کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی نسخه‌ی ۲.۰.۰ اپلیکیشن ورد تایم

featured

نزدیک به دو ماه از عرضه‌ی نخستین نسخه‌ی اپلیکیشن ورد تایم می‌گذرد. اپلیکیشنی برای یادگیری لغات که اکثر کاربران اپل اپس دیگر با آن آشنا شده‌اند. همانطور که از روز نخست عرضه گفته‌ایم اپلیکیشن ورد تایم پتانسیل بالایی برای توسعه دارد و ما نیز تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل این کار را انجام دهیم. در همین راستا امروز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی دوم این اپلیکیشن هستیم. نسخه‌ای که به تنهایی می‌تواند نظر شما را در مورد خودش عوض کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ نخستین تغییری که در نسخه‌ی دوم می‌بینیم تغییر رابط کاربری کلی اپلیکیشن است. هر چند رنگ‌بندی محیط اپلیکیشن عوض شده و المان‌های مختلف جهت بهترشدن تجربه‌ی استفاده در محل‌های مناسب‌تری قرار گرفته‌اند، اما شاید هیچ یک از این تغییرات را نتوان به اندازه‌ی اضافه‌شدن ستون سمت چپ صفحه‌ی اصلی مهم دانست. به کمک این ستون کناری می‌توانید عمل تغییر مجموعه و درسی که می‌خواهید مرور کنید را سریع‌تر و گویاتر از قبل انجام دهید.

 

1

 

افزوده‌شدن قابلیت دریافت معنا:

 

همانطور که می‌دانید می‌توانید با ورد تایم هم لغات شخصی و هم مجموعه‌های از پیش آماده را یاد بگیرید. برای افزودن لغت به مجموعه‌ی شخصی نیاز است که به بخش افزودن لغت رفته و دو کادر لغت و معنا را پر کنید. نسخه‌ی ۲ قابلیتی را به همراه دارد که تجربه‌ی افزودن لغت را بسیار سریع‌تر و جالب‌تر از پیش می‌کند. بدین صورت که تنها کافی است کادر لغت را پر کرده و دکمه‌ی تعبیه‌شده در گوشه‌ی راست و بالای صفحه را فشار دهید. معنای لغت به طور خودکار از دیکشنری کامل انگلیسی به فارسی استخراج شده و در کادر معنا قرار می‌گیرد. می‌توانید دکمه‌ی Done را زده و سراغ لغت بعدی بروید، یا این که پیش از افزودن لغت به مجموعه معنای استخراج شده را به طور دلخواه ویرایش کنید.

 

2

 

افزوده‌شدن تلفظ انسانی:

 

یکی از گله‌هایی که از نسخه‌ی پیشین اپلیکیشن می‌شد نبود قابلیت تفلظ به معنای واقعی کلمه بود. در نسخه‌های پیشین از قابلیت تلفظ ماشینی استفاده شده بود تا کاربر بی‌نیاز از اینترنت در هر موقعی بتواند به تلفظ لغت گوش دهد. اما در مواقعی که اینترنت در دسترس است چه؟ قابل انکار نیست که هیچ چیزی لطف تلفظ انجام‌شده توسط انسان را ندارد. نسخه‌ی دو این مشکل را حل کرده است.

 

در نسخه‌ی دوم وردتایم در بخش مرور آیکون جدیدی در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. با تپ‌کردن بر روی این آیکون تلفظ ماشینی به تلفظ آنلاین (و برعکس) تبدیل می‌شود. بسته به این که کدام حالت را انتخاب کرده باشید (تلفظ انسانی یا تلفظ ماشینی) با تپ‌کردن بر روی لغت می‌توانید تلفظ مربوط به آن لغت را گوش دهید.

 

3-1

 

هدف از تعبیه‌ی این قابلیت صرفاً رفع تکلیف نبوده. از این رو امکانات مختلفی حول آن می‌توانید در اپلیکیشن ببینید که استفاده از آن را کاربردی‌تر می‌کند. برای مثال از آن جایی که لغات در ورد تایم مرتباً تکرار می‌شوند، می‌توانید از بخش تنظیمات گزینه‌ی ذخیره‌ی خودکار تلفظ لغات را فعال کنید تا تلفظ هر لغت پس از یک بار دانلودشدن ذخیره شده و در دفعات بعدی از روی دستگاهتان خوانده شود.

 

3-2

 

کاربردی‌ترین گزینه در رابط با تلفظ آنلاین را شاید بتوان قابلیت دانلود دسته‌جمعی تلفظ لغات مجموعه‌ها دانست. با انتخاب این گزینه در بخش تنظیمات می‌توانید تلفظ تمامی لغات یک درس را یکجا دانلود کنید تا در هنگامی که دسترسی به اینترنت ندارید نیز بتوانید بدون اشکال از قابلیت تلفظ انسانی استفاده کنید.

 

3-3

 

افزوده‌شدن قابلیت مرور هوشمند:

 

شاید در نسخه‌های پیشین کمی گنگ بود که بهترین راه برای یادگیری یک مجموعه لغت که درس‌های آن به تفکیک آمده بود چیست؟ این ابهام دیگر با نسخه‌ی ۲ دیگر از بین خواهد رفت. در هنگام انتخاب یک مجموعه برای مرور گزینه‌ی جدیدی تحت عنوان مرور هوشمند را خواهید دید. در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید، سفر شما برای یادگیری کامل یک مجموعه آغاز خواهد شد. پس از انتخاب این گزینه تنها کافی است روزانه یک بار به بخش مرور سر بزنید. ورد تایم لغاتی را که باید مرور کنید برایتان نمایش داده و هر دو روز یک بار درس جدیدی را به طور خودکار به روند مرور اضافه می‌کند. نیز به انجام هیچ کاری از سوی شما نیست جز سر زدن روزانه به بخش مرور.

 

4

 

اگر قصد یادگیری چند مجموعه به شیوه‌ی هوشمند و به طور همزمان را دارید نیز مانعی نیست. پیشرفتتان در روند مرور هوشمند برای هر مجموعه به طور مستقل ثبت می‌شود. این یعنی می‌توانید هر چند مجموعه‌ای را که خواستید به طور همزمان و هوشمند فرا بگیرید، بدون آن که روند پیشرفت در مجموعه‌های دیگر تحت تأثیر قرار گیرد.

 

افزوده‌شدن مجموعه‌ی جدید و بهبود مجموعه‌های پیشین:

 

از همان ابتدا وعده داده بودیم که در آپدیت‌های مختلف اضافه‌شدن مجموعه‌های مختلفی به اپلیکیشن را شاهد خواهید بود. در آپدیت پیشین شاهده اضافه‌شدن حالت انگلیسی به انگلیسی مجموعه‌ی ۱۱۰۰ لغت ضروری بودید. از این رو جای خالی حالت انگلیسی به فارسی این مجموعه نیز دیده می‌شد.

 

در نسخه‌ی ۲ ورد تایم هر دو مجموعه‌ی ۵۰۴ و ۱۱۰۰ لغت ضروری را در هر دو حالت انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی خواهید داشت. در این آپدیت نه تنها مجموعه‌ی ۱۱۰۰ لغت ضروری انگلیسی به فارسی با معنای کامل فارسی افزوده شده است، بلکه با بهره‌گیری از همان قابلیت دریافت معنا که در ابتدای پست به آن اشاره کردیم معنای لغت مجموعه‌ی ۵۰۴ انگلیسی به فارسی نیز بسیار پر و پیمان‌تر از قبل شده‌اند.

 

5

 

سعی کردیم تغییرات اساسی نسخه‌ی ۲ را در بندهای فوق خلاصه کنیم، اما تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شوند. در زیر می‌توانید شماری از سایر تغییرات نسخه‌ی ۲ را بخوانید که بعضی از آن‌ها به شدت از سوی کاربران درخواست می‌شدند:

 

- رفع محدودیت فضای کادرهای نمایش معنا و لغت در هنگام مرور.

 

- افزوده‌شدن گزینه‌ی توقف مرور به پنجره‌ی پیغام شناسایی ناتمام‌ماندن مرور.

 

- بهبود رابط کاربری بخش آرشیو و بهینه‌سازی کدها جهت لود بدون مشکل مجموعه‌های چندهزار لغتی.

 

- رفع مشکل نمایش نوار پیش‌بینی لغت در هنگام نوشتن معنا.

 

- رفع مشکل تکراری‌بودن برخی لغات در مجموعه‌ی ۱۱۰۰ که روند مرور را تحت تأثیر قرار می‌دادند.

 

- بهبود عملکرد و رفع باگ‌های دکمه‌ی محدودیت یک بار مرور در روز.

 

در صورتی که ورد تایم را پیش از این خریداری کرده‌اید، کافی است اپلیکیشن سیبچه را هم اکنون باز کرده و نسخه‌ی دوم را از بخش آپدیت‌ها نصب کنید. اما اگر تا کنون به سراغ این اپلیکیشن نرفته‌اید، از طریق لینک زیر می‌توانید به صفحه‌ی خرید آن در سیبچه هدایت شوید:

 

دریافت اپلیکیشن وردتایم از فروشگاه سیبچه

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24784 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/02 تعداد مشاهده: 1826
سافت گذر