کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرفروش‌ترین موبایل های تاریخ

احتمالا برای همیشه نوکیا رکورددار فروش یک مدل گوشی موبایل خواهد بود. گوشی 1100 آنها به عدد عجیب 250 میلیون نسخه رسید و بعید است کسی بتواند حتی به 25 کیلومتری چنین رکوردی برسد.

پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 Nokia 1100

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ این مدل از گوشی تلفن همراه را باید  به جرات یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش در سال 2003 تاکنون چیزی در حدود 250 میلیون عدد از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. 1100 همچنان تولید می‌شود و یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های همراه در کشورهای در حال توسعه است.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 Nokia 3210

دومین گوشی پرفروش جهان، باز هم ساخت شرکت نوکیاست. از مدل 3210 این شرکت که در سال 1999 به بازار ارائه شده تا کنون چیزی در حدود 160 میلیون عدد فروخته شده است. این گوشی بسیار مورد اعتماد بوده و درصد خرابی بسیار کمی‌ در آن مشاهده می‌شود. در زمان ورود اولیه، بازار هدف این گوشی نسل جوان بود.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 Motorola RAZR V3

شرکت موتورولا با طرح «RAZR V3» یکی از اولین گوشی‌های تلفن همراه زیبا و نازک بود که به بازار عرضه شد. این گوشی یکی از اولین تلفن‌های همراه بود که با دوربین به بازار عرضه شد. از زمان عرضه این گوشی در سال 2004 میلادی تاکنون چیزی در حدود 130 میلیون عدد از آن به فروش رفته است.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ


 Nokia 3310

باز هم مدلی دیگر از شرکت نوکیا که توانست در سطح جهانی به فروشی خارق‌العاده دست پیدا کند. این تلفن همراه که به عنوان یک مدل ارتقا‌ پیدا کرده بر اساس مدل 3210 به بازار عرضه شد، دارای جایگاه چهارمین تلفن همراه پرفروش در کل دوران را برای خود تصاحب کرده است. این گوشی توانسته است تا به امروز چیزی در حدود 126 میلیون عدد فروش داشته باشد .



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 iPhone 3GS

تلفن‌های همراه سری iPhone از شرکت اپل به معنای واقعی یک انقلاب در عرصه تلفن‌های همراه ایجاد کرده‌اند. تا امروز مدل‌های مختلفی از این مدل به بازار آمده است اما پرفروش‌ترین مدل از آی‌فون‌ها مدل 3GS بوده است. یک تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی و شفاف، دوربینی با کیفیت بالا و همچنین نرم‌افزارها و برنامه‌های بسیار متنوع باعث شد تا این گوشی بتواند به فروش 30 میلیونی برسد.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 Nokia 2100

بدون شک باید عنوان موفق‌ترین شرکت سازنده تلفن همراه، خصوصا در مورد نسل اولیه تلفن‌های همراه را به شرکت نوکیا داد. 2100 گوشی پرفروش دیگری است که توانسته 20 میلیون عدد فروش داشته باشد.



 iPhone3G

این مدل از سری آی‌فون قبل از مدل 3GS  به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امکانات کمتری برخوردار بود. با این وجود از زمان معرفی در سال 2008 میلادی توانست چیزی در حدود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 LG Chocolate

این مدل تلفن همراه از شرکت کره‌ای LG در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شده است و توانایی پخش موزیک با فرمت Mp3 را نیز داشت. این گوشی در رنگ‌های متفاوتی مثل صورتی، سفید، قرمز و سبز به بازار عرضه شد و توانسته بود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.



پرفروش‌ترین موبایل تاریخ

 Nokia 5800 XpressMusic

به نوعی می‌توان این مدل از تلفن همراه را توفانی در بازار دانست. اولین تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی از شرکت نوکیا در سال 2008 به بازار ارائه شد و توانست 13 میلیون عدد فروش داشته باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15123 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/03/07 تعداد مشاهده: 2189
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر