کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بیشتر استفاده‌کنندگان VPN دانشجویان هستند

به اعتقاد یک صاحبنظر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ایران بیشتر استفاده کنندگانVPNرا دانشجویان در رشته های مختلف تشکیل می دهند که به دلیل فیلترینگ شدید سایت های اینترنتی به این نرم افزارها روی می آورند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ علی اکبر جلالی با بیان اینکه کاربران ایرانی در خصوص دسترسی به این شبکه جهانی و دستیابی به سایت های اینترنتی با موانع و محدویت های گوناگونی مواجه هستند، اظهار داشت: علاوه بر مشکلاتی همچون سرعت پایین اینترنت، قطعی و وصلی های مکرر و تعرفه بالای استفاده از این شبکه، مسئله فیلترینگ و محدودیت دردسترسی آنها به بیشتر سایت های اینترتنی از دیگر مواردی است که در بیشتر موارد اعتراض بیشتر کاربران را بر انگیخته است.
وی با تاکید بر اینکه کاربران واکنش منفی بیشتری به موضوع فیلترینگ سایت ها نسبت به کندی سرعت وقیمت بالای این شبکه نشان می دهند، ادامه داد:اگر ایران درخصوص دستیابی و مدیریت شبکه جهانی اینترنت ضعیف عمل می کند باید خود را تقویت کند نه اینکه با این فناوری روز مبارزه کند چرا که به طور قطع بکارگیری این روش در طولانی مدت مشکلات گوناگونی را برای مردم وجامعه ایجاد می کند.
وی خاطر نشان کرد: درشرایط حاضر که تکتولوژی وفناوری ها با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت هستند، مبارزه ومقابله با آنها اقدامی بسیار ناشیانه است، چرا که در نهایت همین فناوری های نوین به راحتی راه حلی برای خنثی کردن این مبارزه ها ارائه می دهند.
این کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه VPN فناوری است که در بسیاری از کشورها برای دسترسی به بعضی از سایت ها یی که دسترسی به انها محدود شده، استفاده می شود، افزود: بیشتر استفاده کنندگان را آن کسانی تشکیل می دهند که در دانشگاهها و یا مراکز تحقیقاتی نیازمند اطلاعات علمی هستند که درحالت عادی دسترسی به این محتواها امکان پذیر نیست.
به اعتقاد وی اگر فیلترینگ سایت های اینترنتی به صورت منطقی اعمال می شد و فقط دسترسی به سایت هایی محدود می شد که تهدیدی برای منافع ملی بود وکابران می توانستند به راحتی از محتوای سایرسایت های اینترنتی استفاده کنند شاید به ندرت کاربران ایرانی برای نیاز خود به استفاده از VPN روی می اورند، اما وقتی دسترسی به ابتدایی ترین اطلاعات در محیط سایر برای کاربر ایرانی امکان پذیر نیست، بسیاری افراد استفاده از VPN را حق مسلم خود می دانند.
این در حالیست که VPN به معنای شبکه مجازی خصوصی تنها برای برای کار های عمومی مورد استفاده قرار نمی گیرد و بسیاری از مشاغل وکسب وکارها از طریق این شبکه می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و حرفه خود راگسترش دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11420 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/07/19 تعداد مشاهده: 2070
کلید واژه ها:
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

محمد 1391/07/19 13:59
وقتی میخواین به یک سایت سر بزنید، دو حالت وجود داره:
1. سایت توسط دولت فیلتر شده!
2. سایت به دلیل تحریم دولت ایران، بالا نمیاد!
حالا شما فکر کن، کسی که کلی پول داده اینترنت گرفته، باید بازم پول بده تا از فیلتر درش بیاره و با سرعت یک بیت بر قرن ازش استفاده کنه!
البته ناشکری نشه ها، همین که My Computer بدون VPN باز میشه نعمتیه!!! :D