کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

۷ باید اساسی برای موفقیت آی‌واچ اپل

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ رقیبان، برگ‌های برنده‌شان را رو کرده‌اند، و اگر اپل می‌خواهد همه چیز را دوباره تغییر دهد، نباید به چیزی کمتر از ایده‌آل بیاندیشد. وقتی از سامسونگ و گوگل گرفته تا پبل و کوکو، همه مشغول کار بر روی ساعت‌های هوشمند هستند، باید حدس زد که آینده‌ی بزرگی در انتظار این بازار است ولی این‌که بالاخره چه کسی قواعد بازی را تعیین خواهد کرد، مشخص نیست. با این حال می‌توانیم بگوییم که اگر اپل می‌خواهد هدف بالاتر را بزند، باید چگونه پیش برود.

باید واقعا یک ساعت باشد

آی‌واچ باید تلاش کند تا جای خود را در دل کاربرانی از سنین مختلف و اقشار گوناگون باز کند. بنابراین در ابتدا، باید بتواند به بهترین، ساده‌ترین و کارآمدترین شکل ممکن وظیفه اصلی خود، یعنی نمایش زمان را انجام دهد. به این معنی که کاربر با آن احساس غریبگی نکند، آن را جزئی از خود حس کرده و در زمان استفاده، کاملا احساس راحتی کند.

نمی‌گوییم که حتما باید شبیه ساعت‌های کلاسیک و سنتی باشد، اما باید واقعا "قابل استفاده" باشد. ما وقتی ساعت را به دور مچ دست می‌بندیم، ممکن است هرجایی برویم و هر کاری بکنیم، پس آی‌واچ باید توان خیس شدن را داشته باشد، در فضای بیرون خوانا باشد، مشکل باتری تا جای ممکن از بین ببرد و اصولا حس داشتن یک کالای لوکس غیر قابل استفاده را نداشته باشد، یعنی کاربر بتواند با خیال اسوده از گجت خود استفاده کند و تا جای ممکن، احساس نگرانی نداشته باشد. همچنین باید توجه شود که طراحی آن ساده و دلنشین باشد. نوعی از سادگی توام با زیبایی که غیر عادی نیز به نظر نرسد و بتواند با روحیات قالب افراد جامعه سازگار باشد. مثلا با وجود اینکه هنوز هیچ صحبتی از قابلیت‌های نرم افزاری موتو 360 ذکر نشده، اما چون ظاهر زیبا و طراحی خوبی دارد، مورد توجه واقع شده است.

دانلود ویدیو

باید کاملا قابل شخصی سازی باشد

چیزی که شاید خیلی هم تولید کنندگان به آن توجهی نمی‌کنند، این است که ساعت در واقع یکی از وسایل "خیلی شخصی" است و همه دوست دارند که اینگونه وسایل کاملا به میل و سلیقه خودشان باشد. ساعت‌های هوشمند اساسا از بند و یک صفحه نمایش تشکیل می‌شوند، پس باید بتوان ظاهر نرم افزاری دستگاه را کاملا شخصی سازی کرد و سر و سامان داد و اپلیکیشن‌های گوناگون را بر روی آن نصب کرد. این موضوع باعث تنوع و جذابیت همیشگی می‌شود.

البته قطعا شخصی سازی به نرم افزار محدود نمی‌شود. ارائه محصول با بند‌های مختلف و رنج مناسبی از اندازه‌ها. این که تلفن‌ هوشمندمان شبیه دیگران باشد، چندان مهم نیست، اما مشخصا در مورد وسایل شخصی مانند ساعت، دوست داریم متمایز باشیم.

باید بتواند در کنار باقی محصولات اپل، عالی کار کند

اپل اپل عموما ارتباط عمیق و کاملی را با یکدیگر برقرار می‌کنند و کاربر به سادگی قادر است اطلاعات مورد نظر خود را بین آن‌ها منتقل کند. در مورد آی‌واچ نیز باید همینطور باشد.

بعید است که آی‌واچ بتواند با گجت‌های ویندوزی یا اندرویدی کار کند. اما باید بتواند در عین عملکرد مستقل و کاربرد بالا، با سایر محصولات و سرویس‌های اپل ارتباط برقرار کرده، و از آن‌ها در جهت افزایش بهره وری خود و کاربر استفاده کند.

آی‌واچ باید عملکرد پلتفرم سلامت اپل را به حد اعلا برساند و کنترل هوشمند خانه را به ساده‌ترین شکل ممکن، میسر کند. مثلا بتوانیم بدون نیاز به تلفن هوشمند، چراغ‌ها را خاموش، تلویزیون یا سیستم تهویه مطبوع را روشن و به سایر امور رسیدگی کنیم. همچنین بهتر می‌شود اگر به اپل تی‌وی متصل شده و کنترل پخش فیلم و موسیقی را برعهده گیرد.

