کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تنها ۵ درصد از کاربران اندروید مشتاق خرید آیفون 6 هستند

نتیجه‌ی تحقیقات جدید در مورد درصد مهاجرت کاربران اندروید به آیفون ۶ نشان از این دارد که تنها بخش کوچکی از کاربران اکوسیستم بزرگ گوگل به سمت آیفون ۶ جذب خواهند شد، هرچند شاید پس از مراسم معرفی آیفون‌های دو گانه‌ی این کمپانی در مراسمی که ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد، شاهد تغییر شرایط باشیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هرچند تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته در جوامع انسانی بخشی از حقایق را مشخص می‌کند، اما بعضاً تغییر شرایط منجر به زیر و رو شدن آنچه می‌شود که پیش‌تر بسیاری انتظار وقوع آن را داشتند.

یکی از مواردی که در دنیای فناوری گمانه‌ها و برآوردهای بسیاری را در مورد احتمال مهاجرت کاربران به‌همراه داشته، عرضه‌ی رسمی آیفون ۶ به بازار و تخمین استقبال از این محصول است که در این نسخه با دو اندازه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی روانه ی بازار خواهد شد.

جدیدترین تحقیقات صورت گرفته در مورد احتمال گرایش کاربران اندروید به نسخه‌ی جدید تلفن‌هوشمند اپل، نتایج جالب توجهی را به همراه دارد. این تحقیق نشان از گرایش اندک کاربران اندروید به نسخه‌ی جدید تلفن‌هوشمند اپل دارد که به‌نوعی در تضاد با آمارهای ارائه شده‌ی قبلی است. این تحقیق شامل گزینه‌هایی بوده که کاربران می‌توانستند با انتخاب گزینه‌ی مورد نظر شدت علاقه‌ی خود به مهاجرت از اندروید به iOS را با خرید آیفون ۶ نشان دهند.

اما میزان تمایل کاربران اندروید برای مهاجرت از اکوسیستم اندروید و پیوستن به اپلی‌ها با خرید آیفون 6 چه‌اندازه‌ است؟ این تحقیق نشان از این دارد که تنها ۵ درصد از کاربران بسیار مشتاق هستند تا به خرید آیفون ۶ به صف کاربران اپل و محصولات آن بپیوندند.

همچنین در میان کاربرانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند، ۱۲.۴ درصد نیز تاحدودی علاقه به تغییر اکوسیستم خود به iOS دارد. با توجه به موارد فوق می‌توان به این نتیجه رسید که از مجموع افرادی که در این تحقیق مورد سوال واقع شدند، آماری ۱۷.۴ درصدی را ایجاد کرده‌اند که شامل افراد بسیار مشتا برای تغییر پلتفرم و افرادی است که تاحدودی علاقمند به تغییر اکوسیستم خود و مهاجرت به iOS به خاطر آیفون ۶ هستند.

هیچ‌یک از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند هنوز آیفون ۶ را ندیده و از قابلیت‌های آن اطلاعاتی ندارند، از این‌رو هنوز نمی‌توان بطور قطع در مورد موج تغییراتی که پس از عرضه‌ی آیفون روی خواهد داد، اظهار نظر کرد.

کمپانی Survata، که یک موسسه‌ی تحقیقاتی نام‌آشنا است و داده‌های آن توسط ۱۰۰ کمپانی لیست فورچون مورد استفاده قرار می‌گیرد، نتایج حاصل از این تحقیق را که با شرکت ۸۸۹ نفر و از تاریخ ۲ تا ۴ سپتامبر انجام شد، نشان از یک موج می‌داند.

این کمپانی در مورد ایجاد وابستگی به اکوسیستم‌ها نیز سخن به میان‌ آورده و هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS را در اندازه‌ای عنوان کرده‌اند که در میان کاربران ایجاد وابستگی کرده‌اند. این کمپانی اعلام کرده که بخش اعظمی از کاربران با صداقت به سوالات مطرح شده پاسخ داده‌اند و این تحقیق شامل سوالی در مورد گوشی فعلی کاربران نیز بوده است.

اما اشتیاق در میان کاربران کنونی آیفون‌های اپل برای مهاجرت به نسل جدید این تلفن‌هوشمند بیش از اندرویدی‌ها است. براساس تحقیقات انجام شده، ۳۶ درصد از کاربرانی که هم‌اکنون از آیفون ۵ استفاده می‌کنند برای خرید آیفون ۶ اظهار تمایل کرده‌اند. این آمار برای کاربران آیفون 5S و 5C به ترتیب برابر ۱۸ و ۱۵ درصد است.

 اما آماری که در این بین توجه زیادی را به خود جلب می‌کند، اظهار تمایل تنها ۵ درصد از کاربران اندروید برای مهاجرت به iOS با خرید آیفون ۶ است که این آمار با در نظر گرفتن مهاجرت ۶ درصدی کاربران بلک‌بری بیش از پیش برای اپل نگران کننده است. اما در این بین آمار جالبی از جانب کاربران ویندوزفون به‌دست آمده که نشان از علاقه‌ی شدید تنها ۳ درصد از کاربران این سیستم‌عامل برای مهاجرت به آیفون ۶ اپل دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/17 تعداد مشاهده: 1348
سافت گذر
نظرات بینندگان

شاهین 1393/06/17 12:54
ما = پرنده
اندروید = جنگل
آیفون = قفس

حالا کی دوس داره بره آیفون ؟؟؟؟؟