کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه ظاهر و امکانات iOS 7 را به نسخه‌های قدیمی‌تر بیاوریم؟

چگونه ظاهر و امکانات iOS 7  را به نسخه‌های قدیمی‌تر بیاوریم؟
هفتمین نسخه از سیستم عامل محبوب اپل برای ابزارک‌های دیجیتال پاییز امسال خواهد آمد و شاید تا آن موقع طاقت صبر کردن نداشته باشید یا دستگاه اپلی‌تان این نسخه را پشتیبانی نکند. اگر چنین است، در این مطلب با ما همراه باشید تا با مجموعه‌ای از ترفندهای ریز و درشت، به شما کمک کنیم iOS 7 را همین الان تجربه کنید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ نخست توجه کنید که کلیه مطالب ذیل، مستلزم این است که دستگاه شما جیل بریک شده باشد. پس اگر چنین نیست یا علاقه‌ای به شکستن قفل دستگاه‌تان ندارید، باید برای داشتن نسخه‌ی اصلی iOS 7 فعلا صبر کنید. آشنایی مقدماتی با برخی مفاهیم جیل بریک و سیدیا نیز توصیه می‌شود.


ظاهر و امکانات کلی

برای آوردن تمام ویژگی‌های ظاهری و اکثر امکانات نرم افزاری، نخست باید توییک وینتربورد را نصب کنید. برای این منظور در برنامه سیدیا، به زبانه جست و جو رفته و Winterboard را یافته سپس نصب کنید.  پس از نصب آن، باید کلمه iOS 7 Theme را جست و جو کنید و آن را نیز که ساخته توسعه دهنده‌ی معروف pw5a29 است بر روی دستگاه‌تان راه اندازی کنید.

حالا شما کامل‌ترین و زیباترین پوسته iOS 7 را در اختیار دارید که تمامی آیکون‌ها، صفحه قفل، تنظیمات، پیام‌ها، مرورگر، نوار وضعیت و ... را به کلی دگرگون کرده و بهترین نتیجه موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. توییک محبوب Auxo نیز به همراه این پوسته نصب خواهد شد.

پس از نصب پوسته، وینتربورد از شما می‌خواهد تا دستگاه خود را مجددا بارگذاری کرده یا اصطلاحا Respring کنید. پس از انجام این کار نتایج را مطابق تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

 ios 7

در ضمن توجه داشته باشید که این پوسته یا اصطلاحا تم، دو نوع مرکز اطلاع رسانی (NotificationCenter) مختلف  را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین دو نوع ظاهر برای پوشه‌ها، مرکز چند وظیفگی (App Switcher) و سیری را در دل خود جای داده است که به دلخواه شما قابل تغییراند.

با فعال سازی گزینه iOS 7 Blur هم می‌توانید آن ظاهر شیشه‌ای دوست داشتنی را داشته باشید.

مطمئنا تا حالا ظاهر گجتتان به کلی تغییر کرده و از افکت‌های جدید لذت می‌برید؛ اما صبر کنید. ما هنوز هم چند نکته دیگر در آستین داریم که همه چیز را از این هم رویایی‌تر می‌کند.


تغییر قلم (Font) های دستگاه

با وجود تمامی تغییرات عمده صورت گرفته، فونت‌های دستگاه هنوز تغییری نکرده‌اند. برای این منظور، مجددا به سیدیا مراجعه کرده و در قسمت جست و جو، iOS 7 Font' package را تایپ کنید. با نصب این توییک، برنامه BytaFont نیز بر روی ابزار شما نصب خواهد شد که بهترین مرکز مدیریت فونت برای گجت‌های اپلی است.

 ios7_3

 پس از اتمام فرایند مربوطه، برنامه Byta Font  را باز کرده و از زبانه Basic، iOS 7 را انتخاب کنید.


تغییر صفحه کلید

احتمالا می‌دانید که دوباره باید به کجا مراجعه کنید. به سیدیا رفته و توییک ColorKeyboard را در نسخه سیاه (black) یا سفید (White) و تم iOS 7 Keyboard  را که توسط  Aviorok طراحی شده‌اند نصب کنید.

ios7_4

 بعد از پایان کار، به تنظیمات دستگاه رفته، در نوار سمت چپ، Color Keyboard را انتخاب کرده و از طریق گزینه Select Themes یکی از دو تمی که به دلخواه نصب کرده‌اید را انتخاب کنید. پس از انتخاب دکمه Back در نوار بالا، دستگاه Respring  می‌شود و سپس شما با صفحه کلید iOS 7 موجه خواهید شد. همان ظاهر شفاف و همان افکت‌های شیشه‌ای.


تغیر مرکز کنترل (ControlCenter) و نوار اطلاع رسانی (Notification Center)

اگر از مرکز کنترل و اطلاع رسانی جدید در iOS 7 خوشتان آمده است، پیشنهاد می‌کنیم که هر سه توییک زیر را نصب کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل گردد.