ساعت هوشمند اپل باید قادر باشد با برنامه‌های مانند Evernote، اسپاتیفای، گوگل مپز یا هر اپلیکیشن محبوب دیگری کار کند.

باید برای هرکس، استفاده‌ای داشته باشد

iwatch hires

باید دامنه‌ی عملکرد آن به قدری زیاد باشد که هر کسی در آن کاربردی ببیند. مثلا ممکن است پزشکان از آی‌واچ برای تنظیم برنامه‌های روزانه استفاده کنند، در حالی که علاقه‌مندان به بازی چیز دیگری از آن طلب کنند. قالب افراد می‌خواهند اعلان (نوتیفیکیشن‌)هایشان را چک کنند، به پیام و ایمیل‌ها پاسخ دهند، در وب به جستجو بپردازند، یادداشت برداری کنند، افراد آنلاین را در برنامه فوراسکوئر ببینند یا در مورد صحنه‌ی جالبی که چند لحظه پیش دیده‌اند توییت کنند. درست مانند آیفون که تازه با معرفی اپ‌استور جان گرفت، آی‌واچ هم باید با پشتوانه‌ی محکمی از اپلیکیشن‌های مفید، وارد بازار شود. از آنجایی که تایپ کردن در صفحه‌ی کوچک ساعت مشکل است باید این دستورات از طریق فرامین صوتی و توسط سیری انجام شوند.

همچنین می‌توان کاربرد یک ساعت هوشمند را در کنترل وضعیت سلامت و تناسب اندام، پرداخت بهای کالا و تسویه حساب‌های هتل و رستوران یافت. به هرحال برای راه انداختن یک انقلاب، نیاز به داستانی مناسب است که بتواند افراد را به خود جذب کند.

باید انجام کارها را برای کاربر آسان‌تر کند

سیری از زمان معرفی‌اش خیلی پیشرفت کرده است. یادآوری و هشدارها را تنظیم می‌کند، ایمیل و پیام می‌فرستد، اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند، از آب و هوا و اخبار سینماها می‌گوید، نتایج مسابقات ورزشی را گزارش کرده و  موسیقی پخش می‌کند. اما این‌ها، هنوز برای یک ساعت هوشمند کافی نیستند. عملکرد سیری هنوز در بسیاری از زمینه‌ها کامل نیست، مانند گوگل ناو قابلیت‌های مبتنی بر مکان چندانی ندارد و بسیاری از جستجوهایش را از طریق اینترنت انجام می‌دهد که برای یک ساعت هوشمند، واقعا راضی کننده نیست. عملکرد ساعت هوشمند اپل باید به جایی برسد که تا خودتان نخواهید، شما را به سمت تلفن هوشمند پاس ندهد.

اپل بدون عمر باتری خوب موفق نخواهد شد

قبلا هم گفتیم که عمر باتری، یکی از مسایلی بسیار بسیار مهمی است که اپل باید به آن رسیدگی کند. حال یا با ساخت باتری‌های قدرتمند، یا طراحی قطعات کم مصرف. ساعتی که تنها یک روز دوام بیاورد، عملا ارزشی ندارد.

راز موفقیت، این است که آی‌واچ به محصولی تبدیل شود که کاربر فکر کند بدون آن نمی‌تواند زندگی کند! گجتی که همیشه و همه جا همراه اوست و کارش را راه می‌اندازد. اگر باتری دستگاه ضعیف باشد، بعد از چند روز استفاده، باعث خستگی کاربر می‌شود و عاقبتی جز افتادن در گوشه اتاق نخواهد داشت.

باید حساب شده و به موقع عمل کند

نمایش پی‌درپی اعلان‌ها، هر دقیقه و هر ساعت، هر کسی را کلافه می‌کند. آی‌واچ باید طوری برنامه ریزی شود که تنها موضوعاتی که مورد علاقه کاربر یا برای او مهم است را اعلام کند. یعنی عادات سلیقه او را درک و مطابق با آن عمل کند.

تصمیم گیری در مورد اینکه در حال حاضر، ساعت هوشمندِ "واقعا" خوبی در بازار وجود دارد یا خیر، برعهده‌ی شماست. ساخت یک ساعت خوب واقعا سخت است و نیازمند کوشش و پژوهش زیادی است.

بنابر سیاست‌های اپل، آی‌واچ تنها فرصت این شرکت برای در دست گیری بازار ساعت‌های هوشمند است پس باید بسیار حساب شده عمل کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21852 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/09 تعداد مشاهده: 1881
اخبار مرتبط
سافت گذر