کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316217 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ و بالاتر توسط ابزار پانگو بر روی مک

20140628-060509-21909130.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل از اپل اپس؛ اگر به دنبال اخبار جیلبریک آی‌اواس باشید خبر دارید که ابزار جیلبریک پانگو در حال حاضر تنها برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است. اگر چه به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی سازگار با مک این ابزار خواهیم بود، اما شاید صبری که تا همین امروز کرده‌اید را نیز زیادی بدانید.

ولی دیگر در دوره‌ای هستیم که عرضه‌شدن یک ابزار بر روی یک پلتفرم دسکتاپ را نباید به معنی محروم‌ماندن سایر پلتفرم‌ها تلقی کنید. اگر چه شاید این روش چندان ساده و سرراست نباشد، اما مفید است که بدانیم در حال حاضر نیز راهی برای جیلبریک‌کردن آی‌اواس ۷.۱ و بالاتر بر روی سیستم عامل مک در اختیار داریم. این موضوع با استفاده از روش ساخت ویندوز مجازی قابل حصول است.

اگر چه گفتیم این روش سرراست نیست، اما با کارهای چندان محیرالعقولی نیز سر و کار نداریم. این روش اگرچه به نسبت استفاده‌ی مستقیم از یک ابزار سازگار طولانی‌تر است، اما کوتاه‌تر از آنی است که شاید بسیاری از شما در حال حاضر تصور کنید. در بدو امر اگر می‌خواهید انجام مراحل را به طور تصویری ببینید می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

به سراغ آموزش می‌رویم:

قدم یک: اپلیکیشن Parallels Desktop 9 را از این لینک دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن لایسنس ۱۴ روزه‌ی رایگانی دارد که مسلماً برای انجام یک جیلبریک کافیست.

قدم دو: ویندوز ۸.۱ نسخه‌ی Enterprise را از این لینک دانلود کنید. مایکروسافت نیز یک لایسنس ۹۰ روزه‌ی رایگان برای ویندوز ۸.۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قدم سه: ویندوز ۸.۱ را با استفاده از Parallels Desktop 9 نصب کنید. روند و نحوه‌ی نصب سر راست است. برای این کار پس از دانلود ویندوز ۸.۱ اپلیکیشن Parallels را باز کنید. سپس از منوی File گزینه‌ی New را انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی Install Windows from DVD or Image File کلیک کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود فایل نصبی ویندوز را که دانلود کرده‌اید انتخاب کنید. روند نصب آغاز می‌شود.

قدم چهار: در حالتی که ویندوز را روی اپلیکیشن Parallels اجرا کرده‌اید نرم‌افزار آیتونز برای ویندوز را از این لینک دانلود و نصب کنید.

قدم پنج: حال که یک ویندوز با قابلیت شناختن دستگاهتان در اختیار دارید، با استفاده از آموزش فارسی جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ و بالاتر که پیش از این در اپل اپس برایتان منتشر کرده بودیم اقدام به جیلبریک آی‌دیوایستان کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21325 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/04/07 تعداد مشاهده: 1763
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر