کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

6 آنتی ویروس برتر دنیای کامپیوتر

انتخاب یک آنتی ویروس خوب هیچ وقت انتخاب آسانی نبوده؛ حتی برای آنهایی که خود را کاربر حرفه ای می دانند. دغدغه مهمی که هر سال با پیچیده تر شدن تهدیدات امنیتی مشکل تر از قبل می شود. اینکه کدام آنتی ویروس از بقیه بهتر است یا کدام یک می تواند انتظارات ویژه شما را برآورده کند. سوالاتی هستندکه بی تردید پاسخ های متنوعی هم دارند. بسیاری از بسته های امنیتی امروزی در حال گذار از شیوه های قدیمی شناسایی و مقابله با بدافزارها به شیوه های جدید هستند. همین موضوع موجب شده تا خیلی از بهترین های آنتی ویروس های قدیم امروزه دیگر بهترین نباشند. در گزارش این صفحه ما فهرستی از شش آنتی ویروس برتر امسال را پیدا می کنید؛ فهرستی که در نگاه اول، جای اسامی بزرگی مثل Avira، Panda و حتی McAfee را در آن خالی خواهید یافت. علت اصلی این موضوع به سقوط چند پله ای این نرم افزارها در سال های اخیر باز می گردد. در این میان، پاندا با وجود توانایی غیرقابل انکار سرویس ابری اش چند سالی می شود که روی دور بدبیاری است و مک آفی هم اگرچه نسبت به گذشته بهتر شده؛ اما همچنان بیش از حد کارایی سیستم را کند می کند. تا زمان نگارش این مطلب هنوز نتایج AV-Test2014 منتشر نشده بود. در نتیجه تمامی امتیازات بر اساس نتایج 2013 روی نسخه های 2014 بررسی شده اند.

محکم و بی دقت

Norton Anti Virus

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ محصول همه کاره شرکت سیمانتک با رابط کاربری کاربرپسند به جز آنکه آنتی ویروس ایده آلی است، تعمیر کارخوبی هم هست. در آزمایشات Webuser نورتون توانسته بود ضمن پاک کردن 97 درصد تهدیدهای شناخته شده تاثیرات مخرب نیمی از آن را هم برطرف کند، ضمن آنکه یکی از پنج آنتی ویروس برتر آزمایشات AV-test امسال نیز بود. نسخه جدید نرم افزار به لطف بهبود تکنیک شناسایی خود نسبت به گذشته سرعت به مراتب بهتری دارد. آنتی ویروس رابط کاربری و منوهای بسیار ساده ای دارد؛ به طوری که تنها با دو کلیک موس می توانید اسکن کاملی از هارد خود بگجیرید. تنها مشکل آنتی ویروس ساده نورتون این است که نسخه رایگان آن تنها 30 روز اعتبار دارد، فاقد فایروال است و اخطارهای بی مورد زیادی به شما می دهد. به جز این موارد نورتون همچنان یکی از بهترین هاست.



مزایا: دقت و امنیت عالی، پاک سازی قوی

معایب: اخطارهای اشتباه نسبتا زیاد

نسخه: 2014

امتیاز: *****


پرشتاب و کم زور

ESET NOO32

نسخه جدید آنتی ویروس شرکت Eset نسبت به گذشته ارتقای خوبی داشته؛ هر چند نه آنقدرها که از سازنده آنتی ویروس مشهور نود 32 انتظار می رفت. نود 32 در اجرا عملا از بیشتر آنتی ویروس های درجه یک مثل کاسپراسکای یا نورتونسرعت بهتری دارد. این آنتی ویروس در آزمایش AV-test توانست در مقابل شناسایی تقریبا 100 درصد انواع بدافزارها بین 88 تا 90 درصد آنها را هم غیرفعال کند؛ هر چند در پاکسازی آثار مخرب بدافزارها تنها تا 60 درصد موفق بود.

این نرم افزار دیواره آتش بسیار خوبی دارد، ضمن آنکه روی لپ تاپ امکان تنظیم شدن روی وضعیت کم مصرف برای استفاده بهینه از باتری را هم دارد. استفاده از منوی کاربری آن خیلی پیچیده نیست؛ هر چند نمی شود گفت این بهترین رابط کاربری است که از شرکت مشهور Eset انتظار داشتیم.
می توانید از اینجا آنرا آپدیت کنید.



