کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۴

این روزها گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون‌های روگوشی غول پیکر به امری عادی تبدیل شده است. هدفون‌ها دیگر یکی از ملزومات هر گجت قابل حمل هستند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به بهترین نمونه‌های موجود داشته باشیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ امروزه استفاده از هدفون‌های توگوشی برای گوش فرا دادن به موسیقی طرفداران زیادی بین دوستداران موسیقی نداشته و این افرد بیشتر تمایل به استفاده از هدفون‌های روگوشی غول‌پیکر دارند. مطمئنا استفاده از یک هدفون خوب، می‌تواند تجربه‌ی بهتری را در گوش دادن به موسیقی برای کاربر رقم بزند.

با توجه به وجود انواع هدفون‌ها در بازار، انتخاب کمی سخت شده است. فاکتورهای زیادی در انتخاب یک هدفون خوب و مناسب دخیل است که از جمله‌ی آن می‌توان به ویژگی‌هایی چون قیمت، بی‌سیم یا باسیم بودن و برخورداری از قابلیت حذف نویز (Noise Cancellation) اشاره کرد.

در ادامه بهترین نمونه‌های موجود را از نظر وب‌سایت AndroidAuthority بررسی خواهیم کرد. این وب‌سایت معیارهای مختلفی را در نظر گرفته و در هر رده‌ی قیمتی بهترین نمونه‌ی موجود را معرفی کرده است.

Audio Technica ATH-M50x

HeadPhone 1

در صورتی که به‌دنبال یک هدفون با قابلیت انتقال دقیق صدا در کنار تجربه‌ی لذت بخش گوش دادن به موسیقی هستید، ATH-M50x یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد. این هدفون صدا‌های پایین را ضعیف‌تر پخش کرده و صداهای بم و بالا را با پررنگ‌تر پخش می‌کند.

مدل پایه‌ی ATH-M50x قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار دارد، اما در مورد برخی از نمونه‌ها با رنگ‌های متفاوت، باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کرد. ترکیب قیمت مناسب در مقایسه با نمونه‌های گران‌تر، کیفیت صدا و کیفیت ساخت در این هدفون، محصولی را ساخته که در مجموع ارزشی بیشتر از قیمت تعیین شده برای آن دارد.

مدل پایه‌ی این هدفون ۱۶۹ دلار قیمت دارد. با خرید این هدفون بهترین نمونه‌ی موجود در بازار را با این قیمت از آن خود کرده‌اید. اما در صورتی که به‌دنبال بهره‌گیری از امکانات دیگری چون حذف نویز باشید، باید به سراغ گزینه‌های دیگری بروید. Audio-Technica، یک کمپانی ژاپنی با سابقه‌ای ۵۰ ساله است که در زمینه‌ی تولید میکروفون‌ بی‌سیم و هدفون‌ و تجهیزان صوتی به فعالیت مشغول است.

Bose QuietComfort 25

HeadPhone 2

اواخر تابستان سال جاری، بوزه نسل جدید خانواده‌ی QuietComfort را معرفی کرد. سری جدید هدفون‌های این سری شامل انواع توگوشی و روگوشی است که هر دو نمونه از وجود قابلیت حذف نویز بهره می‌برند. در صورتی که از نسل‌‌های پیشین QuietComfort استفاده کنید، متوجه پیشرفت حاصل شده در نسل جدید این هدفون‌ها خواهید شد.

استفاده از قابلیت Active Noise Cancellation، به منزله‌ی یک تیغ دو لبه است، چراکه در صورت استفاده‌ی پررنگ از این قابلیت در زمان گوش دادن به موسیقی یک صدای خش‌خش گوش خراش شنیده خواهد شد و در مقابل در صورت استفاده‌ی کمرنگ از این قابلیت، هیچ تاثیری را شاهد نخواهیم بود. اما بوزه کمپانی کاربلدی است، چراکه فناوری حذف نویز، برگ برنده‌ی محصولات تولید این کمپانی است. بوزه فناوری حذف نویز را پتنت کرده و چندی پیش نیز به‌علت سواستفاده‌ی بیتس از فناوری حذف نویز، از این کمپانی شکایت کرده بود. بوزه فناوری حذف نویز را به بهترین شکل ممکن در هدفون‌های خود به کار برده است. سایر هدفون‌هایی که از این فناوری بهره می برند، کیفیت خوبی دارند، اما هیچ یک به اندازه‌ی بوزه از این ویژگی به درستی استفاده نکرده‌اند. در مورد کیفیت صدا و راحتی نیز، QuietComfort 25s هم‌تراز با سایر هدفون‌های بوزه است، یعنی کیفیت صدای خروجی به خوبی بالانس شده و نمی‌توان صدای بم را بیش از حد احساس کرد.

یکی از ویٰژگی‌های اصلی هدفون‌های بوزه، قیمت بالای این محصولات است. QuietComfort 25s برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری دارد. در صورتی که احساس می‌کنید این قیمت برای یک هدفون زیاد است، باید به یاد داشته باشید که با توجه به کیفیت این هدفون، بوزه هزینه‌ی گزافی را در قبال آن دریافت نمی‌کند.

Samsung Level Over

HeadPhone 3

سامسونگ به‌واسطه‌ی تولید تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، تجربه‌ی خوبی در طراحی و توسعه‌ی انواع هدفون‌ها دارد. اما این کمپانی امسال تصمیم به ورود جدی‌تر به بازار هدفون‌ها گرفت و محصولاتی را تحت نام سری Level Over روانه‌ی بازار کرد.

هدفون سامسونگ در کنار بهره‌گیری از امکان ارتباط بلوتوث و همچنین استفاده از حذف نویز، قابلیت کاربردی دیگری نیز دارد و آن بهره‌گیری از روش جدیدی برای کنترل امکانات هدفون است. سامسونگ به‌جای استفاده از انواع کلید‌ها، سطح گوشی سمت راست را به‌عنوان اینترفیس کنترل هدفون مورد استفاده قرار داده است.با استفاده از لایه‌ی پوششی گوشی سمت راست، می توان با ژست‌های حرکتی صدای موسیقی در حال پخش را افزایش یا کاهش داد. همچنین امکان توقف پخش موسیقی و همچنین جلو و عقب کردن موسیقی نیز وجود دارد.

عمرباتری هدفون سامسونگ در حالت روشن بودن سیستم حذف نویز، ۱۰ ساعت است که با توجه به کیفیت صدای مطلوب ارائه شده، معقول به‌نظر می‌رسد. هدفون سامسونگ 349 دلار است که با در نظر گرفتن امکانات ارائه شده، آنچنان گران به‌نظر نمی‌رسد.

Photive BTH3

HeadPhone 4

شاید هیچ‌گاه نام چنین هدفونی را نشنیده باشید، اما فوتیو BTH3 ترکیبی از راحتی و امکانات است. وزن سبک در کنار راحتی استفاده از این هدفون، امکان استفاده‌ی متوالی از آن را برای چند ساعت امکان‌پذیر کرده است. وجود کلیدهای کنترلی روی بدنه‌ی هدفون برای عقب یا جلو بردن در کنار کلید‌های تنظیم صدا، نیاز به استفاده از گوشی‌هوشمند برای اعمال این تغییرات جزئی را کاهش داده است. هدفون‌های سری BTX6 فوتیو قیمت نسبتا بالاتری دارند، اما BTH3 با توجه به قابلیت‌های تعبیه شده، دارای قیمت معقول‌تری است.

در صورتی که قابلیت ارتباط بلوتوث از نظرتان اهمیتی ندارد و به‌دنبال یک هدفون نسبتا ارزان قیمت هستید، پس این هدفون ۵۰ دلاری گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

Monoprice 8323

HeadPhone 5

Monoprice یکی از تولیدکنندگان نام‌آشنا در حوزه‌ی تولید انواع کابل‌های ارتباطی، مخصوصا سیم‌های Audio/Video است. این کمپانی هم‌اکنون هدفون را نیز به دامنه‌ی محصولات تولیدی خود اضافه کرده است.

مونوپرایس 8323 از نظر ظاهری و همچنین قابلیت، حرفی برای گفتن ندارد، اما کیفیت مطلوب صدای تولیدی توسط این هدفون، نقاط ضعف موجود را در مورد طراحی و امکانات کمرنگ‌تر می‌کند. اما برای پایین نگاه داشتن قیمت، باید برخی از فاکتورها را فدای قیمت پایین کرد. این هدفون با قیمت ۲۳.۹۸ دلار در فروشگاه مونو پرایس به فروش می‌رسد که با توجه به قیمت تعیین شده برای آن، نباید در مورد ظاهر و همچنین مواد بکار برده شده برای تولید آن چندان خرده گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23549 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/20 تعداد مشاهده: 2321
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر