کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ بالاخره سیستم‌عامل بادا را با تایزن در هم آمیخت

Tizen + Bada

سامسونگ امروز در کنگره جهانی موبایل رسما اعلام کرد که سیستم عامل بادا را از بین خواهد برد و امکانات آن را به تایزن اضافه خواهد کرد. تایزن سیستم عامل متن-باز مبتنی بر لینوکس است که توسط سامسونگ و اینتل توسعه داده می‌شود. مدیر مرکز راه حل‌های رسانه‌ای سامسونگ اعلام کرد که وقتی ابزارهای مبتنی بر تایزن این شرکت وارد بازار شوند این دو سیستم عامل با یکدیگر ترکیب خواهند شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سامسونگ پیش از این اعلام نموده بود که امسال چند ابزار مبتنی بر سیستم عامل تایزن را وارد بازار خواهد کرد. تایزن طوری طراحی شده که امکان اجرای اپلیکیشن‌های تحت بادا را داشته باشد اما امکان بروز رسانی ابزارهای بادا به تایزن وجود ندارد. پس اگر یکی از تلفن‌های ارزان قیمت سامسونگ با سیستم‌عامل بادا را تهیه کرده‌اید و چشم به بروز رسانی ابزار خود به یک سیستم عامل بهتر بسته‌اید، مایوس خواهید شد.

سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرده که بادا به اندازی کافی خوب نبوده تا نیازهای تلفن‌های هوشمند مدرن امروزی را پوشش دهد و به همین دلیل آن‌ها به سمت توسعه تایزن متمایل شوند.

سامسونگ، پس از اقدام گوگل نسبت به تصاحب موتورولا، احساس خطر بیشتری کرد و به فکر یک جایگزین برای اندروید افتاد، جایگزینی که اگر ارتباط بین این شرکت کره‌ای با غول جستجوی اینترنتی دنیا به تنگنا کشیده شد، بتواند مشگل گشا باشد. از طرفی شایعات پیرامون معرفی محصول مشترک موتورولا و گوگل با نام ایکس-فون روز به روز داغ‌تر می‌شود و نگرانی‌های شرکای سخت افزاری اندروید را افزایش می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و دید آینده اندروید و ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل گوگل به کجا کشیده خواهد شد و آیا سامسونگ در آینده تایزن را جایگزین اندروید خواهد نمود یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13683 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/12/08 تعداد مشاهده: 2033
سافت گذر