مزایا: امنیت عالی، سرعت خیلی خوب

معایب: پاکسازی ضعیف، رابط کاربری متوسط

نسخه: 2014

امتیاز: *****


وسواسی و کند

Kaspersky

کاسپر اسکای بی تردید یکی از مشهورترین و معتبرترین نام ها در دنیای آنتی ویروس هاست که همیشه به عنوان بسته امنیتی قوی، کاربردی و همه فن حریف شناخته می شود. نسخه 2013 این بسته امنیتی مثل همیشه یکی از سه آنتی ویروس برتر سال بود. این بسته امنیتی ضمن فراهم کردن ضریب امنیتی بسیار خوب، صفحه کلید مجازی امنی را نیز در اختیار شما می گذارد تا بتوانید بدون نگرانی از کی لاگرها (نرم افزارهای سرقت کلیدهای امنیتی) پس ورد و اطلاعات امنیتی خود را مثلا در سایت بانکتان خود وارد کنید. این نسخه سریع تر و کوچکتر از گذشته شده و روی لپ تاپ فشار کمتری هم به باتری می آورد. مهمترین نکته منفی تاثیری است که روی سرعت سیستم می گذارد. در نهایت گرچه رابط کاربری نرم افزار فوق العاده نیست؛ اما حدودا انتظارات متعارفی را برآورده می کند.



مزایا: دقت بالا، امنیت زیاد، رابط کاربری قوی

معایب: سرعت پایین

نسخه: 2014

امتیاز: *****


کارآگاه از نفس افتاده

Bitdefender Total Security

خیلی ها Bitdefender را قویترین آنتی ویروس پس از Kaspersky می دانند. Bitdefender امسال با امتیازی بالای 99، صاحب دومین رتبه در آزمایش AV-test بود. هر چند نسخه قبلی این آنتی ویروس، بهترین امتیاز را در پاکسازی آثار بدافزارها از AV-test گرفته بود. نسخه جدید Bitdefender یکی از کامل ترین بسته های امنیتی موجود است. از مدیریت پس وردها گرفته تا زیر نظر داشتن تحرکات مشکوک در شبکه های اجتماعی، کد گذاری روی فایل ها و مقابله با سرقت اطلاعات همگی امتیازات نسخه جدید Bitdefender هستند. با اینحال اگر سیستم شما قبل از نصب Bitdefender آلوده باشد، کارایی آنتی ویروس آنقدرها چشمگیر نخواهد بود. ضمن آنکه در شناسایی فایل ها کمی سختگیرانه عمل می کند.

این آنتی ویروس 2.5 گیگابایت از فضای حافظه شما را می گیرد و روی کامپیوترهایی که پردازنده ای سریع تر از 1.66 گیگاهرتز داشته باشند اجرا می شود.



مزایا: امنیت ایده آل، قدرت شناسایی بسیار خوب

معایب: سرعت متوسط

نسخه: 2014

امتیاز: *****


رایگان ها

رایگانپولی!

Avast!

Avast پرطرفدارترین آنتی ویروس رایگان دنیاست که امکانات بسیار خوبی هم در اختیار شما می گذارد. این بسته امنیتی تقریبا هیچ تاثیر منفی روی سرعت سیستم شما نمی گذارد، ضمن آنکه با قرار گرفتن در ردیف شش آنتی ویروس برتر سال، رتبه قابل قبولی هم دارد. این آنتی ویروس توانایی بسیار خوبی در شناسایی درست خطرهای اینترنتی و غیراینترنتی دارد و با اخطارهای عجیب هم زیاد مزاحمتان نمی شود؛ هر چند نمی شود گفت در پاکسازی و مقابله بهترین انتخاب ممکن است. در نسخه جدید این نرم افزار، رابط کاربری آن برای تناسب با ویندوز 8 به طور کامل تغییر کرده است. نسخه جدید همچنین با افزودن بسته ای امنیتی روی مرورگرهای شما به صورت همزمان وضعیت سایت های مختلفی را که وارد آنها می شوید به شما گزارش می دهد. آنتی ویروس نصب ساده ای دارد و سیستم گزارش دهی بسیار خوبی هم در ارتباط با وضعیت سیستم در بازه های زمانی مختلف دارد.



