کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نیمی از کسب و کارها از نام دامنه اینترنتی خود ناراضی اند

بر اساس تحقیقات در حال انجام بیش از نیمی از کسب و کارها از نام هایی که به عنوان دامنه اینترنتی (domain name) انتخاب کرده اند، ناراضی هستند و معتقدند نام نامناسب برای دامنه اینترنتی می تواند منجر به ضرر اقتصادی آنها گردد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ موسسه تحقیقاتی Wakefield Research ، در خلاصه گزارش خود که به زودی منتشر خواهد شد آورده: کسب و کارهای کوچک برای اینکه در موتورهای جستجو بهتر دیده شده ومحصولات خود را بفروشند، مجبورند نام مناسب برای دامنه اینتنرتی (domain name) خود برگزینند.
کارشناسان روی نام دامنه های اینترنتی برای شناسایی بهتر توسط موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی تاکید فراوان می کنند و این در حالی است که کسب و کارهاییی که تازه شروع می کنند و نیز کسب و کارهای کوچک یا small business باید خود را روی نردبان ترقی بیشتر بکشند و اگر نام درستی مشابه با محصول خود نداشته باشند، دچار ضرر و زیان اقتصادی می شوند.
در تحقیقات wakefield آمده کمپانی هایی که نام .co را یدک می کشند در این نظرسنجی آورده شده تا ببینند تا چه حد نام ها روی اقتصاد و فعالیت اقتصادی آنها تاثیر گذار است.
از 500 کمپانی شرکت کننده در این تحقیق، بیش از نیمی از آنها گفته اند قبل از انتخاب نام کنونی برای مسب و کارشان ، نام دیگری را قبل از آن امتحان کرده اند. در این میان 55 درصد نیز گفته اند به همین خاطر دچار ضرر و زیان اقتصادی شده اند و 52 درصد نیز اعلام کردند که اگر فرصتی پیش بیاید، حتما نام دامنه اینترنتی خود را عوض خواهند کرد.
این تحقیق زمانی صورت می گیرد که تا سال آینده پسوند های اینترنتی غیر از آنچه ما می شناسیم (دات کام و دات اورگ و ...) راهی بازار می شود.
در آینده نام های اینترنتی بر اساس مکان و شهر مانند .nyc یا نوع کسب و کار مانند .green توسعه خواهد یافت و از هم اینک باید به فکر نامی جانشین بود تا ضرر و زیاد اقتصادی گریبان کسب و کارها را در آینده نگیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15068 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/03/04 تعداد مشاهده: 1826
کلید واژه ها: ,
سافت گذر