کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316230 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گجت‌های ویندوز 7 را به ویندوزهای 8 و 8.1 بیاورید + دانلود

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت کوشید تا با ویندوز 8 تجربه کاربران از کار با سیستم‌عامل خود را «مدرن»تر کند. اما بسیاری از کاربران به همان سیستم‌عامل‌های قبلی عادت دارند و نیازی نمی‌بینند ویندوزشان متحول شود.



شاید شما هم جزء آن دسته از کاربرانی باشید که جای خالی گجت‌های ویندوز 7 را در ویندوز 8 یا 8.1 حس می‌کنند. از ساعت محبوب دسکتاپی گرفته تا حتی گجت RSS خوان که شاید خیلی هم کاربرد نداشت، امکان خوبی بود که بتوانید برخی از ابزارهای رایج و پرکاربرد را روی دسکتاپ و در دسترس داشته باشید.



به ویژه از آن جایی که در آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل مایکروسافت دیگر خبری از منوی استارت و دکمه‌های خاموش کردن، استندبای، هایبرنیت و یا تغییر حساب کاربری نیست، یک گجت کوچک که همه این دکمه‌ها را داشته باشد (به علاوه شیشه جالبی که از فشرده شدن اشتباهی دکمه‌ها جلوگیری می‌کند) می‌تواند خیلی به کار کاربران بیاید.

همه این‌ها را گفتیم که بگوییم، راه‌هایی هست که بتوان از همان گجت‌های قبلی در ویندوزهای جدید هم استفاده کرد، البته راهی غیر رسمی. با دانلود یک فایل کوچک (حدود 17 مگابایت) می‌توانید همان گجت‌هایی را به ویندوز خود اضافه کنید که شاید در ویندوز 7 به آن‌ها عادت کرده بودید.



به گزارش سافت‌گذر ؛ کافی است نرم‌افزار 8 Gadget Pack را از لینک انتهای این خبر دانلود کنید، سپس فایل دانلود شده را اجرا کنید. صبر کنید تا برنامه تغییرات لازم را انجام دهد. سپس روی صفحه دسکتاپ خود کلیک راست کنید. گزینه Gadgets باید به منوی کلیک راست اضافه شده باشد. با کلیک روی این گزینه همان صفحه آشنا برایتان باز خواهد شد و می‌توانید گجت‌های مختلف را به صفحه دسکتاپ ویندوز 8 یا 8.1 خود اضافه کنید.

برخی از کاربران شاید بگویند با اضافه شدن کاشی‌های زنده به صفحه استارت ویندوز 8 دیگر نیازی به گجت‌ها نیست. اما برخی دیگر ممکن است نخواهند برای هر کار کوچکی وارد صفحه استارت شوند و از کاشی‌های آن استفاده کنند. نظر شما چیست؟ می‌توانید در بخش نظرات بگویید طرفدار کاشی‌ها هستید یا گجت‌ها.

دانلود نرم‌افزار 8 Gadget Pack با حجم 17 مگابایت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19330 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/11/21 تعداد مشاهده: 4774
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مسیحا 1392/11/23 00:47
ممتون بابت سایت بی نظیرتون من از حالت مترو و دسکتاپ هردو استفاده می کنم .به نظرم این گجت ها هم لازمه.من ویندوز 8.1 نصب کردمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمــــــد صـــــادق 1392/11/21 23:53
سلام
من بیشتر طرفدارگجـــــت های دسکتاپی هستم
درسته که کاشی ها هم جالب هستند ولی با گجت های دسکتاپی خیلی سریع تر میتونیم چیزهایی که نیاز داریم رو استفاده کنیم
چون اکثر ما بیشتر از صفحه دسکتاپ استفاده میکنیم تا صفحه استارت
یا علــــــیlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
micro 1392/11/21 20:30
سلام
شرکت مایکروسافت با این ویندوز ۸ به بعد نشون داد فقط جذب بازار براش مهمه و توی جوگیری استاده.... آخه یکی نبود بهش بگه یابا ویندوز تورو مردم بادکمه استارت میشناسن اصلا همین دکمه شناسه تو بود مرض داشتی حذفش کنی بعددوباره اضافش کنی اونم نه بصورت کامل..... به هرحال تا یه ویندوز راحت و سریع مثل ۷ ساخته نشه هم توصیه میکنم هم خودم از ویندوز ۷ استفاده میکنم......
مرسی که خوندید
سهیل 1392/11/21 09:46
من طرفدار کاشی ها هستم و ازشون استفاده میکنم، اگرچه کند هستن و حجم زیادی از رم نیاز دارن، اما دلچسبن! البته گجت های قبلی هم بد نبودن.