کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

صنعت گیم ایران با استانداردسازی، جهانی می‌شود

تولید کننده بازی رایانه‌ای، گفت: استانداردهای جهانی در تولید بازی رایانه‌ای باید مورد توجه تولیدکنندگان ایرانی قرار گیرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین،"عماد رحمانی "بر ضرورت استاندارد سازی تولیدات داخلی تاکید کرد و افزود:با توجه به کیفیت بالا و در دسترس بودن  محصولات خارجی که با قیمت نازل در اختیار مخاطب ایرانی قرار دارد ،تولید کنندگان داخلی  وظیفه دارند تا با ساخت بازی های با کیفیت با محصولات خارجی رقابت کنند.
مدیر عامل شرکت تعاونی رسانه شکوه کویر ، ادامه داد: بی توجهی  به استانداردها جهانی در تولید بازی رایانه ای  نتیجه مثبتی  نخواهد داشت ، بازی سازان با  استانداردسازی تولیدات داخلی می توانند در بازارهای منطقه ای و بین المللی  با ارایه محصولات مناسب به سود آوری دست یابند. تولید کننده بازی رایانه ای "گربه قجری" یاد آور شد : در صورت برقراری ارتباط با مخاطب می توانیم  به معرفی محصولات داخلی بپردازیم و در مرحله بعد به ارایه فرهنگ اسلامی_ ایرانی   در غالب بازی رایانه ای دست یابیم .
به عقیده رحمانی ،بازی سازان داخلی برای مقابله با تولیدات کشورهای غربی که سعی در القا فرهنگ بیگانه و مهاجم  دارند باید به ارتقای سطح کیفی محصولات داخلی توجه داشته باشند و در یک چار چوب مشخص  اقدام به تولید بازی برگرفته از فرهنگ بومی کنند. تولید کننده بازی رایانه ای "قتل در کوچه های تهران" به راهکار های مناسب برای  عرضه بازی های رایانه ای در بازار داخلی و فرامنطقه ای اشاره کرد و گفت: ، بازی به عنوان یک رسانه مهم  می تواند  نیاز مخاطب را برآورده کند . رحمانی ادامه داد:  بازی سازان برای  توفیق در بازارهای داخلی و خارجی می بایست  تولید بازی را درچهار مرحله "داستان و محتوا "،"محتوای بصری" ،" فنی "و"رسانه شنیداری " مورد توجه جدی قرار دهند . مدیر عامل شرکت تعاونی رسانه شکوه کویر تربیت نیروی انسانی در زمینه بازی نامه نویسی را ضروری خواند و افزود:  بنیاد ملی بازی ها ی رایانه ای برای رفع کمبود نیرو در عرصه بازی نامه نویسی اقدام به راه اندازی انستیتو ملی بازی سازی و دانشگاه علمی کاربردی کرده که برای پرورش این نیروها نیاز به صرف زمان طولانی است ،اکنون می توان برای پر کردن این خلاء از اساتید ادبیات نمایشی که توانایی قصه پروری را دارند ،استفاده کرد.

بازی رایانه‌ای "قهرمانِ ما" مجوز ساخت دریافت کرد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با موضوع اکشن سوم شخص پروانه ساخت صادر کرد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای "قهرمان ما" به نویسندگی نیما آباده، مجوز تولید صادر کرد.این بازی در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده و دارای سبک هنری خاصی است. داستان بازی در مورد اتفاقات عجیبی است که در شهر افتاده و موجودات زنده را تبدیل به موجودات پلیدی کرده است. قهرمان بازی که «جکی» نام دارد یک لوله‌بازکن ساده با خصوصیات اخلاقی خاص بوده و سعی دارد منشا این اتفاقات عجیب را پیدا کند و آن را نابود کند. جکی برای رسیدن به این هدف بایستی معماهای مختلف را حل کرده و هم‌چنین هر از گاهی دست به مبارزات اکشن بزند . چند شخصیت اصلی دیگر نیز برای بازی طراحی شده که به پیشرفت روند داستان کمک می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14325 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/01/22 تعداد مشاهده: 1960
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

hamid 1392/01/23 19:31
اصلا تبلیغاتی برای این بازی ها وجود ندارد. شما از علاقمندان به بازی بپرسید نام 3 بازی ایرانی را بگویند! اگر توانستند.