کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دراپ‌باکس سرویس جدید Carousel را معرفی کرد

دراپ‌باکس که تا پیش‌ از این در زمینه ارایه سرویس ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری فعال بود، سرویس جدیدی را با نام Carousel رونمایی نموده است تا کاربران از طریق آن امکان ذخیره و مدیریت تصاویر و ویدیوهای خود را بیابند. این سرویس از فناوری‌های  Snapjoy که چندی پیش به تصاحب دراپ‌باکس درآمد، قدرت گرفته است.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، این نرم‌افزار نفوذ دراپ‌باکس در بین کاربران را افزایش می‌دهد و احتمالا ارزش سهام این شرکت را موجب می‌شود.

دراپ‌باکس در رویدادی که امروز در سان‌فرانسیسکو برگزار نمود، سرویس Carousel را برای مدیریت تصاویر و ویدیوها گرفته شده با دوربین تلفن‌های اندرویدی و آیفون‌ها، معرفی کرد. در این برنامه کاربر می‌تواند بین تصاویر خود که براساس بازه‌های زمانی مختلف دسته بندی‌ شده‌اند، اسکرول کند. دراپ‌باکس از این نرم‌افزار به عنوان مکانی که تمام خاطرات کاربر را گرد هم می‌آورد، یاد می‌کند.

نرم‌افزار کاروسل طوری طراحی شده است تا کاربر به آسانی بتواند تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. کاربر به آسانی می‌تواند چندین تصویر را انتخاب نموده و برای افراد موجود در لیست دفترچه تلفن خود ایمیل کند.

اخیرا کمپانی‌های مطرح حوزه فناوری مانند فیس‌‌بوک، توییتر یا گوگل نیز تمرکز ویژه‌ای را بر روی سرویس‌های مبتنی بر عکس داشته‌اند و حالا دراپ‌باکس نیز سعی دارد تا از یک سرویس تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربران، خارج شود و مخاطبین خود را از طریق سرویس Carousel افزایش دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20203 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/01/21 تعداد مشاهده: 2213
سافت گذر