کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شاتل، پارس آنلاین ارتباطات و آسیاتک بهترین ارائه دهندگان اینترنت در کشور

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح فرایند ارزیابی اپراتورهای فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها به صورت سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، دکتر محمدعلی فرقانی افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده می‌شوند.

وی افزود: بر اساس این شاخصها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند و در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورهای سرویس‎های فناوری اطلاعات اظهار کرد: اپراتورهای PAP و SAP نیز که رتبه‌های آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانونمداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که بیشترین شاخصها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.

وی، افزود: از میان دارندگان پروانه SAP ، شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان، شرکت پارس ارتباطات و شرکت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شرکت پارس آنلاین ارتباطات و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات کسب کردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15145 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/03/08 تعداد مشاهده: 2290
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

رضا محمدیان 1392/03/09 08:28
جهت اطلاع شما می گویم سرویس 64-128-512- 1024- 2048-اکو شاتل هیچ فرقی باهم ندارند سرعت دانلودشان برابر است من تمام اینها را از شاتل گرفتم و تست کردم هیچ فرقی نمی کند گول نخورید پول اضافی هم ندهید .
حسین f 1392/03/08 14:59
توصیه می کنم هیچ کس از شاتل adsl نگیره. یکی دو شب که دانلود کنی سرعتت رو در حد ۲کیلوبایت می کنن. ولی اگه دانلود نکنی سرعتت خوب میشه!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus