کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال عرضه‌ی آیپد ۱۲.۲ اینچی با نام آیپد ایر پلاس در بهار آینده

large-5478a255601b6

مجله‌ی ژاپنی Mac Fan به تازگی تصاویر شماتیک جدیدی که گفته می‌شود مربوط به طراحی دستگاه آیپد با صفحه نمایش بزرگتر تحت عنوان آیپد پرو یا آیپد ایر پلاس هست منتشر کرده است. در توضیحات این تصاویر که توسط سرویس Mac Otakara در اینترنت منتشر شده‌اند جزئیات احتمالی بیشتری از این محصول آینده‌ی اپل آمده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در این تصاویر شماتیک صفحه نمایش تبلت ۱۲.۲ اینچ اندازه دارد و در خصوص ابعاد آن اعداد ۳۰۵.۳۱ در ۲۲۰.۸ در ۷ میلی‌متر ذکر شده است. این اطلاعات سازگار با اطلاعاتی است که پیش از این در مورد این دستگاه شنیده‌ایم. البته در خبرهای نخستینی که از این وسیله منتشر می‌شدند همواره حرف از سایز ۱۲.۹ اینچ برای صفحه نمایش می‌آمد؛ اما چند وقتی است که دیگر خبرها به عدد ۱۲.۲ اشاره می‌کنند.

Mac Fan این دستگاه را آیپد پرو یا آیپد ایر پلاس نامیده و افزوده است که پردازنده‌ی دستگاه از نوع A9 خواهد بود. اینجاست که کمی تناقض در شایعات پیش می‌آید. در شایعات پیشین خوانده بودیم که اپل از همان چیپ A8X که در قلب دستگاه آیپد ایر ۲ تعبیه کرده است برای ساخت این تبلت استفاده خواهد کرد. علاوه بر پردازنده‌ی نسل جدید، گفته می‌شود این تبلت در هر دو قسمت فوقانی و تحتانی بدنه مجهز به اسپیکر خواهد بود تا بتواند امکان تجربه‌ی صدای استریو را فراهم کند. از نظر طراحی تفاوت چندانی نخواهیم دید و همان رویکردی که در مورد آیپد ایر و آیپد مینی‌های تولیدشده‌ی اخیر تکرار خواهد شد.

خبری خوش اگر طرفدار سری آیپد مینی هست. Mac Fan معتقد است که اپل در حال کار بر روی آیپد مینی ۴ نیز است. این سرویس می‌گوید که اپل از چیپ A8X بر روی این وسیله استفاده خواهد کرد و با باریک‌تر بدنه‌ی آن، بهبودهایی که امسال بر روی آیپد ایر ۲ پیاده کرد را به این وسیله نیز خواهد کشاند. گفته می‌شود با عرضه‌شدن این محصول، خط تولید هر دو دستگاه آیپد مینی و آیپد مینی ۳ متوقف خواهد شد.

بر اساس اطلاعات تکمیلی که در این گزارش آمده است، هر دوی این تبلت‌ها در فصل بهار سال آینده از راه خواهند رسید. اوایل ماه میلادی جاری Ming-Chi Kuo تحلیلگر شرکت KGI Securities اعلام کرد که دستگاه آیپد پرو ممکن است تا سه ماه‌ی دوم سال میلادی ۲۰۱۵ وارد خط تولید انبوه نشود. او علت این امر را تمرکز اپل بر روی تأمین سفارشات موجود برای آیفون ۶ پلاس و به حاشیه رفتن مسائلی با اولویت کمتر دانسته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23922 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 1396
سافت گذر