کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

لنوو برای معرفی گوشی K920 آماده می‌شود

Lenovo K920


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ زمانی که به گوشی‌های مطرح اندرویدی فکر می‌کنیم اغلب ما نامی از لنوو را به خاطر نخواهیم آورد. چنین موضوعی هنگام فکر کردن به گوشی‌های رده بالا جدی‌تر شده و کمپانی چینی لنوو تقریبا هیچ سهمی از این بخش ندارد. اکنون به نظر می‌رسد لنوو تلاش دارد در تاریخ ۱۴ مرداد ضمن رونمایی از K920، که احتمالا Vibe Z2 Pro نامیده خواهد شد تغییری در این وضع ایجاد کند.

 گفته می‌شود که K920 به صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن 2K یا ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰، قلب پردازشی اسنپدراگون 801 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد. تصور می‌شود که یک باتری بزرگ ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای ساعات زیادی از روز نیروی این دستگاه را تامین کند. احتمال می‌دهیم که Vibe Z2 Pro با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی همراه شده و پردازنده‌ی اسنپدراگون 801 آن بر روی فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز تنظیم شود.

اطلاعات دیگری که از یک تیزر تبلیغاتی بدست آمده نشان می‌دهد که در این پرچمدار ساخت لنوو، شاهد استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در دوربین اصلی خواهیم بود که به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. برای ثبت سلفی‌ها نیز یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل نیازهای شما را برطرف خواهد نمود و تمام این سیستم از نسخه‌ی 4.4 اندروید کیت‌کت بهره می‌برد.

از نظر ظاهر، همانطور که پیش از این نیز تصاویر فاش شده حکایت داشتند احتمالا با بدنه‌ای با پوشش آلومینیوم برس خورده روبرو خواهیم شد. بخش قرارگیری دوربین همان طراحی زمخت و عجیب را نمایان می‌سازد و با وجود کیفیت مناسب، خبری از ظرافت در طراحی نیست. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و نیز دانستن زمان عرضه و قیمت این دستگاه باید تا زمان رونمایی رسمی توسط لنوو منتظر بمانیم; اما پیش‌بینی می‌شود که لنوو ابتدا پرچمدار جدیدش را در بازار خانگی خود یعنی چین و چند بازار آسیایی دیگر عرضه کند. مسلما لنوو  خصوصا با در نظر گرفتن خرید موتورولا، برنامه‌های تولید و عرضه‌ی بزرگی در خصوص گوشی‌های هوشمند در سر می‌پروراند، اما این برنامه‌ها تا این حد کوتاه مدت نخواهند بود که به این زودی شاهد ارائه‌ی Vibe Z2 Pro در کشورهای غربی باشیم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21785 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/04 تعداد مشاهده: 2335
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر