کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مروری بر مهمترین رخدادهای صنعت گیم کشور درهفته ای که گذشت

صنعت بازی‌سازی کشور با سرمایه‌ای 20 میلیارد تومانی ایجاد شد و اینک 20 میلیون گیم باز در کشور وجود دارد.

 

  • بر اساس آمار روزانه 46 درصد از کاربران گیم بازی کرده و میانگین بازی در هفته را به 15.5 ساعت رسانده اند که از این تعداد، 60 درصد از طریق رایانه گیم بازی می کنند. بر این اساس 40 میلیون ساعت روزانه صرف بازی رایانه ای می شود، اکنون بیش از 150 ژانر برای بازی های مختلف وجود دارد که با ورود کنسول های نسل جدید ، فضای جدیدی برای گروههای سنی بخصوص  نوجوانان و جوانان بوجود آورده است.مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به تازگی اعلام کرد که در طول سالهای اخیر با ایجاد جریان جدی گیم در کشور بیش از 2 هزار فرصت شغلی بوجود آمده است.این فرصت های شغلی در قالب راه اندازی 150 موسسه که 110 موسسه به امر تولید بازی و مابقی مجموعه یادشده به حوزه توزیع گیم مشغول هستند، در کشور ایجاد شده است.بر اساس اعلام  سازمان رده بندی سنی بازیهای رایانه ای (اسرا) از میان سبک های بازی در ایران، سبک ورزشی پرطرفدارترین گونه به شمار می رود.بر این اساس ، سبک های ورزشی با 1/22 درصد، داستانی- معمایی با 3/16 درصد، اکشن با 2/15 درصد، مسابقه ای  با 1/ 14 درصد، مبارزه ای با 6/12 درصد و استراتژی با 7 /10 درصد از سبک های پرطرفدار بازی رایانه ای در ایران محسوب می شود.همچنین سبک های نقش آفرین با 0/3 درصد، تخته ای/پازل  با 8/2 درصد ، شبیه سازی با 9/1 درصد و دوبعدی با 0/1 درصد در رده های بعدی گونه های پرطرفدار گیم در کشور قرار دارند. بر اساس این گزارش ، سالانه بیش از 50 میلیون نسخه بازی رایانه ای در ایران به فروش می رسد که سهم بازیهای ایرانی 10 درصد است .بسیاری از صاحب نظران نبود قانون کپی رایت ، نبود نظارت بر ورود بازی های خارجی وبازار مصرف به همراه  ارزانی عرضه این قبیل محصولات در مقایسه با کالای ایرانی را از دلایل فروش بالای گیم خارجی عنوان می کنند.

 

  • در این هفته اعلام شد بازی رایانه ای سرزمین گمشده به زودی وارد بازار می شود. بازی رایانه‌ای "سرزمین گمشده" که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شده، آماده عرضه به بازار گیم است.به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،  این بازی در سبک ماجرای اشاره کلیک برای گروه سنی  +7 طراحی شده است. بازی رایانه ای سرزمین گمشده به مدیریت محمد علی وزیری و نویسندگی ابراهیم مسجدیان در شرکت  فطرس پویا رایانه ساخته شده و برای پخش در بازار گیم  آماده می شود.این بازی در 22 مرحله طراحی شده و کاربران در هر مرحله باید  یک یا دو معما ی طراحی شده را حل کنند تا بازی ادامه داشته باشد.ایده بازی رایانه ای سرزمین گمشده از بازی رایانه ای خارج از سرزمین گرفته شده است.  داستان بازی سرزمین گمشده روایتگر دو دوست است که کاروانی دارند و در یکی از سفر ها  با راهزن ها روبه رو می شوند و آنها کلیه بار و افراد کاروان را به اسارت می برند این دو دوست تصمیم می گیرند تا افراد گروگان گرفته شده را آزاد کنند که ....

 

  • مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با یادآوری اینکه اکنون عرصه گیم به عنوان چهارمین صنعت پولساز جهان شناخته می شود، گفت: در صورتی که بتوانیم صنعت بازی‌های رایانه ای کشور را در چرخه درآمدزایی و عرضه مناسب تولیدات قرار دهیم، حوزه یادشده به سوددهی و ایجاد کارآفرینی در کشور کمک شایانی خواهد کرد.به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، "بهروز مینایی" در گفت وگو با رادیو فرهنگ افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون جایگاه اول را در کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه در صنعت گیم داراست.وی یادآورشد: بازی های رایانه ای یک مدیا فرهنگی است که می توان از طریق ایجاد موج جدیدی از بازی های رایانه ای با توجه به اتکای محتوای بازی ها به فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی می توان از این طریق به محتوا سازی شبکه ملی اطلاعات کشور که مورد تصویب شورای عالی فضای مجازی کشور قرار گرفته اقدام کرد.

 

  • تولیدکننده بازی رایانه ای "آسمان دژ" گفت که راهکار ارتقای حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشور ایجاد زیر ساخت لازم برای صنعتی شدن است.به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،"فرزام ملک آرا" گیم در کشور را صنعتی نوپا دانست و افزود: آنچه که با آن روبه رو هستیم صنعتی نو و همانطور که از تعریفش بر می آید، نیازمند تمام ابعاد لازم برای ایجاد و ظهور با بهرگیری از چرخه های سرمایه گذاری،‌ تولید،‌ عرضه، مصرف و غیره است.
    به عقیده این تولید کننده بازی رایانه ای، شرکت های تولیدی در چند سال گذشته این موضوع را به اثبات رسانده اند که توانایی تولید محصولات با کیفیت را دارند،‌ حال این پرسش مطرح است که چرا این صنعت به بلوغ مورد انتظار دست نیافته و پاسخ این سوال را باید در روند تصمیم گیری در اسناد بالادستی و سیاست گذاری های کلان جستجو کرد.

 

  • مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت که صنعت بازی‌سازی کشور با سرمایه‌ای 20 میلیارد تومانی و با کمک بخش خصوصی و دولتی ایجاد شد. مرور منابع اختصاص یافته به صنعت گیم کشور از سال 86 با شکل گیری بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، نشانگر نوسان در اختصاص بودجه به این عرصه و کمبودهای یادشده در پرداخت ها در مقابل حجم عظیم امور اجرا شده و نقطه ایستاده صنعت بازی در وضعیت حال است.
    بر اساس اعلام مجموعه تشکیلات ، روش ها و طرح و برنامه بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، از مجموع حدود 60 میلیارد تومان بودجه - برنامه ارایه شده جهت اجرای برنامه های سالهای 86 تا 92 ، تنها 27درصد این بودجه به بنیاد تخصیص یافته است و بسیاری از برنامه های طراحی شده متوقف گردیده است.
    به عنوان نمونه در سال 91 از مجموع 12 میلیارد تومان برنامه و بودجه پیشنهادی که قرار بوده به این بنیاد پرداخت شود تنها حدود 21 درصد متناسب با برنامه پیشنهادی مصوب ارایه و بیش از 79 درصد برنامه ها به ناچار حذف شده است.
    همچنین در سال 92 از مجموع 179میلیارد ریال برنامه و بودجه پیشنهادی که 70 میلیارد ریال آن تصویب و قرار بود به بنیاد بازیهای رایانه ای پرداخت شود، حدود 22 درصد رقم یاد شده متناسب با برنامه پیشنهادی مصوب ارایه و حدود 78 درصد برنامه حذف شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19872 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/12/24 تعداد مشاهده: 2064
سافت گذر