مزایا: امنیت خوب، سرعت عالی، رایگان

معایب: امکانات محدود در نسخه رایگان

نسخه: 2014

امتیاز: *****


مفت و تند

AVG

چند سالی بود که AVG وضعیت خیلی خوبی نداشت؛ اما سرانجام در نسخه جدید خود روح تازه ای در پیکرش دمیده شده است. این آنتی ویروس رایگان و محبوب در نسخه جدید سریع تر شده و نصب آن، زمان به مراتب کمتری را هم تلف می کند. قدرت شناسایی بدافزارها توسط AVG هم اگر نگوییم ایده آل، همچنان عالی است. می شود گفت کارایی آنتی ویروس را می توان تا حد زیادی با Avast قابل قیاس دانست؛ هر چند امکانات رایگان avg اندکی بیشتر است. رابط کاربری نرم افزار در نسخه 2014 همچنان ظاهر ویندوز 7 خود را حفظ کرده که شاید اندکی تکراری باشد. همچنین در نتایج av-TEST2013 در امنیت اینترنتی اندکی افت امتیاز داشت.


مزایا: ساده و مطمئن، رایگان

معایب: منوی تکراری

نسخه: 2014

امتیاز: *****
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18170 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/09/12 تعداد مشاهده: 5262
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

oli 1392/11/21 23:24
بهترین انتی ویروس خودتی یعنی فایل الوده وارد کامپیوتر نکن
اگر اینتر نت داری از ضد تروجان اتوران و....استفاده کن همیشم ابدیت باشن
اگر کسپیر اصلی گیر اوردی خدایی حرف نداره انتی ویروس رایگان مفت نمی ارزه چون فول نیست
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محسن 1392/10/23 21:26
به نظر من bitdefender بهترین آنتی ویروسه
هم سبک و روان و هم بسیار بسیار قوی باضریب اشتباه کم



lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
ناهید 1392/10/08 12:22
بنظر من شید بهتره چون از هردو موتور aviraوnode32 استفاده میکنه
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مهدی م 1392/09/18 20:59
اگه لپ تاپ دارید فقط nod32 - نسخه 7 هوشمند تر شده
کسپر و نورتون هم خوبه
بیت دفندر و AVG که دیگه مثه قبل نیستن
آویرا و آواست هم که اصلا توصیه نمیکنم
باید در آخر بگم واسه کاربرای خانگی بهتر nod32 استفاده بشه
مهدی محمدی 1392/09/13 21:14
در تست جدید AV-Test کومودو از لحاظ Protection رتبه دوم رو کسب کردهlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
محمد یعقوبی 1392/09/13 17:53
همه چیز امریکاییش خوبیه فقط نورتون فوقالعاده محکم و مطمئن
رضا 1392/09/13 07:50
نظرات شما محترم
اما هیچکس نگفت که مبنای این رده بندی چیه اصلا ؟؟!!
دوستان دیدتون رو باز کنید و در آمارهای معتبر دقت کنید میبیند که این رده بندی به کل غلط هستش.
کافیه توی google یه جستجوی ساده انجام بدید. همین :D
Azathoth 1392/09/13 01:23
ضمن اینکه باید گفت هیچ انتی ویروسی کامل نیست و الته ادای احترام به گروه نورتون و سایمنتک (که به واقع نوع دیگری ازنمایش قدرت انتی ویروس درجهان هستند:تک ،غیر قابل نفوذ(واقعا غیرقابل نفوذها!)،والبته بهمین دلیل یعنی غیرقابل نفوذبودن حرف نشنو نیز هستن!یعنی هرچقدر براش تعیین کنی به فلان فایل ویا فولدر کاری نداشته باش باز در اولین فرصت زهرش رو میریزه!)،من به شخصه تو رایگانها همون اشنتیال مایکروسافت رو بهتر میبینم و اگه این انتی ویروس فایروال هم رو خودش داشت باورکنید بیشتر کمپانیهای انتی ویروس باید تعطیل میکردن!گرچه درحال حاضر خودم بعلت نیاز شدیدبه فایروال نود(اسمارت سکوریتی)،دارم از اون استفاده میکنم!
محمد حسن عیدی 1392/09/13 00:27
تا اونجایی که من میدونم یکی از بهترینها اویرا بوده که اصلا نامی ازش برده نشده و این خیلی جالبه
کسپرسکی ، اویرا و بیتدفندر بهترینها و قویترینها برای انتخواب هستند.
مهران 1392/09/12 23:49
سلام = همه آنتی ویروسها را امتحان کردم فقط اوست می تواند گزینه خوبی باشد بلحاظ آبدیت آف لاین آن و کنترل همه اجزا مثل کرکها و قدرت شناسایی ویروسها و ... با سپاس
moli 1392/09/12 23:07
بیت دفندر فوق العادس
مجتبی 1392/09/12 20:52
من 3 سالی هستش که از کسپرسکی استفاده می کنم
و هیچ انتی ویروسی مثل این نبیتونه قدرت شناسای رو داشته باشه
بروسلی 1392/09/12 20:25
فقط اویرا AVIRA اونم نسخه رایگان انتی ویروس جدیدن فایروال رایگان هم میده :)) هر چند تا سایت مقایسه انتی ویروس هم میخواید برید سر بزنید .lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1392/09/12 18:45
کومودو رو هم باید میگذاشتید!!!!
جاسوسی نیست دوستان اگه بود اطلاعاتی ازش به بیرون درز میکرد!!!
اگر هم جاسوسی است لطفا اطلاع رسانی بشه!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سعید افسری 1392/09/12 18:09
بهترین انتی ویروس فقط نود 32!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1392/09/12 18:06
سلام
من به عنوان یک کارشناس امنیت شبکه چند نکته رو یاد آور میشم
1- بهترین آنتی ویرس بی دردسر ترین آنتی ویروس نیست
2-ضریب پاکسازی و تعمیر سیستم پس از ویروسی شدن از ویروسیابی مهمتره چون باعث از دست رفتن اطلاعات شما میشه
3-از نصب تولبار بر روی مرورگر خودتون پرهیز کنید چون همیشه درصدی از امنیت شما را می کاهد
4-از نصب چند آنتی ویروس همزمان بر روی یک سیتم خودداری کنید
پیشنهاد من برای آنتی ویروس برای شما به ترتیب اولویت اینها هستند
1- Bitdefender (هر ورژنی باشه)
2-Norton
3-vipre internet security
4-kaspersky
5-AVG internet security
salar 1392/09/12 17:39
شخصا Comodo internet security permium رو می پسندم. رایگان. رتبه 1 در فایروال و بسیار قدرتمند.
ناشناس 1392/09/12 17:20
مطمئناً این رو یک آدم نا آگاه نوشته!
برای دیدن و مقایسۀ آنتی ویروس‌ها سری به این سایت بزنید و مقالات و تست‌هاش رو ببینید.
http://www.av-comparatives.org
به نظر من «مایکروسافت سکوریتی إسنشال» و «آنتی ویر أویرا» بهترین‌ها در ردۀ مجانی هستند.
و توی پولی‌ها هم پاندا فعلا خیلی خوب ظاهر شده
علیرضا پروازی 1392/09/12 15:32
به نظر من اویرا باید بین 3تای اول باشه
من دوساله ازش استفاده میکنم هم سریعه هم خیلی قوی و امن
محمدرضا 1392/09/12 14:40
عزیزم کودومو برنامه انتی ویروسی خوبیه ولی جاسوسیه...

الان بهترین انتی ویروس با توجه به سرعت و دقت و همه جوانب بخوای بگیری بیت دفندر بهترین گزینه است...بعدش کسپراسکای
saedd 1392/09/12 13:32
اگر بیت دفندر رتبه دومه پس رتبه اول کدوم انتی ویروسه؟؟
سعید 1392/09/12 11:54
با سلام

من نزدیک به 7 ساله دارم از نورتون استفاده میکنم چه شخصی و چه اداری . این پیغام های بیمورد رو که میگید من تا حالا ندیدم
سینا 1392/09/12 11:46
جای آنتی ویروس کومودو واقعا خالیه
از ESET NOO32 که خیلی بهتره و رایگان هم هست
کومودو اینترنت سیکوریتی که بهترین فایروال هم داره و اونم رایگانه
چرا کومودو رو انتخواب نکردن؟؟؟؟