کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9154 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نینتندو با همه خاطراتش منقرض می شود

فراموش کردن خاطرات آن زمان کاری بس مشکل است. دوران کلوپ های بازی، صف های چند متری و در نهایت چشم غره های پدر و مادرمان که با کتاب های درسی به استقبالمان می آمدند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ ما تمام این خاطرات را مدیون چشم بادامی ها و کنسول محبوب آنها NES بودیم که پس از گذشت سال ها هنوز هم با نام میکرو در کشورمان شناخته می شود. حالا، پس از گذشت نزدیک به 20 سال نینتندو تنها بازمانده آن دوران طلایی است. آنها هنوز در بازار فناوری حضور دارند و البته و نسل هفتم کنسول ها را هم با موفقیت به اتمام رساندند.

نینتندو در خطر انقراض!

با این وجود عملکرد 12 ماه اخیر نینتندو به هیچ وجه قابل مقایسه با چیزی نیست که طی این چند سال از آنها دیده بودیم. چنین موضوعی برای شرکتی که تنها در تجارت خاص حضور دارد بسیار خطرناک بوده و البته آمار هم نشان می دهد کمپانی ژاپنی باید هر چه زودتر فکری به حال خود کند.

عملکرد معمولی

برعکس پیش بینی ها نینتندو سال مالی خود را با سود به پایان برد اما این نمی تواند دلیل خوبی برای بقای شرکتی باشد که پیشینه اش به 30 سال پیش بازمی گردد. بلومبرگ دیروز گزارش کرده بود نینتندو احتمالا برای دومین سال متوالی با ضرر مواجه خواهد شد اما گزارش مالی امروز نشان می دهد آنها با سود سالانه هفت میلیارد ین (70 میلیون دلار) به کار خود پایان دادند.

هر چند این یک پیشرفت بزرگ برای شرکتی محسوب می شد که با ضرری نزدیکبه 500 میلیون دلار سال مالی خود را به پایان رسانده بود اما همین میزان نصف آن سودیست که نینتندو انتظارش را می کشید.

نینتندو در خطر انقراض!



فرزند ناخلف چشم بادامی ها

دیگر حتی طرفداران نینتندو هم نمی توانند از عملکرد Wii U دفاع کنند. فرزندجدیدنینتندو در چندن روز نخست موفق ظاهر شد اما پس از آن نمایشی ضعیف را ارائه کرد. اکنون گزارش سالیانه شرکت نشان می دهد این کنسول درمدت سه ماه تنها 390 هزار نسخه فروش کرده. آماری کاملا ناامیدکننده برای شرکتی که سال گذشته به عنوان سلطان بی چون و چرای این صنعت شناخته می شد. پیش از عرضه برادر کوچکتر Wii، نینتندو پیش بینی کرده بود که تا پایان سال مالی بیش از 10 میلیون کنسول را به فروش برساند.

چند هفته پس از عرضه کنسول جدید، نینتندو انتظارش را 5/5 میلیوننسخه پایین آورد و این میزان در نهایت به 4 میلیون رسید. با این وجود فروش نهایی پس از 5 ماه به 45/3 میلیون رسیده است. از طرف دیگر نینتندو تنها موفق شده 13/42 میلیون نرم افزار برای Wii U که شامل بازی می شود را به فروش رساند.

نینتندو در خطر انقراض!



کمی واقع گرا باشید


در جبهه های دیگر نینتندو چندان بد ظاهر نشده. آنها 14 میلیون نسخه از کنسول دستی 3DS را به فروش رسانده اند و امیدوارند این میزان در سال 2013 به 18 میلیون نسخه برسد. پیش بینی 9 میلیونی برای Wii U هم نشان می دهد نینتندو بسیار واقع گرایانه تر به اتفاقات آینده چشم دوخته است. شرکت مشهور ژاپنی انتظار دارد با عرضه عناوین مشهور همچون نسخه جدید سری ماریو (بخوانیدقارچ خور)، Pikmin، افسانه زلدا و ماریو کارت، فروش کنسولش افزایش یابد. البته این سوال مطرح می شود که آیا اوضاع تجارت همانند چند سال گذشته است؟

همه می دانیم سخت افزار Wii U در همان حد و اندازه کنسول های شش سال اخیر بوده. طرفداران نینتندو در این مورد Wii و فروش بالایش را مثال می زنند. حرف آنها کاملا درست است اما نباید فراموش کنیم تبلت ها و تلفن های هوشمنددر حال تسخیر دنیای فناوری هستندو این موضوع برای کنسولی که خود طرح اصلی اشبه مانند تبلت هاست، خطری بزرگ به حساب می آید. باید منتظر باشیم و ببینیم اوضاع به چه شکلی رقم می خورد؛ هر چند از همین حالا هم بسیاری از تحلیلگران بر این باورندکه ایواتا، مدیرعامل نینتندو باید جای خود را به شخص دیگری بدهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14640 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/02/10 تعداد مشاهده: 2118
اخبار مرتبط
سافت گذر