کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر نسخه خمیده‌ی گلکسی اس 6 فاش شد

مدت‌ها است که می‌شنویم سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۶ را در دو نسخه‌ روانه‌ی بازار کند که یک نسخه‌ از آن همچون گلکسی نوت اج، از لبه‌ی خمیده بهره می‌برد. امروز نیز تصاویری از گلکسی اس ۶ اج به بیرون درز کرده است.

تصویر جدیدی از گلکسی اس 6 توسط CNET Korea و ZDNet Korea  بدست آمده و ۵ دستگاه را از زاویه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. تا کنون تصاویر فاش شده‌ی مختلفی از نسخه‌ی عادی و تخت گلکسی اس 6 در دل قاب‌های مختلف را به شما نمایش داده‌ایم اما تا پیش از این شانس دیدن رندر مربوط به نسخه‌ی خمیده‌ی این دستگاه را نداشتیم. بنابراین در ادامه، دستگاه‌های نشان داده شده در تصویر را یک به یک مورد بررسی بیشتر قرار خواهیم داد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گلکسی اس 6 اخیرا بصورت مرتب در سرخط خبرها حضور داشته که با توجه به این نکته که این دستگاه پرچمدار سامسونگ خواهد بود چندان عجیب نیست. این دستگاه از جنبه‌های متفاوتی موجب داغ‌تر شدن بازار شایعات شده که از آن دست می‌توان به بهره‌گیری از چیپ پردازشی ساخت خود سامسونگ به جای ساخته‌ی دست کوالکام، وجود احتمالی نسخه‌ای با صفحه‌نمایش خمیده، وعده‌ی ساخت این دستگاه از صفر و ساختار متفاوت اشاره کرد. شایعات مربوط به ساختار بهبود یافته و استفاده‌ی کمتر از پلاستیک در این دستگاه به اندازه‌ی کافی مستند هستند که بتوان روی آن‌ها حساب کرد.

البته در این میان، شایعاتی نیز وجود دارند که تا کنون نمود واقعی آن‌ها را شاهد نبوده‌ایم. مواردی نظیر وجود خمیدگی در هر دو سوی نمایشگر دستگاه که اکنون در تصاویر رندر شده‌ی مربوط به قاب‌های محافظ شرکت Verus، از زوایای مختلف شاهد طرح ادعایی برای گلکسی اس 6 با نمایشگر خمیده هستیم. تا کنون رندرها و تصاویر بسیار متعددی از سازندگان قاب محافظ برای گلکسی اس 6 منتشر شده که تا کنون سابقه نداشته است.

اولین دستگاه از سمت چپ، تا جایی که مشخص است از هیچگونه خمیدگی در نمایشگر برخوردار نیست و بر همین اساس، به نظر می‌رسد مربوط به گلکسی اس 6 نسخه‌ی عادی باشد. به نظر می‌رسد دستگاه دوم از سمت چپ نیز مربوط به همین نسخه باشد که البته درون یکی از قاب‌های محافظ Verus قرار گرفته؛ مکان قرارگیری کلید تنظیم صدا در این تصویر به خوبی مشخص است. در وسط تصویر، گوشه‌ی دیگر همین دستگاه را مشاهده می‌کنیم که هیچ‌گونه خمیدگی در طرفین آن مشاهده نمی‌شود و البته همچون دستگاه اول، محل قرارگیری کلید پاور گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. اما می‌رسیم به دو دستگاه آخر از سمت چپ که تمام هدف ما از نمایش این تصویر را در خود جای داده‌اند. انحنای نمایشگر در این دستگاه به خوبی در بخش جلویی پنل مشخص است. دستگاه شماره‌ی چهار نمایانگر انحنای سمت راست، و دستگاه شماره‌ی پنج نمایانگر انحنای سمت چپ نمایشگر گوشی است. توجه کنید که دستگاه شماره‌ی پنج برعکس نمایش داده شده و کلید خانگی آن در قسمت درونی تصویر قرار گرفته؛ بنابراین انحنای نمایشگر این دستگاه در سمت چپ آن قرار دارد.

اگر به دقت نگاه کنید، کلیدهای تنظیم صدا و پاور دستگاه را در انتهای خمیدگی و در گوشه‌ی باریک قاب آن خواهید دید. بنابراین سامسونگ در مدل‌های جدید پرچمدار خود کلید پاور را در سمت راست و حجم صدا را در سمت چپ قرار داده است. این احتمال وجود دارد که در گلکسی اس اج شاهد خمیده بودن هر دو سوی نمایشگر باشیم تا نیاز هر دو دسته افراد چپ-دست و راست-دست تامین شود. در نوت اج، کاربران چپ-دست مجبور به برعکس کردن دستگاه و استفاده از کلیدهای مجازی برای تعامل با آن بودند. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که گلکسی اس اج در حقیقت در دو نسخه معرفی شود که هر یک در یک سو دارای خمیدگی بوده و مناسب یک دسته از کاربران ساخته شده باشد. این احتمال با توجه به اینکه در تصویر فوق شاهد هر دو گوشه‌ی دستگاه نیستیم همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25043 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/18 تعداد مشاهده: 1535
سافت گذر