کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین و جذاب‌ترین لانچرهای اندروید

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ جای شک و تردیدی وجود ندارد که در مبحث انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی، اندروید دست بالا را در میان سیستم‌عامل‌های موبایل در اختیار دارد. رقبای اصلی سیستم‌عامل گوگل یعنی iOS و ویندوز فون در این زمینه توان رقابتی چندانی از خود نشان نداده‌اند. در ادامه به معرفی ۱۵ مورد از بهترین لانچرهای ارائه شده برای اندروید خواهیم پرداخت.

به لطف همین خصوصیت بنیادی قابلیت شخصی‌سازی در اندروید، تقریبا هر سازنده‌ی دستگاه‌های اندرویدی تلاش می‌کند رابط کاربری و پوسته‌ی ساخته و پرداخته‌ی دست خود را بر این سیستم‌عامل سوار کند. سنسِ اچ‌تی‌سی و تاچ‌ویز سامسونگ احتمالا شناخته‌ شده‌ترین رابط‌های کاربری اندروید هستند، اما باید با این حقیقت روبرو شد که هر کسی از ظاهر این رابط‌های از پیش نصب شده خوشش نخواهد آمد. 

خوشبختانه این امکان فراهم است که بتوانید دستگاه اندرویدی خود را مورد شخصی‌سازی قرار داده و بر اساس سلیقه و ترجیح خود آن را بازآرایی نمایید. احتمالا ساده‌ترین شیوه‌ی انجام چنین امری، نصب لانچرهای ارائه شده توسط توسعه دهندگان مختلف است. تمام کاری که لازم است انجام دهید نصب اپلیکیشن لانچر خواهد بود و همین یک قدم شما را با فضایی نونوار در دستگاه هوشمندتان روبرو خواهد ساخت. لانچرها نه تنها از نظر ظاهر موجب تنوع کاربری دستگاه خواهند شد بلکه اغلب مجموعه‌ی جالبی از شخصی‌سازی‌ها و امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که هیچ‌یک در رابط‌های کاربری پیش‌فرض یافت نخواهد شد. نکته‌ی دیگر اینکه، بسیاری از لانچرهای ارائه شده برای اندروید معمولا از رابط کاربری پیش‌فرض آماده شده توسط سازنده‌ی دستگاه سبک‌تر بوده و مصرف باتری را نیز بهینه‌تر از پیش خواهند کرد. مسلما مورد آخر از آن گزینه‌هایی است که هیچ‌کس نمی‌تواند از خیر آن بگذرد.

بنابراین مزایای وجود لانچرهای متعدد برای اندروید محلی از ابهام ندارد؛ اما چگونه باید نسبت به نصب و راه‌اندازی این لانچرها اقدام کرد؟ روال کار بسیار ساده و سرراست است. مرحله‌ی اول که نصب لانچر از طریق گوگل پلی یا هر مرکز نرم‌افزاری دیگری است نیازی به توضیح ندارد، اما قرار دادن لانچر بعنوان رابط کاربری پیش‌فرض مساله‌ای است که به یک یا دو بار تپ کردن بیشتر نیاز خواهد داشت. زمانی که لانچری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب می‌کنید، با زدن کلید خانه، اندروید بصورت خودکار از شما خواهد پرسید که از کدام برنامه‌ی لانچر بصورت پیش‌فرض استفاده نماید. بسیاری از لانچرها نیز خود دارای راهنمای قدم به قدم برای قرارگیری بصورت پیش‌فرض هستند که کار را ساده‌تر خواهند کرد. علاوه بر این، اگر از اندروید 4.4 کیت‌کت یا بالاتر استفاده می‌کنید، می‌توان از طریق منوی تنظیمات نیز به تنظیم لانچر پیش‌فرض پرداخت؛ به این منظور کافی‌است به زیرمنوی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض (Default Applications) مراجعه نمایید.

از آنجا که در خصوص جایگزین کردن صفحه‌ی خانگی صحبت می‌کنیم، تصمیم گرفتیم اندکی در گوگل پلی کاوش کرده و تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین لانچرهای اندروید را برای شما دستچین کنیم. در ادامه شما را به مشاهده‌ی آن‌ها دعوت می‌کنیم؛ و لطفا فراموش نکنید که لانچر مورد علاقه‌ی خود را در بخش نظرات به سایر کاربران معرفی نمایید. در نظر داشته باشید که لانچرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند بر اساس ترتیب خاصی قرار نگرفته‌اند.

1 - GO Launcher EX

golauncherex

GO Launcher بعنوان یکی از محبوب‌ترین لانچرهای اندروید که بسیار هم مورد دانلود قرار گرفته، مقادیر جالب توجهی از شخصی‌سازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این لانچر از آیکن پک‌های شخصی پشتیبانی کرده و مجموعه‌ی عظیمی از پوسته‌ها را ارائه می‌کند. افکت‌های انتقالی جذاب و امکان اجرای اپلیکیشن‌ها با تعیین ژست‌های لمسی نیز از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که GO Launcher در دسته‌ی لانچرهای سبک قرار نمی‌گیرد بنابراین اگر صاحب یک دستگاه پایین‌رده هستید انتخاب آن بعنوان گزینه‌ی اول احتمالا عاقلانه نخواهد بود. نکته‌ی دیگر اینکه، نسخه‌ی رایگان این لانچر حاوی تبلیغات است و برای خلاص شدن از شر آن‌ها ملزم به خریداری نسخه‌ی Prime خواهید بود.

دانلود GO Launcher EX *** دانلود GO Launcher Prime

2 - Nova Launcher

 Nova-Launcher

Nova Launcher یکی از سبک‌ترین و پر امکانات‌ترین لانچرهایی است که تلاش کرده سبک و سیاق اندروید خالص را ارائه کند. بسیاری افراد این لانچر را بعنوان بهترین لانچر ارائه شده برای اندروید که در همه‌ی زمینه‌ها مناسب عمل کرده تحسین می‌کنند. لانچر Nova که اخیرا نسخه‌ی سوم آن ارائه شده اکنون بیش از پیش به امکانات و قابلیت‌های متنوع تجهیز شده و تلاش نموده فاصله‌ی خود را با رقبا افزایش دهد. این لانچر از کلمه‌ی کلیدی جستجوی گوگل یعنی Ok Google در محیط کاربری پشتیبانی کرده، به کاربران خود امکان می‌دهد بصورت گسترده به تغییر ساختار صفحه‌ی خانگی خود بپردازند و تغییر افکت‌های انتقالی و میانبر آیکن‌ها و.. را میسر می‌نماید. نسخه‌ی پولی لانچر Nova که Nova Launcher Prime نام دارد امکانات شخصی‌سازی بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

دانلود Nova launcher *** دانلود Nova Launcher Prime

۳ - Apex Launcher

apexlauncher

لانچر Apex اگرچه از نظر قابلیت‌ها به پای Nova نمی‌رسد اما از نظر شخصی‌سازی بسیار به آن شباهت دارد. این لانچر به شما امکان می‌دهد که تا حداکثر ۹ صفحه‌ خانگی داشته باشید، اپلیکشن‌ها را در تب‌های مختلف قرار دهید، آیکن و برچسب هر اپلیکیشن یا پوشه‌ای را تغییر دهید، به تعریف ژست‌های لمسی بر روی صفحه‌ی خانگی بپردازید و بسیاری ویژگی‌های جالب توجه دیگر... بعنوان یک کل واحد، این لانچر به بهترین شکل به ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف پرداخته و اگر شما به دنبال عملکرد نرم و روال و نیز پایداری بالا هستید احتمالا Apex همان گزینه‌ی مناسب شما خواهد بود. نسخه‌ی پولی این لانچر نیز که Apex Launcher Pro نامیده می شود قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

دانلود Apex Launcher *** دانلود Apex Launcher Pro 

۴ - Smart Launcher 2

Smart-Launcher-2

این مورد یکی از خاص‌ترین لانچرهای اندروید محسوب می‌شود. خصوصیت اصلی لانچر Smart، به اصطلاح "حباب‌های" آن هستند که ترکیبی مدور از اپلیکیشن‌ها را در صفحه‌ی خانگی شما به شکلی جذاب ارائه می‌کنند. بخش اپلیکیشن‌های این لانچر که با کشیدن صفحه به سمت راست نمایان خواهد شد، اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی شما را در چندین تب مختلف دسته‌بندی می‌نماید که شامل مدیا، اینترنت،  ابزارهای کاربردی، بازی‌ها و... می‌شود. یکی از اندک نقص‌های این لانچر، در عدم پشتیبانی آن از ویجت‌ها خلاصه می شود. اگر یکی از طرفداران ویجت‌ها هستید باید نسخه‌ی پولی آن را که تحت نام Smart Launcher 2 Pro ارائه شده است خریداری کنید.

دانلود Smart Launcher 2 *** دانلود Smart Launcher 2 Pro

 ۵ - Mi Launcher

Mi-Launcher

گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط کمپانی چینی شیائومی، با رام اختصاصی آن که MIUI نام دارد عرضه می‌شوند. ویژگی بارز آن عدم برخورداری از یک App Drawer است که موجب می‌شود رابط کاربری آن را ترکیبی عجیب و غریب از iOS و اندروید بدانیم. فلسفه‌ی پشت Mi Launcher نیز دقیقا به همین منوال است. این لانچر بخش اختصاصی اپلیکیشن‌ها را حذف کرده و در عوض برنامه‌های شما را در چند صفحه‌ی خانگی پخش می‌کند. البته پیشنهاد می‌کنیم از این جریان ذهنیت بدی در تصور خود راه ندهید چرا که کار کردن به لانچر Mi به شکل جالب توجهی ساده و آسان است و حتی ممکن است در پایان روز شما را عاشق خود کند. در هر حال این لانچر با مقادیر بسیار کمی از قابلیت‌های شخصی‌سازی همراه شده که ممکن است برای برخی کاربران اندروید کاملا ناخوشایند باشد.

دانلود Mi Launcher

۶ - dodol Launcher

dodol-Launcher

 یکی از نقاط قوت اصلی لانچر dodol گستره‌ی فراوان پوسته‌هایی است که برای آن ارائه شده. سوای بحث کمیت و فراوانی پوسته‌ها، لانچر Dodol از نظر شخصی‌سازی در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد؛ البته نه در حد و اندازه‌ی Nova اما همچنان Dodol Launcher قادر است امکان اعمال شخصی‌سازی بر قسمت‌های مهمی از جنبه‌ی ظاهری رابط کاربری را برای شما فراهم کند. از جنبه‌ی سطح عملکرد نیز این لانچر نرم و روان بوده و بازده بسیار مناسبی را برای اغلب کاربران اندروید ارائه خواهد کرد. یکی از نکته‌های مثبت این لانچر نیز کاملا رایگان بودن آن است.

دانلود Dodol Launcher

۷ - Action Launcher

actionlauncher

هدف اصلی Action Launcher، ارائه‌ی کارکرد هرچه ساده‌تر و نیز کارایی و بازدهی روان است. همانند آنچه در لانچر Smart شاهدش هستیم، این آیتم نیز فاقد یک App Drawer عادی اندروید بوده و بجای آن، حرکت به سمت راست شما را به لیستی الفبایی از اپلیکیشن‌ها هدایت خواهد کرد در حالی که حرکت به سمت چپ شما را وارد آنچه که QuickPage خوانده می‌شود کرده که امکان دسترسی به جستجوی گوگل و نیز تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که اخیرا به استفاده از آن‌ها پرداخته‌اید را فراهم می‌کند. لانچر Action بسیار سبک و روان بوده و احتمال مواجه شدن با لگ و کندی در آن بسیار اندک است. متاسفانه بسیاری از ویژگی‌های شخصی سازی در این لانچر تنها به نسخه‌ی پولی آن منحصر شده است.

