کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316150 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیپد ۱۲.۹ اینچی سیستم‌عامل ترکیبی iOS و OSX دارد

در یک سال اخیر شایعات متعددی در مورد تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل منتشر شده است. آخرین خبری که امروز در مورد آیپد ۱۲.۹ اینچی منتشر شده حکایت از این دارد که این محصول قابلیت کار با دو سیستم‌عامل iOS و OS X اپل را داشته و در واقع یک محصول هیبریدی خواهد بود. دیجی‌تایمز این خبر را با اتکا به اطلاعات دریافت شده از منابع آگاه از چرخه‌ی تولید محصول نقل کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، اپل در حال حاضر دو پیش نمونه از تبلت ۱۲.۹ اینچی خود را آزمایش می‌کند که یکی قابلیت بهره‌گیری از دو سیستم‌عامل اپل را داشته و دیگری عملکردی مشابه سایر نمونه‌های آیپد دارد. همچنین این منابع عنوان کرده‌اند که نباید انتظار تولید انبوه ایپد ۱۲.۹ اینچی را تا پیش از سال ۲۰۱۵ میلادی داشت.

مدتی است که ایده‌ی تولید محصولی با قابلیت استفاده از هر دو سیستم‌عامل اپل، طرفدران زیادی یافته و بسیاری در انتظار عرضه‌ی چنین محصولی به بازار هستند. مارک موسکُوتیز، تحلیل‌گر موسسه‌ی تحلیلی جی‌پی مورگان در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی خبر از کار روی یک سیستم‌عامل دو گانه را داده بود که با استفاده از آن کاربران قادر بودند تا در صورت اتصال به یک صفحه‌ی نمایش ثانویه، تجربه‌ای مشابه یک کامپیوتر را داشته باشند.

در مقابل فیل‌شیلر از اپل در مصاحبه‌ای که ژٰانویه سال جاری با مک‌ورلد داشت، اعلام کرد که همگرایی دو سیستم‌عامل OS X و iOS جرو برنامه‌ها و اهداف اپل نیست. شیلر به این نکته اشاره کرد که سیاست اپل ساخت ابزار‌هایی با هدف بکارگیری در حوزه‌های مشخص است. فدرینی بار دیگر و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل که خرداد ماه برگزار شد، از سیاست اپل در این مورد سخن گفت:

ما در اپل معتقدیم که کاربران باید هر گجت را در زمان و در کاربرد مناسب خود بکار گیرند. همچنین موضوع یکسان سازی تجربیات کاربران در استفاده گجت‌های مختلف تولیدی اپل نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

سیستم‌عامل‌های iOS و OSX برپایه‌ی هسته‌ FreeBSD ساخته شده‌اند و به همین دلیل هر دو سیستم‌عامل قادر به اجرا بر روی پردازنده‌های مبتنی بر معماری آرم و x86 بوده و از این رو بر روی سخت‌افزارهای مختلف قابل اجرا هستند.

در آخرین نسخه از سیستم‌عامل مک که توسط اپل معرفی شده، شاهد قابلیت‌هایی هستیم که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها برخی از اقدامات را بدون نیاز به در دست گرفتن آیفون، از روی مک بوک یا آی‌مک خود انجام دهند که از جمله‌ی آن می‌توان به پاسخ‌گویی به تماس‌های دریافتی روی آیفون از روی آی‌مک یا مک‌بوک اشاره کرد. تعبیه چنین قابلیت‌هایی را باید به تلاش اپل برای ایجاد یک رابطه‌ بین دو پلتفرم خود نامید که در مقابل حرکت بسوی عرضه‌ی محصولات هیبریدی قرار دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده، آیپد ‌۱۲.۹ اینچی در ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین برخی شنیده‌ها حکایت از این دارند که آیپد غول‌پیکر اپل از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن بالا در کنار شاسی باریک و صفحه‌ی نمایش با حاشیه بسیار کم بهره خواهد برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23023 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/16 تعداد مشاهده: 1418
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر