کسانی که دیدم چنین نظری دارن خودشون هم در همین زمینه ها به جایی نرسیدن.
همین سافت گذر خودمون چی از cnet کم داره. فقط کافیه که همت بشه برای یک کار
HAMED..RI 1391/06/27 11:01
تا هزار سال دیگه هم به آن ها نمی رسند این واقیعتی انکار ناپذیرهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung