کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه روز اخراج برای دانش‌آموزان موبایل به دست

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: برخورد با دانش آموزی که در محیط مدرسه از موبایل استفاده می‌کند به کمیته انضباطی بستگی دارد البته اخراج دائم از مدرسه در آئین نامه انضباطی وجود ندارد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ سید رحیم میرشاهولد درخصوص ورود موبایل به مدارس اظهار داشت: طبق مقررات آموزش و پرورش ورود موبایل به مدارس ممنوع است و در این خصوص دستورالعملی نیز به مدارس ارسال شده است.
وی افزود: شورای مدرسه درخصوص برخورد با دانش آموزانی که برخلاف مقررات موبایل به مدرسه می‌آورند، تصمیم گیری می‌کند، شورای مدرسه بر اساس آئین نامه انضباطی برای برخورد با دانش آموزان خاطی تصمیم گیری می‌کند.
به گزارش تسنیم مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا مدیر مدرسه می‌تواند به دلیل استفاده از موبایل دانش آموز را اخراج کند؟ عنوان کرد:‌برخورد با دانش آموزانی که در محیط مدرسه از موبایل استفاده می‌کنند به کمیته انضباطی بستگی دارد که در صورت تکرار استفاده از این وسیله یا در صورت مشاهده موارد خاص همچون برخی از بلوتوث‌ها بر اساس ماده 69 آئین نامه انضباطی تنبیهات متناسب با تخلف را تصمیم گیری می‌کنند که اخراج موقت از مدرسه با اطلاع ولی دانش آموز و حداکثر برای سه روز از جمله این تصمیم‌هاست.
میرشاهولد بیان کرد:لازم به ذکر است که اخراج دائم از مدرسه در آئین نامه انضباطی وجود ندارد و در شرایط خاص دانش آموز به مدرسه دیگر منتقل می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18311 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/09/20 تعداد مشاهده: 2507
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ALI Pc 1392/09/20 14:43
دروغه کتک میزنن
مهران 1392/09/20 11:15
کلا هرجای این کشور رو نگاه می کنی، یه عده میان یه سری قوانین چرت وضع می کنن، و به تنها چیزی هم که اهمیت میدن همینه که این قوانین مزخرف با شدت تمام اجرا بشه!!
این همه دغدغه و مشکلات دیگه هست. این احمق ها میان راجع به چیزهایی بحث می کنن.lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet