کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشوری که 330 میلیون کاربر بازی‎های آنلاین دارد

بر اساس آمارهای مرکز اطلاعاتی شبکه اینترنتی چین، میزان جمعیت افرادی که به بازی های آن لاین در چین می پردازند، حدود 330 میلیون نفر است که تقریبا 150 میلیون نفر آن ها را کاربران زیر 19 سال تشکیل می دهند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ آمارها از مراکز اصلاح و تربیت ویژه جوانان بزهکار نشان می دهد که 70 درصد از زندانیان در جرایم خشونت بار دست داشته اند و 80 درصد از این گروه از طریق اینترنت تشویق به ارتکاب جرم شده اند.

شانگهای و پکن در سال 2010 آمار بالایی در تولید بازی های آن لاین داشته اند، به شرکت های بازی های آن لاینی که تولیدات آن ها را به دسته بندی های مناسب برای سنین متفاوت بالای 12 سال یا بالای 18 سال تقسیم و نام گذاری کند، نیاز دارند. در نتیجه لازم است تا کاربران برای خود نام و یک کارت شناسایی برای ثبت نام در سایت های بازی ایجاد کنند، اما عده ای از نوجوانان هم سعی می کنند تا کارت شناسایی جعلی به عنوان یک فرد بالغ برای خود تهییه کنند.

فان چان معاون شرکت بازی های آن لاین "گامبر" در پکن گفت: این سیستم آنطور که انتظار می رود در شرکت های بزرگ بازی های اینترنتی کارایی لازم را ندارد زیرا که این شرکت ها قوانین و مقررات داخلی خود را برا ی کاهش خشونت در بازی های اینترنتی را دارند.

این درست نیست که بخواهیم برای جذب کاربران برای بازی در ابتدا از خشونت و یا تصاویر مستحجن استفاده کنیم، باید از استفاده از صحنه های خشونت آمیز در بازی هایمان جلوگیری کنیم و بجای پاشیدن خون از فلاش های نور و یا نوعی تاثیرات نوری در صحنه های مبارزه در بازی هایمان استفاده کردیم.

این سیستم آماری رتبه بندی در زمینه میزان خشونت، سکس و یا زشتی و خوبی بازی ها توسط دانشگاه پکن و هوان جو منتشر می شود، در این باره که این بازی ها در چه سطحی قرار دارند.

کارشناسان بر این باورند که این رده بندی در چین می تواند کارا یی داشته باشد که البته نیاز به همکاری دولتی دارد.

در ایالات متحده، جدول رده بندی برنامه های سرگرمی که گروهی غیر انتفاعی و مستقل است و به رده بندی بازی های ویدیویی و رایانه ای می پردازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16524 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/06/06 تعداد مشاهده: 2123
کلید واژه ها:
سافت گذر