کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوگل، پنل‌های خورشیدی را برای منازل شخصی عرضه می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ نصب سلول‌های خورشیدی بر روی پشت‌بام منازلی که در بیشتر مدت سال نور مستقیم خورشید را دریافت می‌کنند، بسیار گران‌تر از آن چیزی است که مشتریان فکر می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود کمتر کسی به سراغ این فناوری سبز برود. اما کمپانی گوگل، سعی دارد ترس خریداران را با ارائه محصول جدید خود، آن هم با قیمت مناسب از بین ببرد.

انرژی الکتریسیته در بسیاری از مناطق جهان بسیار گران است و به همین دلیل مردم اقصی نقاط جهان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود همواره سعی می‌کنند استفاده خود از این انرژی را کمتر کنند.

با ظهور پنل‌های خورشیدی و تجاری‌شدن آن‌ها، این امکان فراهم شد تا با استفاده از نیروی رایگان خورشید به تولید برق پرداخت و به هیچ عنوان نیز طبیعت را آلوده ننمود.

درست است که قیمت پنل‌های خورشیدی زیاد است، اما با کمی محاسبه متوجه خواهیم شد که در درازمدت، نه تنها ضرری نکرده‌ایم، بلکه مبالغ هنگفتی را نیز پس‌انداز نموده‌ایم. با این حال، هزینه زیاد این محصولات همواره یکی از عوامل اصلی صرف‌نظر در خرید آن‌ها از سوی مردم عادی بوده است.

اخیراً کمپانی گوگل با امضای یک مشارکت‌نامه با کمپانی SunPower Corporation، سعی دارد این ذهنیت که استفاده از نور خورشید در تولید برق گران است را از بین ببرد.

هدف این دو کمپانی از انجام چنین مشارکتی، این است که در وهله اول، تمامی منازل مسکونی در ایالات متحده آمریکا به این فناوری مجهز شوند و بتوانند برق خود را از طریق انرژی خورشید تأمین نمایند. کل مبلغ سرمایه‌گذاری شده در این پروژه 250 میلیون دلار است که 100 میلیون دلار آن توسط گوگل و مابقی توسط SunPower Corp تأمین شده است. گوگل سیستم‌های پنل خورشیدی را به صورت یک‌جا و کلی خریداری می‌کند و آن‌ها را به صورت اقساطی به مشتریان واگذار می‌کند. نکته جالب در این مورد این است که گوگل عنوان کرده، هزینه هر قسط از مبلغ کلی این محصولات بسیار کمتر از هزینه ماهیانه‌ای است که افراد برای مصرف برق به شرکت‌های تولیدکننده برق پرداخت می‌کنند.

SunPower موفق به توسعه‌ی یک فناوری شده که طی آن هر پنل خورشیدی بیش از 50 درصد بیشتر از سایر پنل‌های موجود در بازار می‌تواند برق تولید کند. این بدان معنی است که به طور میانگین، برای تولید برق هر خانه، به تعداد کمتری پنل خورشیدی نیاز است.

هنوز زمان عرضه این محصولات و قیمت تمام شده‌ی آن‌ها برای مشتریان مشخص نیست؛ اما، این می‌تواند قدمی مهم و اساسی در راستای استفاده از فناوری پاک در سطح ملی و جهانی محسوب شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20388 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/11 تعداد مشاهده: 1954
سافت گذر