کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت اندروید 4.3 به طور رسمی برای گلکسی اس 3 عرضه شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ خبر خوش برای صاحبان گلکسی اس 3 که مشتاقانه منتظر آپدیت نسخه اندرویدشان به 4.3 جلی‌بین هستند این‌که انتظارشان دیگر خیلی به طول نخواهد انجامید.

 

گلکسی اس 3 سامسونگ که ماه مه سال گذشته به بازار آمد اکنون رسماً به اندروید 4.3 جلی‌بین قابل آپدیت است. چند روز پیش نسخه‌ای از اندروید 4.3 قابل نصب روی گلکسی اس 3 در اینترنت قرار گرفت و سایت SamMobile امروز گزارش داد که کاربران می‌توانند این آپدیت را به طور رسمی و از طریق سیستم KIES برای این گوشی دریافت کنند.

این آپدیت در نظر دارد تا ظاهر و رابط کاربری اس 3 را به آخرین نسل از این سری یعنی گلکسی اس 4 نزدیک‌تر کند. سامسونگ در این آپدیت قابلیت پشتیبانی از ساعت هوشمند «گلکسی گیر» (که ماه گذشته عرضه شد) را نیز اضافه کرده است. ویژگی‌های دیگر این آپدیت عبارتند از: کیبورد جدید سامسونگ، پشتیبانی از فناوری TRIM ، پشتیبانی از فناوری بی‌سیم ANT+ ، قابلیت انتقال برنامه‌ها به حافظه SD ، محافظ صفحه‌نمایش Daydream ، حالت‌های صفحه گلکسی اس 4، اعلان‌های کاربردی‌تر، حالت جدید دوربین، درایورهای جدید پردازنده گرافیکی، رابط کاربری اس 4، تغییرات در مرکز اعلان‌ها، رابط کاربری جدید در بخش تنظیمات، و نسخه‌های جدیدی از برنامه‌های سامسونگ نظیر ماشین حساب، ساعت، مخاطبین و گالری.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این آپدیت همچنین شامل اصلاحاتی در ویژگی S-Voice است که در حقیقت تقلید سامسونگ از برنامه هوشمند Siri‌ اپل است. برخی از برنامه‌ها نیز در این آپدیت از قابلیت اجرای تمام‌صفحه برخوردار شده‌اند.

از آن‌جا که عرضه آپدیت در طول چند مرحله صورت می‌گیرد، ممکن است برخی کاربران برای دسترسی به نسخه مورد نظر خود در KIES مجبور شوند مدتی منتظر بمانند. سایت SamMobile گزارش داده که کاربران ایرلندی در حال حاضر به این آپدیت دسترسی دارند. این سایت بخشی را به انتشار جزئیات عرضه آپدیت در کشورهای مختلف اختصاص داده و این لیست را به مرور زمان به‌روز می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17696 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/14 تعداد مشاهده: 2742
سافت گذر
نظرات بینندگان

دوست دار شما 1392/09/07 11:06
اگه می شه دان کنید با لینک سرعت بالا بزارید
علی اکبر خان محمدی 1392/08/14 17:03
سلام من از دیروز این آپدیت رو نصب کردم هرچند برای اپراتور ودافون در ایرلند ارائه شده و امروز هم برای سوییس با اپراتور سوییس کام اما برای همه گوشی های s3 جواب میده. خیلی بهتر شده سریعتر شده. حتی امروز سورس های کرنل هم ازاد شد تا دولوپر ها بتونن کرنل های بهتری ارائه بدند. در کل خیلی بهتر شده واقعا ادم حس میکنه یه گوشی تازه گرفته.
برای دانلود هم میشه به خود سایت sammobile رفت و با یک رجیستر ساده میشه فریمور رو دانلود کرد و با نرم افزار odin فلش کرد.

با زبان فارسی هم سازگاری کامل رو داره.... در کل به نظرم کسی نباید این آپدیت رو از دست بده