دانلود Action Launcher *** دانلود Action Launcher Pro

۸ - Solo Launcher

solo

لانچر Solo یکی از غنی‌ترین لانچرهای اندروید از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده است. لانچر Solo به شمارشگر تعداد پیغام‌های خوانده نشده، ترکیب‌های ژست‌ لمسی و سپاهی کامل از پوسته‌های در دسترس مجهز شده است. علاوه بر این،‌ لانچر Solo از نظر بازدهی و عملکرد بسیار روان بوده و از این نظر شما را نا امید نخواهد کرد. Solo Launcher بصورت کاملا رایگان برای دانلود ارائه شده و تمامی ویژگی‌های آن نیز بصورت پیش‌فرض بصورت رایگان عرضه شده‌اند. در صورتی که دیوانه‌ی شخصی‌سازی دستگاه خود هستید، Solo Launcher احتمالا شما را با انعطاف‌پذیری خود غافلگیر خواهد کرد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای آزمایش آن درنگ نکنید.

دانلود Solo Launcher

۹ - Buzz Launcher

Buzz-Launcher

شاید برجسته‌ترین ویژگی لانچر Buzz این باشد که به کاربران خود امکان دانلود طرح‌بندی‌های کامل صفحه خانگی را می‌دهد. به این صورت که بجای اینکه تنها به دانلود پوسته بپردازید، طرح‌های از پیش‌ ارائه‌ شده‌ای برای دریافت در دسترس قرار می‌گیرند که حالت کلی صفحه‌ی خانگی را دستخوش تغییر می‌کنند. این طرح بندی‌ها علاوه بر مجموعه آیکن و صفحه‌ی پس‌ زمینه‌ی اختصاصی خود، ترکیب‌بندی مخصوص خود را نیز ارائه می‌دهند. بر همین اساس هر طرح‌بندی، ظاهر و حالت کامل متفاوتی را به رابط کاربری شما خواهد بخشید. کاربران همچنین قادر هستند به ایجاد طرح‌بندی خود پرداخته و آن را به اشتراک بگذارند. مسلما این گستردگی انعطاف لانچر Buzz موجب خشنودی کسانی خواهد بود که مایل هستند بدون دردسر چندانی، به متحول کردن رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود بپردازند.

دانلود Buzz Launcher

۱۰ - EverythingMe Launcher 

everythingme

EverythingMe یک لانچر محتوایی است که گفته می‌شود قادر است به پیش‌بینی اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما در زمان‌های مختلف بپردازد. این لانچر بر مبنای ساعات مختلف روز، اپلیکیشن‌هایی که بیشترین احتمال استفاده از آن‌ها توسط شما وجود دارد را پیشنهاد خواهد نمود.  برای نمونه می‌توان انتظار داشت که لانچر EverythingMe در ابتدای صبح به ارائه‌ی اپلیکیشن‌های مرتبط با اخبار روز بپردازد و در طی ساعات فعالیتی روز اپلیکیشن‌های با مرکزیت کاربردی را پیشنهاد کند. این لانچر همچنین قادر است اگر برای ساعات صرف غذا بیرون از خانه باشید رستوران‌های نزدیک را به شما نشان دهد. نکته‌ی قابل ذکر در خصوص این لانچر این است که هرچه بیشتر به استفاده از آن بپردازید عملکرد بهتری را به شما ارائه خواهد کرد و رفتارها و عادات شما را در کارکرد خود لحاظ خواهد نمود. جدا از امکانات محدود شخصی‌سازی، EverythingMe جایگزین بسیار کنجکاوی برای رابط کاربری پیش‌فرض دستگاه اندرویدی شما به شمار می‌رود.

