کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی جدیدترین سرویس های گوگل

درنشست سالانه  گوگل با عنوان "کنفرانس Google I/O" که با حضور 6 هزار توسعه دهنده نرم افزار در سان فرانسيسکو برگزار شد ، سرويس ها و خدمات متعددي معرفي شد و در حقيقت تکليف توسعه دهندگان و خريداران نهايي سرويس ها، خدمات و تجهيزات گوگل روشن شد .

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ البته به جز سرويس موسيقي گوگل ديگر مورد تازه اي در اين نشست مهم مطرح نشد و تنها نسخه هاي جديدي از برخي سرويس هاي گوگل و گوشي گلکسي S4 مجهز به آندرويد معرفي شد. اين در حالي است که بسياري از علاقه مندان منتظر اطلاعات بيشتري درباره عينک گوگل يا نسخه هاي آتي آندرويد بودند.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

نسخه بعدي آندرويد با پشتيباني از بلوتوث هوشمندتا2 ماه ديگر عرضه مي شود

همه انتظار داشتند که در کنفرانس Google I/O از نسخه جديد آندرويد رونمايي شود؛ اما اين اتفاق رخ نداد و در عوض گوگل هسته اصلي بسياري از سرويس ها و اپليکيشن هاي خود را به روز و سعي کرد با معرفي ابزارهاي مختلف کار را براي توسعه دهندگان اپليکيشن هاي آندرويدي ساده تر کند. اما يک گروه فعال در زمينه فناوري بلوتوث گزارش کرده اند که آندرويد 4.3 با پشتيباني از قابليت بلوتوث هوشمندتا 2 ماه ديگر منتشر خواهد شد.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

عينک گوگل با اپليکيشن هاي جديد فيس بوک و توييتر کاربردي تر مي شود

پيش از اين تنها 2 اپليکيشن متفرقه براي عينک گوگل وجود داشت اما ظاهرا سرويس هاي مطرح ديگري قرار است به زودي از اين ابزار تازه پشتيباني کند. در کنفرانس Google I/O مشخص شد که تعداد زيادي اپليکيشن جديد مانند فيس بوک، توييتر، اورنوت و... براي عينک گوگل ارائه خواهد شدتا کاربران بتوانند تصاوير را به اشتراک بگذارند.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

نقشه جديد گوگل، يک گام فراتر از مکان!

نسخه جديد نقشه گوگل نيز معرفي شد. امکانات جديد بسياري به آن اضافه شده است تا نياز هر کاربري در مسيريابي و امور مختلف مربوط به نقشه را برطرف کند. گوگل در نسخه جديد نقشه که قرار است از تابستان امسال به طوررسمي راه اندازي شود، رابط کاربري را نيز به طور کامل تغيير داده است.حتي نسخه فعلي نقشه گوگل نيز مدرن و جذاب به نظر مي رسد اما گوگل قصد دارد آن را از نو تعريف کند.به گزارش the verge ،رابط کاربري نقشه به طور کامل تغيير کرده است تا کار کردن با آن لذت بخش تر شود. در نقشه جديد گوگل، وقتي با حساب خود لاگين مي کنيد اماکني که براي شما اهميت بيشتري دارد، نمايش داده مي‌شود. به اين ترتيب هر شخصي نقشه سفارشي خاص خود را دراختيار دارد و مي تواند آن را براساس نياز خود تغيير دهد. در اين سرويس جديد تمام نرم افزار هاي مرتبط نظير Google Earth و Google Street نيز با آن يکپارچه شده، تمام اطلاعات مربوط به آب و هوا، موقعيت کره زمين در فضا، عبور و مرور خودروها و بسياري از موارد ديگر نيز به اين سرويس اضافه شده است.قابليت جديد ديگري که به نقشه گوگل اضافه شده، آدرس يابي است.

Google Now سرانجام براي کروم عرضه شد


گوگل در کنفرانس خود سرانجام Google Now را براي رايانه هاي شخصي معرفي کرد. جست وجوي پيشرفته که اطلاعات را به شکل کاربردي تر و مشابه آنچه در آندرويد آب نبات پاستيلي تجربه کرده ايم، نمايش مي دهد. اين سرويس از جنبه هاي مختلف بهبود يافته و درک بهتري نسبت به دستورات صوتي پيدا کرده است. گوگل هميشه به شما گوش مي کند؛ بعضي اوقات پاسخ پرسش شما يک آهنگ يا ويدئو است. به گزارش zoomit ، اين سرويس به موسيقي، فيلم، کتاب ها، بازي ها و غيره دسترسي دارد و آن ها را به کاربر پيشنهاد مي‌کند. مي توانيد از اين سرويس به راحتي استفاده کنيد آن هم با صدا، لهجه و زبان خودتان.

Photos؛ سرويس جديد براي نگهداري و اشتراک گذاري عکس ها


گوگل سرويس جديد Photos خود را معرفي کرد و در آن قابليت هاي بي نظيري را براي بهبود کيفيت تصاوير و اشتراک گذاري آسان آن ها قرار داده است. Photos نام سرويس جديد گوگل است که در دل شبکه اجتماعي گوگل پلاس قرار دارد و نقش آلبوم عکس شما را بازي مي کند. از جمله قابليت هاي خاص سرويس Photos مي توان به بهبود خودکار تصوير،پشتيباني از عکس هاي با کيفيت بالا،ترميم تصاوير کم کيفيت، مات، تيره و تار،تشخيص خودکار پوست بدن و بهبود کيفيت آن وکاهش نويز تصاوير يا بهبود کنتراست اشاره کرد.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

Hangouts؛ اپليکيشن جديد براي مکالمه صوتي و تصويري تحت آندرويد، وب و iOS

اين اپليکيشن تمام امکانات سرويس هاي مشابه را داراست و با تمام سرويس هاي گوگل منطبق شده است. از هنگ اوتس به راحتي مي توانيد براي کارهاي شخصي يا اداري خود استفاده کنيد و مطمئن باشيد تمام اطلاعات و ارتباطات شما تا هر وقت که بخواهيد محفوظ خواهد ماند تا در مراجعات بعدي در دسترش شما باشد. با هنگ اوتس به راحتي مي توانيد با دوستان و آشنايان خود مکالمه تصويري يا نوشتاري داشته باشيد. سيستم جديد گفت وگو و ارسال پيام براي سيستم عامل هاي آندرويد، iOS و همچنين مرورگر گوگل کروم عرضه مي شود.هنگ اوتس جانشين تمام محصولات ارتباطي گوگل است.هنگ اوتس جديد اساساً يک نرم افزار ارسال پيام است و در رده  مسنجرهايي مانند اسکايپ يا فيس بوک مسنجر قرار مي گيرد، اما تغييرات و مزاياي خاص خود را دارد.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

ارائه سرويس Google Play for Education براي مدارس

گوگل سعي دارد با افزودن امکانات بسيار زياد به آندرويد و کروم جاي واقعي خود را در بين دانش آموزان و معلمان پيدا کند. اين شرکت با راه اندازي سرويس جديد Google Play for Education سعي دارد از رايانه هاي لوحي آندرويدي و همچنين کروم بوک هاي خود بيش از پيش در زمينه آموزش استفاده کند.

آپديت براي گوگل پلي ، ورود به گوگل پلاس و پيام رساني ابري


رئيس بخش آندرويد جديد ترين APIهاي آندرويد را معرفي کرد که مي توان به قابليت هاي بسيار تاثيرگذار براي بازي و همچنين مکان يابي، سرويس پيام رساني ابري و ورود به گوگل پلاس اشاره کرد.سيستم مکان يابي جديد، داراي ويژگي هاي جالبي از جمله صرفه جويي در مصرف انرژي هنگام کار وتعيين محدوده جغرافيايي است.قابليت پيام رساني ابري، سال گذشته معرفي شد؛ اما از امسال اين سيستم به صورت يکپارچه با گوگل پلي کار خواهد کرد. قابليت جديد ديگر، ورود به گوگل پلاس است؛ به گونه اي که زماني که وارد حساب کاربري خود در اين سرويس مي شويد، ديگر نيازي نيست براي انجام کارهاي ديگر از قبيل دانلود نرم افزار و يا بازي کردن، دوباره وارد سيستم شويد.

بازطراحي فروشگاه و اپليکيشن هاي گوگل پلي


فروشگاه نرم افزارهاي آندرويد يا گوگل پلي استور نيز تغييراتي داشته است. اولين تغيير در ظاهر فروشگاه است که اگر با استفاده از مرورگر خود، سري به آن بزنيد، چيزي شبيه نرم افزار آندرويدي فروشگاه را مشاهده خواهيد کرد. البته منظور آخرين نسخه  برنامه فروشگاه نرم افزارهاست. کليدهاي کنترلي در سمت چپ فروشگاه قرار داده شده است تا به راحتي بتوان بين بخش هاي موسيقي، نرم افزار، کتاب ها و غيره حرکت کرد.اگرهم ازرايانه لوحي استفاده مي کنيد با واسط کاربري جديدي روبه رو خواهيد شد. در واقع قسمت خاصي به نام Desigened for tablets در فروشگاه گوگل ايجاد شده است.

کنفرانس سالانه« Google I/O» و معرفي جديدترين سرويس هاي گوگل

معرفي سرويس بازي گوگل پلي

طي کنفرانس Google I/O 2013، گوگل سرويس بازي خود را معرفي کرد. اين پلتفورم بسيار شبيه پلتفورم مرکز بازي اپل است و تقريبا تمام قابليت هاي آن شبيه اين سرويس است.از طريق سرويس Google Play Games کاربران قادر خواهند بود بازي چند نفره را تجربه و رکوردهاي خود را در فضاي ابري ذخيره کنند.

گلکسي S4 سامسونگ به خانواده  نکسوس گوگل اضافه شد

گوگل با تغيير سيستم عامل گلکسي S4 و تجهيز آن به آندرويد آنلاک شده، اين گوشي را به عضوي تازه از خانواده  گوشي هاي نکسوس خود تبديل کرده که قرار است از 26 ژوئن (5 تير)، با قيمت 649 دلار عرضه شود.

معرفي استاندارد ويدئويي جديد VP9


گوگل در کنفرانس Google I/O امسال از فناوري جديد فشرده سازي عکس و فيلم پرده‌برداري کرد که با حفظ کيفيت، سايز فايل را تا 50 درصد کاهش مي دهد. کُدِک VP9 گوگل يکي از بهترين اقدامات براي صرفه جويي در پهناي باند اينترنت به شمار مي رود .
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15064 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/03/04 تعداد مشاهده: 3114
سافت گذر