کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED با کیفیت QHD

شرکت AUO صفحه نمایش OLED ساخته شده خود برای گوشی‌های هوشمند با کیفیت QHD و بالاترین رزولوشن تا به امروز یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را معرفی کرد که با تراکم پیکسلی ۵۱۳ پیکسل در هر اینچ قرار است تجربه تماشای تصاویر شگفت‌آوری را به دنیای تلفن همراه اضافه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت، این صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی AMOLED تنها ۰٫۵۷ میلیمتر ضخامت دارد و البته این شرکت تنها در بالابردن رزولوشن خود را نشان نداده و قابلیت لمسی این صفحه نمایش را نیز تقویت کرده و قابلیت لمس ده نقطه‌ای را بهبود بخشیده‌اند که به شما اجازه استفاده همزمان از دو دست برای استفاده راحت‌تر از گوشی هوشمند شما را می‌دهد.

شرکت AUO همچنین از برنامه‌ریزی خود برای رونمایی از محصولات خود در بخش ساعت‌های هوشمند و وجود یک صفحه نمایش ۱٫۷ اینچی AMOLED در بخش توسعه محصولات خود خبر داده است. مطمئناً می‌دانید که استفاده از صفحه‌ نمایش‌های AMOLED در ساعت‌های هوشمند باعث کاهش قابل توجهی در مصرف باطری ساعت‌های هوشمند خواهد شد.

صرف‌نظر از صفحه نمایش‌های این شرکت برای محصولات قابل حمل، این شرکت همچنین به‌زودی از صفحه نمایش LCD خمیده خود برای تلویزیون‌های ۴K با زاویه دید بالا رونمایی خواهد کرد.

اما در واقع مهمترین محصول آتی این شرکت همان صفحه نمایش‌های QHD AMOLED با بالاترین رزولوشن تا به امروز خواهند بود که برای گوشی‌های هوشمند امروزی که به لطف استفاده از صفحه نمایش‌های بزرگ خود مصرف باطری بیشتری دارند مزیت بزرگی به حساب می‌آید. باطری را که کنار بگذاریم لذت بازی کردن در چنین صفحه نمایشی مطمئنا انتظار برای عرضه گوشی‌هایی با این صفحه نمایش شیرین‌تر خواهد بود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20205 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/01/21 تعداد مشاهده: 1901
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

javad 1393/01/22 17:00
اگه این ها از این بالا بردن رزولیشن دست بکشن شاید بتونن دو تا کار خلاقانه هم بکنن. تلوزیون 42 اینچ رزولیشن 1080 براش کافیه چه برسه به یه صفحه 4.7 اینچی. مگه میخوایم با میکروسکوپ نیگاش کنیم؟