دانلود EverythingMe Launcher

۱۱ - Launcher 8

Launcher-8

در صورتی که رابط کاربری ویندوز فون شما را جذب کرده، Launcher 8 لانچر آرمانی شما برای جایگزین کردن رابط کاربری پیش‌فرض دستگاه اندرودی‌تان خواهد بود. اگر بخواهیم صادق باشیم باید اعتراف کرد که این لانچر اندکی از نظر ظاهری جای کار بیشتر دارد، اما در مجموع، تجربه‌ی کاربری مشابه ویندوز فون را به شکلی مطلوب به کاربر ارائه خواهد کرد. جالب است بدانید که حتی کاشی‌های زنده نیز در این لانچر لحاظ شده‌اند و کشیدن صفحه به سمت چپ درست همانند ویندوز فون لیست تمام اپلیکیشن‌ها را به شما نمایش خواهد داد. Launcher 8 همچنین یک نوار وضعیت مشابه با ویندوز فون نیز به همراه خود وارد رابط کاربری گوشی شما خواهد کرد. از لحاظ کارایی نیز باید گفت که این لانچر از روانی و سرعت مطلوبی برخوردار بوده و کار کردن با آن لذت بخش است. در صورتی که به سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت علاقه داشته، اما علاقه‌ای به ترک قلمروی اندروید ندارید، امتحان کردن این لانچر جالب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود Launcher 8

۱۲ - Themer Beta

Themer-Beta

آنگونه که از نام این لانچر نیز بر می‌آید، Themer جایگزینی برای صفحه ی خانگی شماست که مرکزیت خود را حول محور پوسته‌ها قرار داده است. این لانچر به مجموعه‌ای بسیار تاثیر برانگیز از پوسته‌های فوق‌العاده مجهز شده که نه تنها حال و هوای بصری رابط کاربری شما را متحول می‌کنند، بلکه طرح‌بندی اختصاصی خود را نیز به همراه می‌آورند. این خصوصیت بدان معنی است که هیچ یک از پوسته‌ها به دیگری شباهت ندارد. این لانچر هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد بنابراین در نظر داشته باشید که ممکن است با مشکلاتی در برخی پوسته‌ها یا ویژگی‌ها مواجه شوید. امید می‌رود که این مشکلات در بروزرسانی‌های بعدی یک به یک رفع شوند.

دانلود Themer Beta

۱۳ - KK Launcher

KK-Launcher

KK Launcher بر پایه‌ی لانچر پیش‌فرض اندروید کیت‌کت طراحی شده بنابراین جای تعجب نیست که از نظر روان بودن و سرعت عملکرد بسیار خوبی دارد. می‌توان گفت رابط کاربری این لانچر کاملا با آنچه در اندروید کیت‌کت می‌بینیم یکسان است با این تفاوت که وقتی صحبت از شخصی‌سازی در میان باشد KK Launcher برتری خود را نمایان می‌سازد. این لانچر از کلمه‌ی کلیدی Ok Goolge پشتیبانی می‌کند و از قابلیت‌هایی نظیر نصب پوسته و آیکن و... نیز برخوردار است. علاوه بر آنچه گفته شد، یک سایدبار نیز در لانچر KK گنجانده شده که بصورت پیش فرض پر استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های شما را در بر می‌گیرد. تمام این خصوصیات در یک مجموعه‌ی سبک و کوچک گرد هم آمده است بنابراین KK Launcher به خوبی می‌تواند تجربه‌ی اندروید کیت کت را به کاربران اندروید نسخه 4.0 به بالا هدیه کند.

