کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باگ جیمیل موجب حذف ناخواسته برخی ایمیل‌های کاربران شد

Gmail Bug به تازگی یک مشکل نرم‌افزاری در سرویس جیمیل گوگل، موجب شده است که کاربران هنگام اجرای عملیات‌های حذف و گزارش اسپم بر روی برخی ایمیل‌ها، بصورت تصادفی برخی ایمیل‌های غیرمرتبط را نیز حذف نموده یا بعنوان اسپم علامت‌گذاری کنند. گوگل می‌گوید این باگ تمام کاربران را تحت تاثیر قرار نداده و تنها بر اثر یک آپدیت نرم‌افزاری در نسخه‌های iOS، مرورگر موبایل و نسخه‌ی آفلاین جیمیل رخ داده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ گوگل مدعی است که مشکل را برطرف نموده و بسته لازم برای رفع باگ را منتشر کرده است، اما آمار مشخصی از تعداد کاربرانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند یا تعداد پیغام‌هایی که بطور تصادفی حذف شده‌اند مشخص نیست. این شرکت طی ایمیلی که تصویر آن را در بالا می‌بینید از کاربران سرویس خود خواسته است که پوشه‌های اسپم و Trash را بطور مجدد مورد بررسی قرار داده و از عدم بروز مشکل اطمینان حاصل نمایند. این مشکل می‌تواند ایمیل‌های مربوط به تاریخ 12 تا 21 ژانویه را تحت تاثیر قرار داده باشد.

این خبر آن هم تنها چند روز بعد از، از کار افتادن موقت جیمیل و برخی دیگر سرویس‌های گوگل برای حدود 10 درصد از کاربران، رخداد خوشایندی برای گوگل و کاربران آن نخواهد بود. از دسترس خارج شدن سرویس‌های مذکور برای حدود 25 دقیقه به طول انجامید که گوگل علت آن را ورود یک سری کدهای باگ‌دار به برخی سیستم‌هایش عنوان کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19147 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1392/11/10 تعداد مشاهده: 2395
سافت گذر