  • NCSettings
  • این توییک از سورس (منابع نرم افزاری در سیدیا) ModMyi قابل دریافت است که مجموعه‌ای از تنظیمات مفید را به نوار اطلاع رسانی‌های iOS خواهد آورد.
  • BlurriedNCBackground
  • این توییک نیز در سورس ModMyi قرار دارد. به کمک آن، می‌توانید ظاهر شفاف و زیبایی را ایجاد کنید که تا حد بسیار زیادی، تداعی گر نسخه اصلی iOS 7 خواهد بود.
  • iOS 7 Control Toggles
  • این توییک بیشتر جنبه‎ی ظاهری داشته و آیکون‌های NCSettings را شبیه به آیکون‌های به کار رفته  در نسخه اصلی می‌کند. پس از نصب آن، به تنظیمات رفته و با انتخاب NCSettings از نوار سمت چپ برنامه و لمس iOS7 Control Toggles آن را فعال کنید.

5

پس از نصب این سه مورد و فعال سازی همه‌ی آن‌ها، نوار اطلاع رسانی‌ها را گشوده و از ظاهر و ویژگی‌های جدید لذت ببرید.


افکت پارالکس

این حالت که برخی آن را جالب‌ترین ویژگی اضافه شده به نسخه جدیدی می‌دانند، سبب می‌شود که لایه‌های نمایشی به طور سه بعدی به نظر برسند به گونه‌ای که می‌توان با حرکت دستگاه در زاویه‌های گوناگون، پشت آیکون‌ها را دید.

6

به سیدیا رفته، سورس رایان پتریچ به آدرس " http://rpetri.ch/cydia/" را اضافه کرده و توییک DeepEnd را نصب کنید. حالا از واکنش دستگاه‌ نسبت به حرکاتتان لذت ببرید. تمامی تنظیمات برنامه نیز قابل شخصی سازی است.


تغییر برنامه چندوظیفگی (AppSwitcher)

از ظاهر تکراری اپ سویچر پیشفرض دستگاه یا حتی توییک Auxo خسته شده‌اید؟ پس چرا CardSwitcher به قیمت 1.99 دلار را از سورس BigBoss نصب نمی‌کنید؟!

6

با استفاده از این ترفند برخاسته از سیدیا، همان محیط چندوظیفگی زیبای iOS 7 را بر روی دستگاه‌تان پیاده سازی کنید.

سخن از دلار پیش آمد و و مشکلات سر راه خریدهای ارزی...!. نگران نباشید نسخه کرک شده این توییک نیز به راحتی قابل تهیه است.


تغییر ظاهر پوشه‌ها

در iOS7 با انتخب هر پوشه، اندازه آن افزایش یافته و کل صفحه را اشغال می‌کند. چندین صفحه و گنجایش نامحدود و ظاهر شیشه‌ای را نیز نباید از یاد برد.

8

توییک FolderEnhancer را نصب کنید تا قابلیت‌هایی چون ایجاد پوشه درون پوشه‌ای دیگر، ظرفیت نامحدود برای هر پوشه و داشتن صفحه‌های مجزا درون هر پوشه را به سیستم عامل دستگاه خود بیاورید. کرک این توییک از سورس‌های فارسی و ریپو (منبع) insanelyi نیز قابل دریافت است.


تصاویر پس زمینه پویا

راه حل در سورس BigBoss پنهان شده و منتظر شماست. توییک LivePapers را نصب کنید. از طریق این برنامه، امکان تهیه صدها تصویر پس زمینه متحرک و بینظیر فراهم خواهد شد که علیرغم این‌که مجانی نیستند، اما بسیار زیبا و نشاط انگیزند. هرچند مطابق معمول، تصاویر کرک شده و رایگان نیز از طریق ریپو insanelyi قابل دریافت‌اند. به عکس زیر توجه کنید.

 9

خب، تا به حال باید انتظارات اکثر کاربران برآورده شده باشد. اما اگر هنوز موجبات قناعت طبع هنری‌ و کمال پسندتان فراهم نشده است، به ادامه مطلب توجه کنید.

آیکون ساعت زنده

10

در iOS7، آیکون ساعت به صورت پویا عمل کرده و زمان واقعی را به نمایش می‌گذارد. اگر عضوی از جامعه جیل بریک کنندگان هستید، باز هم مانعی بر سر راهتان نخواهد بود. توییک LiveClock را از سورس رایان پتریچ که در موارد قبلی به آن اشاره کرده بودیم نصب کنید و پویایی را به بهترین نحو ممکن در ابزارک اپلی‌تان بگسترانید.

پوسته‌ای برای اپلیکیشن ماشین حساب

12

کسی که واقعا در پی ظاهر استثنایی iOS 7 باشد، از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد. اگر شما هم جزء آن دسته هستید، پیشنهاد ما به شما تم iOS 7 Calculator Theme است که در سورس رئیس بزرگ (بله درست متوجه شدید منظورمان همان BigBoss بود) موجود است. آن را نصب کرده و به ماشین حساب جدید خوش آمد بگویید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15632 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1392/04/12 تعداد مشاهده: 1921
کلید واژه ها:
سافت گذر