دانلود KK Launcher

۱۴ - Next Launcher 3D Shell

Next-Launcher-3D-Shell

به اندازه‌ی کافی به لانچرهایی ساده‌ای که چندان به سخت‌افزار گوشی شما سخت نمی‌گیرند پرداختیم. Next Launcher یک رابط کاربری پویا و سه‌بعدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. هر دو بخش اصلی صفحه‌ی خانگی و صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها از خصوصیت ظاهر سه‌بعدی برخورارند که تنظیم افکت‌های انتقالی و انیمیشن‌های آن در اختیار کاربر قرار دارد. این لانچر از مجموعه‌ای از پوسته‌های سه‌بعدی پشتیبانی کرده و به شکل جالبی امکان ترکیب چند پوسته توسط کاربر و ایجاد پوسته‌های اختصاصی را فراهم می‌کند. در هر حال در نظر داشته باشید که این افکت‌های پر زرق و برق می‌تواند به سادگی موجب تخلیه‌ی باتری شما شود. قیمت این اپلیکیشن نیز ممکن است بسیاری از شما را پشیمان کند. لانچر Next چیزی حدود ۱۷ دلار قیمت دارد!

دانلود Next Launcher 3D Shell

۱۵ - Atom Launcher

 atom

Atom Launcher نیز یکی دیگر از لانچرهای اندروید است که مقادیر مناسبی از شخصی‌سازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برخی از ویژگی‌های جالب توجه این لانچر شامل بخش ساخت پوسته، که به سادگی امکان ساخت و اشتراک‌گذاری پوسته‌ها را فراهم می‌کند و نوار قابل شخصی‌سازی Atom Bar می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، لانچر Atom هیچ قسمت گیج‌کننده‌ و اضافه‌ای نداشته و قدرت آن در سرعت و عملکرد روان آن نهفته است.

دانلود Atom Launcher

این بود لیستی از ۱۵ لانچر برتر اندروید که هر یک به نوعی تجربه‌ی کاربری جدیدی را برای شما رقم خواهد زد. شاید بد نباشد به دو لانچر جالب توجه Aviate که در مالکیت یاهو قرار دارد و نیز لانچر Z که توسط نوکیا توسعه یافته است نیز اشاره کنیم. Aviate از مرحله بتا خارج شده و به طور رسمی برای همه کاربران اندروید نسخه ۴ و بالاتر ارائه شده است. این اپ با کلمه Yahoo همراه شده (Yahoo Aviate) و برخی سرویس‌های یاهو نیز با آن یکپارچه شده اند. این لانچر به صورت پویا بر اساس میزان استفاده شما از اپ‌ها، ترتیب نمایش آنها در دسته‌های مختلف را تغییر می‌دهد. این بدان معنا است که وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید، از اخبار روز و وضعیت آب‌وهوا مطلع خواهید شد؛ وقتی سر کار هستید اپلیکیشن‌های تولید محتوا و اداری به شما پیشنهاد می‌گردند و هنگام رانندگی اپ‌های پخش موسیقی و مسیریابی نمایش داده می‌شوند. یاهو برخی سرویس‌های جدید را با این اپلیکیشن یکپارچه ساخته است؛ مثلاً اطلاعات آب‌وهوا از سرویس یاهو گرفته می‌شود و منبع خلاصه‌ی اخبار، اپلیکیشن News Digest یاهو است.

 در Z Launcher نیز پیدا‌کردن یک اپلیکیشن توسط کاربر به شرایط مختلفی وابسته است که شامل محل کنونی کاربر، کاری که وی در حال انجام آن است و ساعتی از روز است که کاربر با توجه به موقعیت خود در پی اجرای اپلیکیشن مورد نظر است. زد لانچر با کنترل شرایط مورد نظر و یادگیری الگوی استفاده از تلفن‌هوشمند توسط کاربر، آنچه را که کاربر به آن نیازمند است در زمان مورد نظر به وی پیشنهاد می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21810 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/05 تعداد مشاهده: 2146
سافت گذر