کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رییس اسبق سازمان سیا کمپانی "هواوی " را متهم به جاسوسی کرد

از سال گذشته مقامات امریکایی بارها دو کمپانی چینی هوآوی و ZTE را متهم به جاسوسی به نفع حکومت کمونیست چین کردند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ اما هر دو کمپانی این اتهام را قویا رد کردند. هواوی بعدا پیشنهاد داد تا امریکایی ها به کدهای نرم افزاری این کمپانی دسترسی داشته باشند تا این اتهام را از خود رفع کند. اما حالا مایکل هایدن رییس اسبق سازمان جاسوسی امریکا - سیا - در تازه ترین اظهارات خود گفت هواوی اطلاعات جاسوسی شده را به حکومت چین منتقل کرده است.

در گزارش 17 اکتبر سال گذشته کاخ سفید به طور ضمنی اعلام کرد حفره های امنیتی در هواوی پیدا کرده اما معلوم نیست این حفره ها از روی عمد روی دستگاهها و ابزارهای موبایل و شبکه قرار داده شده یا نه؟ اما از روی این حفره های خطرناک می توان به اطلاعات کاربران دست یافت.

رییس اسبق  سازمان سیا در گفتگو با Australian Financial Review صراحتا در این باره سخن گفت و تاکید کرد که:

هواوی دو یا سه سال پیش تقلای زیادی کرد تا ردپای مهمی در ایالات متحده برای خود ایجاد کند و این کار را با پیشنهاد شریک کردن برخی مقامات بلند پایه به عنوان شریک تجاری شروع کردند (افرادی در سطح من، مانند رییس اسبق  آژانس امنیت ملی امریکا)

اما مجموعه اتفاقاتی که رخ داد (به لطف خدا) باعث شد تا این نوع وصلت های تجاری شکل نگیرد تا آنها نتوانند در زیرساختهای امریکا نفوذ کنند و این تعصب کور من نبود بلکه این دیدگاه بر اساس چهار دهه فعالیت به عنوان افسر اطلاعاتی در من وجود دارد که زیرساختهای حیاتی کشورم را یه کمپانی خارجی ندهم.

به گفته این مقام امریکا در نهایت نتیجه ای که گرفتم این بود که قبول نکنم تا بک بون backbone و مرکز اصلی مخابرات داخلی امریکا را به هواوی بدهم و پایه های امنیت ملی کشور خود را سست نکنم.

هایدن در این مصاحبه صراحتا گفته که هواوی را یک خطر برای امنیت ملی امریکا و نیز استرالیا می داند و شواهد محکمی وجود دارد که نشان می دهد هواوی در بحث جاسوسی با حکومت چین کاملا آلوده است و یا حداقل اینکه دانش گسترده هواوی توسط حکومت چین به طرز گسترده ای استفاده می شود.

وقتی از وی چندین بار پرسیده شد که آیا نمونه مستقیمی از Backdoor در سیستم هوآوی دارید که به ما بگویید، پاسخ داد که اجازه چنین کاری را ندارد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15929 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/04/30 تعداد مشاهده: 2252
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر