کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316132 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه پشتیبانی از فلش پلیر را در اندروید 4.4 کیت کت فعال کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید گوگل از نسخه ۴٫۱ اندروید پشتیبانی رسمی از فلش را متوقف کرد و برای نمایش محتوای فلش در آن باید ترفندهای خاصی به کار ببرید. در این مطلب نحوه فعال‌سازی فلش پلیر را در اندروید ۴٫۴ آموزش خواهیم داد.

Android-4.4-flash-player

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ پیش از هر کاری در نظر داشته باشید که محتوای فلش با این روش تنها از طریق مرورگر دلفین قابل مشاهده است و از آن‌جایی که گوگل از موتور Chromium در کیت کت استفاده کرده است مرورگرهایی مانند کروم از فلش پلیر پشتیبانی نخواهد کرد و حتی قابلیت نصب فلش پلیر به روش‌های اندروید ۴٫۳ و قدیمی‌تر نیز وجود ندارد.

با وجود این‌که کم کم دوران فلش رو به پایان است و وب‌سایت‌ها به سوی محتوای HTML5 در حال حرکت هستند هنوز برخی سایت‌ها از ویدئوها و محتوای فلش استفاده می‌کنند. پس اگر به نمایش محتوای فلش نیاز دارید طبق این آموزش عمل کنید.

۱- دانلود و نصب مرورگر Dolphin Browser از گوگل پلی یا بازار

۲- دانلود و نصب Dolphin Jetpack از گوگل پلی یا بازار

۳- دانلود و نصب فلش پلیر ۱۱٫۱ هک شده برای اندروید ۴٫۴ از اینجا (اگر نسخه‌های دیگر فلش پلیر را نصب کرده‌اید پیش از این مرحله آن را حذف کنید.)

۴- حالا مرورگر Dolphin را اجرا کرده و از تنظیمات برنامه در قسمت Web Content از فعال بودن Flash Player اطمینان حاصل کنید.

توجه کنید که چون این نسخه دستکاری شده فلش پلیر است ممکن است به خوبی با همه دستگاه‌ها کار نکند اما حداقل تنها راه موجود فعلاً همین روش است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18130 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/09/10 تعداد مشاهده: 2300
سافت گذر
نظرات بینندگان

amir 1393/02/13 21:13
سلام من نوت 3 خریدم اپدیت کردم به 4.4.2 حالا بازی هایی که به فلش پلیر احتیاج داره اجرا نمیشه خود فلش پلیر نصب میشه میخواد وارد تنظیمات بشه اما نمیتونه خود گوگل پلی هم میگه گوشی شما فلش پلیر پشتیبانی نمیشه حالا من چکار کنم که بازیها اجرا شه لینک دانلود فلش پلیر هک شده شما هم خرابه لطفا به من ایمیل بزنید