کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی نزدیک به سامسونگ گلکسی آلفا!


Galaxy Alpha (8)

بدون شک سامسونگ یکی از آن دسته کمپانی‌هایی است که در چند وقت اخیر بسیار خوش درخشیده و توانسته تا حد زیادی نبض بازار را در دست بگیرد. یکی از مشکلات همیشگی محصولات این کمپانی، طراحی آنها بود، تا حدی که بسیاری از علاقه مندان به دنیای گجت‌ها همیشه همین طراحی و جنس پلاستیکی بدنه را بر سر این کمپانی می‌زدند. اخیرا سامسونگ از مدلی با بدنه فلزی از سری کهکشانی خود با نام گلکسی آلفا رونمایی کرد که هنگام گشت و گذار در غرفه سامسونگ در نمایشگاه IFA چششمان به جمال این محصول خاص وفلزی از سامسونگ روشن شد و تصمیم گرفتیم تا نگاهی نزدیک نیز به این مدل داشته باشیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ هرگاه نام گلکسی آلفا به ذهنتان می‌رسد، گمان می‌کنید که این یک محصول تمام فلزی است، اما آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید فلزی نیست! تنها اطراف دستگاه را فلزی سخت پوشانده و قاب پشتی همچنان از همان پلاستیک سابق ساخته شده و برای آنکه نشان دهد که از سری کهکشانی است، آن نقاط ریز موجود در قاب پشتی گلکسی اس 5 سامسونگ را نیز با خود به همراه دارد.

Galaxy Alpha (5)

با نگاهی گذرا به مشخصات این مدل و دیدن صفحه 4.7 اینچی آن هم با وضوح اچ‌دی شاید گمان کنید که با یک مدل میان رده طرف هستید اما همین طراحی فلزی بدنه اصلی و ضخامت 6.7 میلی متری گلکسی آلفا، موجب شده تا این مدل حتی از پرچمدارهای سامسونگ نیز زیباتر و خوش دست‌تر به نظر برسد، به طوریکه بلافاصله پس از در دست گرفتن آن، حس یک کالای شیک و باکیفیت به شما منتقل می‌شود.

Galaxy Alpha (2)
Galaxy Alpha (3)
Galaxy Alpha (4)

مدتی است که هنگام معرفی محصولات متنوع از سوی کمپانی‌ها، منتظر افزایش سایز صفحه نسبت به گذشته هستیم، به همین دلیل دیدن صفحه 4.7 اینچی در این مدل کمی به دور از انتظار بود و همین حرکت عجیب موجب شد تا بسیاری از منتقدان، گلکسی آلفا را رقیب اصلی آیفون 6 بدانند (!) زیرا طبق شایعات این مدل نیز با سایز 4.7 اینچی روانه بازار خواهد شد.

گلکسی آلفا به یک دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه تک فلاش LED نیز مجهز شده است، گرچه در تست‌هایی که ما از این مدل گرفتیم کیفیت عکس‌های گرفته شده در حد قابل قبولی بود، اما بدون شک توان رقابت با پرچمداران سامسونگ نظیر گلکسی اس 5 و یا محصولات سری نوت را ندارد.

مطابق معمول، این کمپانی کره‌ای، گلکسی آلفا را نیز در دو نسخه سخت افزاری متفاوت روانه بازار می‌کند. یکی با پردازنده اکسینوس 5 اوکتا و دیگری با اسنپدراگون 801 که البته هر دو مدل با 2 گیگابایت رم همراه خواهند بود.

اگر شما نیز همچون ما گلکسی آلفا را نخستین محصول سامسونگ با طراحی متفاوت بدانید، حتما به این کمپانی کره‌ای احسنت خواهید گفت چرا که سامسونگ اگر وارد بازار طراحی‌ّهای خاص و متفاوت نشده باشد، حداقل استارت این کار را با این محصول زده است. این مدل با رنگ‌های متنوع به زودی راهی بازار خواهد شد، گرچه هنوز هم از سوی سامسونگ قیمت این مدل اعلام نشده است. نظر شما در رابطه با این محصول متفاوت از سامسونگ چیست؟


مشخصات کلی دستگاه در یک نگاه:

صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولویشن اچ‌دی
سیستم عامل اندروید 4.4.4 با رابط کاربری تاچ‌ویز
پردازنده Exynos 5 Octa با فرکانس 1.8 و 1.3 گیگاهرتز (در برخی نسخه‌ها اسنپدراگون 801)
2 گیگابایت حافظه رم
دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین مکالمه تصویری 2.1 مگاپیکسلی
32 گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزودن حافظه جانبی!!
باتری 1860 میلی آمپر ساعتی
قاب پشتی پلاستیکی، بدنه فلزی با ضخامت 6.7 میلی متر

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22496 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/06/16 تعداد مشاهده: 1867
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران 1393/06/16 09:14
جرا این سامسونگ هیچ ابتکاری نداره دوباره طراحیشو شبیه آیفون کرده!